درگاه پرداخت اختصاصی پی‌ پینگ
پی‌پینگ قوی تر از همیشه

پی‌پینگ قوی‌تر از همیشه

تیم محتوایی پی‌پینگ در سرویس‌های پی‌پینگ ۱۳۹۹/۰۲/۲۵

۴ صبح پنجشنبه پنجم مهر ۱۳۹۷ زیر ساخت قوی تر از همیشه دوباره متولد شد و تیم خستگی‌ناپذیر پی‌پینگ براساس ماموریت سازمانی خود مبنی بر ارتقای خدمات و کسب حداکثری رضایت کاربران؛ زیرساختی قوی‌تر، چابک‌تر و مقیاس‌پذیر را در اختیار کاربران قرار داد.

تغییرات اخیر پی‌پینگ نه صرفاً در ظاهر سایت و ارائه امکانات جدید که بصورت کلی محصولی جدید برای آینده را رقم زده است.

ما پیوسته بر رسالت خود که ارائۀ بهترین خدمات برای مشتریان است، پایبند بوده‌ایم. طرح اولیه تغییرات را از ۲ سال پیش آغاز کردیم اما بدلیل نبود منابع مالی و نیروی انسانی کافی و مشکلاتی نظیر فیلترینگ و تحریم سرویس‌های خارجی این امر به تعویق می‌افتاد.

خوشبختانه در ۶ ماه گذشته، پس از جذب سرمایه بذری با ارزش‌گذاری ۱۰ میلیاردی پی‌پینگ، تیم پرتلاش ما محصول جدید را ارائه کرد.

در ساعت ۷ صبح پنجم مهر ۹۷ سایت در حالی با ظاهری نو در اختیار عموم کاربران قرار گرفت که تغییرات و امکانات جدید چابکی، سهولت، قدرت و امنیت بیشتر را برای کاربران پی‌پینگ به همراه داشت.

پی‌پینگ، چابک‌تر از همیشه

به جرات می‌توانیم بگوییم که اساسی‌ترین ویژگی محصول جدید، ایجاد پلتفرمی چابک و مقیاس‌پذیر است به نحوی که در کمتر از ۲۴ ساعت ابتدایی رونمایی محصول، بالغ بر ۱۰۰ به‌روزرسانی انجام شد و قریب به اتفاق گزارش‌های کاربران بررسی و رفع ایراد گردید.

تغییر کلی زیرساخت پی‌پینگ، تعداد به‌روزرسانی‌ها را افزایش داد. گرچه تست‌های فراوانی بر محصول جدید انجام گرفته بود اما پیش‌بینی افزایش چالش‌ها و ایرادات فنی با شروع کار کاربران حقیقی را کرده بودیم؛ همین اتفاق بهترین سنجش برای چابکی ما بود.

سرویس فاکتور آنلاین، راهگشای کسب‌وکارها

سرویس فاکتور آنلاین پی‌پینگ از ابتدای خردادماه سال جاری در اختیار برخی از کاربران پی‌پینگ قرار گرفت. فاکتور آنلاین در محصول جدید ادغام شد و حالا تمام کاربران در یک سیستم یکپارچه مالی و بانکی می‌توانند از امکانات متنوع فاکتور آنلاین استفاده کنند.

علاوه بر ساخت، ارسال و گزارش‌گیری از فاکتورها، کاربران می‌توانند فاکتورهای دوره‌ای نظیر سرویس‌های اشتراک را بصورت خودکار صادر، یادآوری و رهگیری کنند و از امکان تسهیم سهم با قابلیت جداسازی سهم از مبدا بصورت کاملاٌ خودکار استفاده کنند.

اپلیکیشن تجاری پی‌پینگ و دستگاه mPOS

اپلیکیشن تجاری پی‌پینگ را  برای دسترسی آسان و تسریع روند دریافت پول کسب‌وکارها پیاده سازی کردیم و تقریباً تمام امکانات تجاری سایت پی‌پینگ را در خود دارد. درخواست پول و ساخت فاکتور در اپلیکیشن تجاری پی‌پینگ آسان‌تر است و کسب‌وکارها می‌توانند با خریداری دستگاه mPOS پی‌پینگ پرداخت‌های در محل خود را سریعتر و در بستری یکپارچه مدیریت کنند.

وب سرویس (API)

یکی دیگر از مهمترین ویژگی‌های محصول جدید، امکان دسترسی به API کل سرویس‌های پی‌پینگ به تمام کسب‌وکارها است. تمام کسب‌وکارها می‌توانند بنا به نوع نیاز خود با مشاهده مستندات API از آن استفاده کنند.

API  سرویس‌های نظیر پرداخت‌های تسهیمی، پرداخت‌های اشتراکی (زمان‌بندی شده) بر پایه سرویس فاکتور آنلاین از جمله سرویس‌های پی‌پینگ است که برای بسیاری از کسب‌وکارهای مبتنی بر پرداخت دوره‌ای (Pay as Subscription) بسیار راهگشا و جذاب است.

احراز هویت کاربران غالباً یکی از زمان‌گیرترین بخش‌های ثبت‌نام و عضویت در سایت‌ها است. وب سرویس جدید پی‌پینگ با استفاده از استاندارد oAuth این امکان را برای سایر کسب‌وکارها فراهم آورده است تا برای احراز هویت کاربرانشان از پی‌پینگ استفاده کنند، از کاربران پی‌پینگ برای مشاهده مشخصات تایید شده‌شان دسترسی بگیرند و فرآیند ثبت نام (onboarding) را در مراحل بسیار کمتری انجام دهند.

یک نمونه از این امکان را  در سایت ساز کاموا ببینید.

 

پشتیبانی متنوع در خدمت کاربران

بزرگترین سرمایه ما اعتماد کاربران ماست. صبوری و حمایت کاربران، ما را در پشت سر گذاشتن تلخی‌‌ها و مشکلات یاری دارد. کمترین تلاش ما برای حفظ این سرمایه، ارائه پشتیبانی‌های متنوع به کاربران است. ما می‌کوشیم تا با همکاری کاربران، مشکلات جزئی محصول نو را پیدا کرده و راه‌حل‌های جدید را اضافه کنیم.

همکاران ما برای سرعت بیشتر، امنیت بالاتر و سهولت در روند پرداخت‌ها و دریافت‌های روزمره، فروش محصولات و خدمات کاربران و کسب‌وکارها پیوسته در تلاش هستند. ما با اولویت نیاز کاربران و در کنار ارائه محصول جدید در مسیر بازاریابی و رشد نیز قدم برداشته‌ایم و امیدواریم در آینده‌ای نه‌چندان دور با ارائه سرویس در بازارهای آنلاین و محلی، درباره محصول جدید دیگری با شما صحبت کنیم.

سعید مشهدی

مدیرعامل پی‌پینگ

مطالب پیشنهادی


ارسال نظر

نام
نام خود را وارد کنید
ایمیل
ایمیل خود را وارد کنید