درگاه پرداخت اختصاصی پی‌ پینگ
همه چیز درباره اپلیکیشن حسابداری محک؛ هر آنچه که باید بدانید

همه چیز درباره اپلیکیشن حسابداری محک؛ هر آنچه که باید بدانید

تیم محتوایی پی‌پینگ در راهکارها ۱۴۰۲/۰۹/۲۹

زندگی پر دغدغه و پرخرج امروز، نیازهای جدید می‌طلبد! باید حساب دخل و خرجمان را داشته باشیم تا بتوانیم پولی که هر ریال آن را با زحمت به دست می‌آوریم، مدیریت کنیم. خیلی از ما دقیقا نمی‌دانیم هر ماه چه مبلغی را برای خانه، ماشین یا خرج‌های اضافه مصرف می‌کنیم. خیلی از ما هر سال افزایش حقوق و درآمد داریم، اما باز هم نمی‌توانیم آن‌طور که باید و شاید پس‌انداز کنیم. بهترین راه، داشتن یک حسابدار حرفه‌ای و کار بلد است که حواسش به جیب ما باشد. پی‌پینگ همه چیز درباره اپلیکیشن حسابداری محک را به شما می‌گوید تا یک حسابدار جیبی داشته باشید و بتوانید به اهداف کوچک و شاید بزرگ اقتصادی‌تان برسید.

کیف پول محک؛ نرم‌افزار حسابداری شخصی

در دنیای گوشی‌های هوشمند، روزانه تعداد بی‌شماری اپلیکیشن و نرم‌افزار ساخته می‌شود که بعضی از آن‌ها به ابزارهای مفیدی برای کمک به زندگی انسان تبدیل می‌شوند. تعدادی از این برنامه‌ها هم به خاطر نواقص، پیچیدگی و امنیت پایینی که دارند، بعد از مدتی فراموش می‌شوند. اگر برای مدیریت حساب‌های شخصی و کنترل دخل و خرجتان به دنبال یک اپلیکیشن کارآمد و حرفه‌ای هستید، اپلیکیشن حسابداری محک که با نام کیف پول محک به بازار عرضه شده، می‌تواند انتخاب فوق‌العاده‌ای باشد.

کیف پول محک، یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن‌های حسابداری شخصی است که طراحی ساده و کاربرپسند آن باعث شده همه افراد جامعه بدون نیاز به دانش یا اطلاعات خاصی از آن استفاده کنند. با استفاده از کیف پول محک می‌توانید هزینه و درآمد را کنترل کنید و از گزارش‌های کاربردی که این اپلیکیشن در اختیار شما می‌گذارد استفاده کنید و هر لحظه و به راحتی موجودی حساب‌ها، هزینه‌ها و درآمدهایتان را چک کنید.

یکی از مزایای اپلیکیشن حسابداری محک این است که روی موبایل و تبلت نصب می‌شود و همه افراد جامعه، صرف نظر از سطح دانش مالی و حسابداری و کار کردن با موبایل می‌توانند از آن استفاده کنند. این برنامه نمودارها و گزارش‌های مفیدی به شما می‌دهد که به راحتی می‌توانید آمار دخل و خرجتان را تحلیل کنید و تصمیمات درست بگیرید.

بسیاری از مردم به اپلیکیشن‌های مالی اعتماد ندارند و طبیعی هم هست. اگر اپلیکیشنی امنیت لازم را نداشته باشد، اطلاعات مالی و شخصی افراد می‌تواند به راحتی در دسترس افراد سودجو قرار بگیرد. اما وقتی گفتیم همه چیز درباره اپلیکیشن حسابداری محک را به شما می‌گوییم، یعنی درباره همه ویژگی‌های آن صحبت می‌کنیم. کیف پول محک با رمز عبور محافظت می‌شود؛ رمزی که خودتان آن را تعیین می‌کنید و کسی نمی‌تواند به آن دسترسی داشته باشد.

رابط کاربری و طراحی اپلیکیشن محک

رابط کاربری و طراحی یکی از مهم‌ترین مواردی است که باعث می‌شود یک نرم‌افزار موفق شود یا شکست بخورد و برای همیشه فراموش شود. اپلیکیشن حسابداری محک، طراحی زیبا و کاربرپسند دارد، از رنگ‌های شاد در رابط کاربری استفاده شده و منوها ساده و کاربردی طراحی شدند. اطلاعات مورد نیاز کاربران در هر بخش و به طور واضح نشان داده می‌شود و جزئیات و محتوای غیرضروری ندارد. خیلی از اپلیکیشن‌ها به خاطر محیط شلوغ و به‌هم‌ریخته ، طرفداران کمی دارند و کاربران را درگیر می‌کنند. اما کیف پول محک با امنیت بالا و طراحی ساده و زیبا، کاملا شایسته بوده تا به یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن‌های حسابداری شخصی تبدیل شود.

امکانات کیف پول شخصی محک

در ادامه مهم‌ترین امکانات کیف پول محک را بررسی می‌کنیم:

1. امکان تعریف اشخاص حقیقی و حقوقی

در اپلیکیشن حسابداری شخصی محک می‌توانید تمام کسانی را که به صورت حقوقی و حقیقی با آن‌ها تراکنش مالی دارید، ثبت کنید. می‌توانید اطلاعاتی مثل شماره حساب، شماره شبا، تاریخ انقضای کارت و اطلاعات مالی دیگر را به کیف پول اضافه کنید و هم‌چنین می‌توانید اطلاعات را به طور دقیق از دفترچه تلفن گوشی وارد کنید.

2. امکان کنترل طلب و بدهی

در قسمت‌های مشخص که به راحتی قابل دسترس هستند، می‌توانید اطلاعات مالی درباره بدهی‌ها و طلب‌های خود را وارد کنید و هر کدام را به اشخاص یا شرکت‌ها نسبت دهید.

3. ثبت میزان درآمد

می‌توانید تمام مبالغ مربوط به حقوق ماهانه، درآمدهای متفرقه، یارانه یا واریزی‌های دیگر را برای شماره حساب یا شماره کارت مشخص ثبت کنید.

4. ثبت میزان هزینه‌ها

می‌توانید به طور روزانه یا هفتگی یا هر زمان که خواستید، تمام هزینه‌ها و مبالغی که خرج کردید با تعریف لیبل‌های مشخص مثل مغازه، قبض، خرید اینترنتی و غیره در کیف پول شخصی محک ثبت کنید.

5. گزارش حساب

با ثبت هزینه‌ها، درآمدها، نقل و انتقالات، بدهی‌ها و طلب‌ها در اپلیکیشن حسابداری شخصی محک، می‌توانید گزارش کاملی تهیه کنید و با استفاده از نمودارها و در بازه‌های زمانی مختلف، تصمیمات درست بگیرید.

6. ویرایشگر

اگر در حسابتان اشتباه کردید و تمایل داشتید داده‌ای را اضافه، حذف یا ویرایش کنید، به راحتی می‌توانید داده‌های خود را به آخرین نسخه بک‌آپ که اطلاعات صحیح داشته، بازگردانی کنید.

7. همسان‌سازی

گاهی ممکن است به دلایل مختلف، مانده حسابی که اپلیکیشن به شما نشان می‌دهد با موجودی واقعی حسابتان یکی نباشد. با استفاده از گزینه همسان‌سازی کیف پول محک می‌توانید مانده واقعی حساب را با موجودی کیف پول همسان‌سازی کنید.

8. بودجه‌بندی

با استفاده از کیف پول شخصی محک می‌توانید برای خریدها و برنامه‌های مالی ماهانه و روزانه خود بودجه‌بندی کنید.

9. ثبت تاریخ چک و اقساط

یکی از بهترین قابلیت‌های اپلیکیشن حسابداری شخصی محک ثبت تاریخ چک‌ها و یادآوری تاریخ سررسید اقساط است که با استفاده از اعلان یا پیام به شما یادآوری می‌کند.

هم‌چنین می‌توانید برای حساب‌های اشخاص و بانک‌ها، عکس یا آیکون مورد نظرتان را انتخاب کنید.

دسترسی‌های هوشمند اپلیکیشن حسابداری شخصی محک

  • دسترسی کامل به شبکه اینترنت (وای‌فای یا دیتا)
  • هماهنگی و همسان‌سازی با تقویم گوگل و اپل
  • قابلیت شناسایی و خواندن وضعیت تلفن و شناسه
  • قابلیت شناسایی و خواندن کارت حافظه
  • کنترل لرزش دست و گوشی
  • جلوگیری از هایبرنیت یا به خواب رفتن گوشی موبایل
  • امکان افزودن یا ویرایش رویدادهای تقویم
  • امکان ارسال ایمیل به اشخاص (مهمانان) بدون دخالت صاحب اپلیکیشن
  • امکان خواندن رویدادهای تقویم
  • امکان تغییر یا حذف محتویات کارت حافظه
  • امکان خروجی گرفتن از داده‌های اپلیکیشن به صورت فایل اکسل

جمع‌بندی

حالا که همه چیز درباره اپلیکیشن حسابداری شخصی محک را می‌دانید، می‌توانید به آن اعتماد کنید و حساب و کتاب پول‌هایتان را داشته باشید. کنترل دخل و خرج، آگاهی از میزان موجودی حساب‌ها، گزارش‌های مفید و کاربردی، بررسی میزان بدهی‌ها و طلب‌ها از امکاناتی هستند که این نرم‌افزار در اختیار شما قرار می‌دهد. توجه داشته باشید برای فعال شدن «نسخه حرفه‌ای» کیف پول محک و بهره‌مندی از آپدیت‌های دوره‌ای، لازم است کد فعال‌سازی این اپلیکیشن را خریداری کنید. قیمت این کد در زمان نگارش مقاله ۱۰ هزار تومن است و بعد از خرید، یک کد فعال‌سازی ۱۸ رقمی به ایمیل شما ارسال می‌شود.

دانلود اپلیکیشن کیف پول محک از کافه بازار (مخصوص اندروید)
دانلود اپلیکیشن کیف پول محک از سیبچه(مخصوص IOS)
دانلود اپلیکیشن کیف پول محک به صورت مستقیم  (.apk)

مطالب پیشنهادی


ارسال نظر

نام
نام خود را وارد کنید
ایمیل
ایمیل خود را وارد کنید