درگاه پرداخت اختصاصی پی‌ پینگ
دریافت نذورات در ماه محرم به کمک سرویس‌های نوین پی‌پینگ

دریافت نذورات در ماه محرم به کمک سرویس‌های نوین پی‌پینگ

تیم محتوایی پی‌پینگ در اخبار پی‌پینگ ۱۴۰۱/۰۵/۲۶

با شروع ماه محرم، در صدد آن هستیم که درجمع‌آوری نذورات مردمی برای ایتام، نیازمندان و سایر فعالیت‌های نیک‌اندیشانه محبان اهل بیت، قدم به قدم با آن‌ها پیش برویم و تمام توان خود را در این راه خیر به خدمت بگیریم. به همین منظور، مجموعه‌ای از سرویس‌های مالی پی‌پینگ را به صاحبان هیئت‌ها پیشنهاد می‌کنیم تا با ثبت نام در سایت پی‌پینگ و دسترسی رایگان به این سرویس‌ها، با امنیت و سرعت بالا جمع‌آوری نذورات از بانیان را آغاز نمایند.

نمونه‌ای از سرویس‌های مخصوص ما برای هیئت‌ها :

با سرویس صفحه پرداخت شخصی در یک کلیک نذورات به حساب شما منتقل می‌شوند

برای تامین هزینه‌های برگزاری مراسم اطعام، می‌توانید از صفحه پرداخت شخصی استفاده نمایید. برای این کار، ابتدا در سایت عضو شده و یک اکانت تجاری بسازید. پس از این، به شما یک صفحه پرداخت شخصی با لینک منحصر به فرد و کد “QR” یگانه اختصاص می‌دهیم که اشخاص با استفاده از آن‌ها می‌توانند به راحتی پول برای شما ارسال کنند. برای استفاده از این سرویس نیاز به افتتاح حساب حقوقی ندارید و همچنین برای دریافت نذورات و در تمامی مراحل، تنها نام هیئت شما نمایش داده می‌شود.

جمع‌آوری نذورات خاص برای یک رویداد مذهبی خاص (آیتم مالی)

تفاوتی ندارد که صندوق صدقات آنلاین جدیدی راه‌اندازی می‌کنید یا مراسم مذهبی در پیش دارید ؛ در سیستم پی‌پینگ برای هر کدام از این اقدامات نیک‌اندیشانه یک لینک پرداخت منحصر به فرد ایجاد می نمایید که به آن‌ها یک آیتم مالی گفته می‌شود.

با استفاده از ایتم مالی این امکان را دارید که گزارش کامل‌تری از مبلغ و تعداد پرداخت های مربوط به هر آیتم را بصورت جداگانه در دست داشته باشید.هدف پی‌پینگ مشارکت در مدیریت هزینه‌های هیئت‌ها و کمک به جمع‌آوری کمک‌های مردمی است !

سرویس «درگاه به نام» در هر قدم از راه پرداخت اسم شما نمایش داده می‌شود

پی‌پینگ سرویس ویژه «درگاه به نام» را در اختیار شما قرار می‌دهد تا پرداخت‌کنندگان در تمامی مسیر ارسال پول، حتی در هنگام باز شدن صفحه درگاه بانکی اسم هیئت شما را ببینند و با خیالی راحت‌تر نذورات خود را اهدا کنند.

در صورت درخواست شما نیک‌اندیش گرامی، در صفحه نهایی از پرداخت (درگاه بانکی) به جای اسم پی‌پینگ، نام و نشان هیئت شما نمایش داده شود.

شفافیت و امنیت مالی

اعتماد شما، سرمایه ماست.

از دست رفتن و به هم ریختگی جریان پرداخت‌های مالی برای صاحبان حساب‌ها به سادگی رخ می‌دهد.

اما راه‌حلی که ما پیشنهاد می‌کنیم :

  • با ثبت‌نام در پی‌پینگ این امکان را دارید تا گزارش‌های دقیق از پول‌های دریافتی و یا ارسالی را با جزئیات مشاهده کنید.
  • علاوه بر این، در صورت تمایل می توانید گزارش های مالی حساب های خود را منتشر کرده و با دیگران به اشتراک بگذارید.

  • با کلیک بر روی لینک زیر، در 3 دقیقه در پی‌پینگ ثبت نام کنید تا درگاه شخصی خودتان را داشته باشید. بعد از این مرحله، سرویس‌ها بلافاصله در دسترس شما خواهند بود.
    www.payping.ir

 

مطالب پیشنهادی