درگاه پرداخت اختصاصی پی‌ پینگ
پی‌پینگ در جشنواره وب و موبایل ایران - PayPing in IWMF 12

معرفی سرویس‌های جدید پی‌پینگ در جشنواره وب و موبایل ایران

تیم محتوایی پی‌پینگ در سرویس‌های پی‌پینگ ۱۴۰۱/۰۷/۰۲

مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران، 24 و 25 بهمن‌ماه در محل پژوهشگاه نیرو برگزار خواهد شد. در این مراسم علاوه بر کارگاه‌ها و سخنرانی‌های آموزشی، تندیس جشنواره به سایت‌های برتر اهدا می‌شود. در رویداد امسال ۲۵۶۶ وبسایت ثبت‌نام کرده‌اند که ۱۹۰۲ از آن‌ها تایید شده و از بین ۵۲۶ اپلیکیشن موبایل، تعداد ۴۲ اپلیکیشن به مرحله نهایی رسیدند.

دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران، در پنج دسته‌ی اصلی محتوا و خبری، سازمانی و اطلاع‌رسانی، کسب‌وکار، بازی و سرگرمی و گروه‌های ویژه، برگزار می‌شود. مفتخریم بیان کنیم در جشنواره امسال، پرداخت‌یار پی‌پینگ در دو گروه اپلیکیشن‌ها و وبسایت‌های فینتکی کاندید شده است.

رونمایی از سرویس‌های جدید پی‌پینگ در IWMF 12

شرکت مانا تدبیر آواتک با نام تجاری پی‌پینگ به عنوان پرداخت‌یار بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، در طول ۴ سال فعالیت خود در حوزه‌ی فینتک، همواره سعی در ارائه‌ی خدماتی قابل اعتماد و همگام با نیاز مشتری داشته است. در دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران، سعی داریم تا از طریق ارتباط مستقیم با مشتریان و علاقه‌مندان به این حوزه، آخرین محصولات خود را در معرض نمایش قرار دهیم. محصولات جدید پی‌پینگ که در جشنواره‌ی امسال معرفی می‌شوند عبارتند از:

اسکریپت حمایت مالی پی‌پینگ

اسکریپت حمایت مالی، یکی از جدیدترین سرویس‌های پی‌پینگ است که علاوه بر زیبایی‌های بصری و تجربه‌ی بی‌نظیر کاربری، فرایند دریافت حمایت مالی را بسیار راحت‌تر و سریع‌تر کرده است. برای استفاده از این سرویس، کافی است به صفحه‌ی ساخت اسکریپت حمایت مالی پی‌‌پینگ مراجعه کنید. پس از وارد کردن اطلاعات مد نظر، اسکریپتی اختصاصی برای شما ساخته می‌‌شود که می‌‌توانید آن را در صفحات وبسایت خود قرار دهید. در صفحات حاوی این اسکریپت، یک زبانه اضافه می‌‌شود که کاربر با کلیک بر روی آن می‌‌تواند در همان صفحه، حمایت خود را انجام دهد. 

سرویس کسب درآمد پی‌پینگ

در سیستم کسب درآمد پی‌پینگ، برنامه‌نویسان با پیاده‌سازی APIها و پلاگین‌های پی‌پینگ در پروژه‌های خود، در کارمزد دریافتی شریک می‌شوند و از این راه، منبع جدید درآمدی برای خود ایجاد می‌کنند. پی‌پینگ جهت اتصال سریع سایت‌های وردپرسی به درگاه امن پرداخت، پلاگین‌های متعددی را توسعه داده است. برخی از این پلاگین‌ها عبارتند از: پلاگین حمایت مالی (donate)، پلاگین فروشگاهی ووکامرس، پلاگین فروش فایل‌های دیجیتالی EDD،  پلاگین فرم‌ساز گرویتی فرم و …. کسب درآمد در سیستم همکاری در فروش پی‌پینگ، بسته به تعداد تراکنش‌ها یا پنل خریداری‌شده توسط مشتری نهایی است. در تمام مدل‌های تعرفه‌ای، برنامه‌نویس به میزان 25 درصد در سود حاصله (برای کارمزدها) و 10 درصد (برای پنل‌ها)، با پی‌پینگ شریک خواهد بود.

سرویس همکاری در فروش پی‌پینگ

اگر صاحب فروشگاه اینترنتی هستید و می‌خواهید برای فروشگاه خود سیستم همکاری در فروش راه‌اندازی کنید، این سرویس پی‌پینگ گزینه مناسبی است. با استفاده از سرویس همکاری در فروش، به دور از پیچیدگی‌های فنی و در کم‌ترین زمان قادر خواهید بود این سیستم را راه‌اندازی کنید. مشتریان برای مشارکت در فروش شما، می‌توانند لینک اختصاصی دریافت نمایند و آن را در شبکه‌های اجتماعی یا وبسایت خود به اشتراک بگذارند. شما به عنوان صاحب فروشگاه اینترنتی، می‌توانید پورسانت بازاریابان را تعیین کنید. راه‌اندازی سیستم همکاری در فروش، به دو صورت عمومی و خصوصی امکان‌پذیر است؛ در حالت عمومی، فروشگاه شما، به لیست فروشگاه‌های فعال در همکاری در فروش پی‌پینگ، اضافه می‌شود؛ اما در حالت خصوصی، فروشگاهتان فقط به بازاریابانی که تعیین می‌کنید نمایش داده می‌شود.

پرداخت‌یار پی‌پینگ از همه‌ی علاقمندان دعوت می‌نماید تا برای آشنایی بیش‌تر با سرویس‌های این شرکت و بهره‌مندی از تخفیف 20 درصدی، به غرفه‌ی پی‌پینگ، در دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران مراجعه فرمایند.

مطالب پیشنهادی


ارسال نظر

نام
نام خود را وارد کنید
ایمیل
ایمیل خود را وارد کنید