درگاه پرداخت اختصاصی پی‌ پینگ

انتقال و جابه‌جایی وجه امن‌تر و آسان‌تر شد

تیم محتوایی پی‌پینگ در سرویس‌های پی‌پینگ ۱۳۹۹/۰۲/۲۵

این روزها انتقال و جابه‌جایی پول جزو امور پرکاربرد و روزمره برخی افراد تلقی می‌شود که از طریق اینترنت، عابربانک و تلفنبانک صورت می‌گیرد. حال یکی از کارآفرینان کشورمان همراه با هم‌تیمی‌هایش موفق به طراحی نرم‌افزاری با عنوان درگاه بانکی آنلاین اختصاصی شده‌اند تا با آن هر فرد بتواند برای خود صفحه کاربری ساخته و درگاه شخصی خود را داشته باشد.

سعید مشهدی، یکی از بنیانگذاران این طرح در این رابطه گفت: «روش‌های پرداختی بسیار متفاوتی در دنیا و ایران وجود دارد که هریک سعی در راحت کردن پرداخت وجه دارند. در این بین سیستم‌های پرداختی آنلاین به‌سرعت در حال افزایش است. سهولت در پرداخت و امنیت بالا همیشه جزو عواملی هستند که کاربر به دنبال آن است و در این بین سیستم‌هایی که این خصوصیات را رعایت کنند، قطعاً با اقبال عمومی مواجه خواهند شد.»

مشهدی افزود: «پی‌پینگ، سیستم پرداخت آنلاینی است که علاوه بر راحت کردن در پرداخت توانسته است مسائل امنیتی را رعایت کند و هر روز در جهت بیشتر کردن این امنیت قدم‌هایی را بردارد.»

پرداخت در این سیستم به دو صورت امکان‌پذیر است:

  • شخص پرداخت‌کننده پول به صفحه شخصی طرف مقابل مراجعه می‌کند و پس از مشخص کردن وجه موردنظر، توضیح و نام خود، به صورت مستقیم به درگاه پرداخت آنلاین متصل شده و پرداخت خود را انجام می‌دهد.
  • شخص درخواست‌کننده پول می‌تواند از طریق پنل کاربری خود به‌ ساخت درخواست پرداخت اقدام کند. پس از مشخص‌کردن مبلغ و توضیح می‌تواند درخواست خود را به‌صورت لینک منحصربه‌فردی به شماره موبایل طرف مقابل پیامک و یا به ایمیل آن ارسال کند. شخص مقابل پس از بازکردن لینک به‌ درگاه پرداخت متصل می‌شود.

مشهدی در مورد تفاوت این سیستم پرداخت با سایر سیستم‌های پرداختی تصریح کرد: «در این سیستم  عملاً نیاز به دادن شماره کارت نیست که این یک مزیت امنیتی محسوب می‌شود و سرعت در پرداخت یا دریافت وجه نیز در این سیستم افزایش پیدا کرده است.»

وی با بیان اینکه ضمن اینکه کاربر می‌تواند به سرعت درخواست‌های مالی خود را به‌صورت لینکی برای همه ارسال کرده و گزارشی از دریافتی‌های خود را در پی‌پینگ داشته باشد، درباره انگیزه خود از راه‌اندازی این نرم‌افزار گفت: «در سیستم‌های پرداختی داخل کشور، پرداخت‌های  C2C (شخص‌به‌شخص) به کندی صورت می‌گیرد و نیازمند اینترنت‌بانک یا پرداخت از طریق دستگاه‌های خودپرداز است که این موارد در پی‌پینگ وجود ندارد. همچنین در سیستم‌های موجود گزارشگیری‌های متنوع و گرافیکی نیز در دسترس مشتری قرار نمی‌گیرد که پی‌پینگ سعی در مرتفع کردن این موضوع داشته است.»

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت پی‌پینگ نام کاربری دلخواه خود را انتخاب کرده و با ثبت اطلاعات خود اقدام به دریافت پول کنند.

مطالب پیشنهادی


ارسال نظر

نام
نام خود را وارد کنید
ایمیل
ایمیل خود را وارد کنید