درگاه پرداخت اختصاصی پی‌ پینگ
نرم افزار فروشگاهی

نرم افزار فروشگاهی پی‌پینگ،بهترین راه مدیریت یکپارچه فروش

تیم محتوایی پی‌پینگ در سرویس‌های پی‌پینگ ۱۴۰۲/۰۴/۰۷

وقتی صحبت از بقّالی می‌شود، قدیمی‌ترین تصویری که در ذهن اغلب ما نقش می‌بندد، ترازوهای دوکفه‌ای روی پیش‌خوان بقّالی‌ها و ماشین حساب و تقویم یا دفتر کنارش برای حساب و کتاب خرید و فروش است. بعدها که مغازه‌ها اندکی بزرگتر شدند و مغازه‌دارها به‌روز، بقّالی‌ها سوپرمارکت شدند و ترازوی دوکفه جایش را به ترازوهای دیجیتال با امکانات بیشتر و کاربری آسان‌تر داد.

تنوع کالاها روز به روز بیشتر شد و دردسر مغازه‌دارها برای فروش اجناس هم به تبع آن بیشتر شد. این‌جا بود که صندوق‌دارها به کمک صاحبان مغازه‌ها آمدند تا به صورت ویژه مسئولیت فروش و پرداخت‌های فروشگاه‌‌ها را عهده‌دار باشند. با پیشرفت تکنولوژی و ورودش به زندگی روزمرۀ مردم، استفاده از نرم افزار فروشگاهی جزء جدانشدنی کسب کارهایی شد که به دنبال خرید فروش بودند.

صندوق‌داری فروشگاه‌ها هم مانند سایر بخش‌های دیگر دست‌خوش تغییر شد و کسب و کارهای کوچک مثل فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و کافه‌ها از این امکانات نظیر نرم افزار فروشگاهی و امثال آن استفاده کردند تا هم کارشان راحت‌تر و هم با کمک این ابزارها بتوانند مدیریت بهتری بر کسب و کارشان داشته باشند.

امروزه کسب و کارها با مجموعه‌های نرم افزاری و سخت افزاری ساده یا پیچیده‌ای که برای انجام این امور طراحی شده‌اند، روبرو هستند که بعضاً قیمت‌های زیادی دارند و استفاده از آن برای کسب و کارهای کوچک و حتی بزرگ صرفه اقتصادی ندارد.

نرم افزار فروشگاهی پی‌پینگ؛ تنها صندوقدار شما

پی‌پینگ مثل همیشه با شناسایی این نیاز بازار و کسب و کارها، پیشنهاد خوبی برای آن‌ها ارائه داده است. نرم افزار فروشگاهی پی‌پینگ، امکان ویژه‌ای است که برای انواع فروشگاه‌ها، کسب و کارهای محلی، شرکت های تجاری و … در نظر گرفته شده تا کسب و کارها بتوانند امورات صندوقداری و پرداخت‌های مالیشان را مدیریت کنند، بدون پیچیدگی در استفاده از نرم افزارهای خاص. 

در ادامه امکانات مختلف پی‌پینگ و امکانات ویژه‌ای که در این نرم افزار دیده شده و شما به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید را بررسی می‌کنیم. 

امکانات نرم افزار فروشگاهی

تمام امکانات پایه‌ای پی‌پینگ بر روی این نرم افزار قابل استفاده هستند که به طور خلاصه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

  • ساخت صورتحساب در کمترین زمان ممکن با استفاده از آیتم‌هایی که قبلاً ایجاد کرده‌اید و مشاهده‌ی صورتحساب کلی. صورتحساب صادر شده را می‌توانید از طریق پوز رومیزی، به صورت نقدی و یا از طریق لینک پرداخت کنید.
  • ایجاد آیتم مالی برای هر محصول، ویرایش و حذف آن، مشاهده تمام آیتم‌ها و دسته‌بندی آن‌ها. هم‌چنین می‌توانید تمام محصولات خود را تحت عنوان آیتم گروهی به نرم افزار اضافه کنید.
  • ایجاد فاکتورهای مالی با توجه به اطلاعات مخصوص هر فاکتور. هم‌چنین دسته‌بندی فاکتورها براساس دسته‌بندی‌های پیش‌فرض. لیست کامل فاکتورهای ایجاد شده و قابلیت فیلتر کردن آن‌ها.
  • افزودن مشتریان و ذخیره اطلاعات آن‌ها برای استفاده در فاکتور.
  • این امکان برای شما وجود دارد که بر اساس تاریخ و در بازه‌های معین گزارش‌های پرداخت خود را مشاهده کنید.
  • شما می‌توانید برای آیتم یا آیتم‌های مد نظرتان کد تخفیف تعریف کنید. این کد تعریف می‌تواند به صورت درصدی یا مبلغ ثابت باشد. هم‌چنین می‌توانید برای یک صورتحساب یا فاکتور یک کد تخفیف در نظر بگیرید. کد تخفیف‌هایی که ایجاد کرده‌اید می‌توانند تعداد محدود یا تاریخ انقضا هم داشته باشند.
  • همچنین می‌توانید آیتم مالی‌های خود را به صورت گروهی از یک فایل اکسل وارد کنید.

این امکانات پایه‌ای پی‌پینگ است که در سرویس‌ها و پلتفرم‌‌های دیگر هم قابل استفاده‌اند.

نرم افزار فروشگاهی پی‌پینگ

امکانات ویژه پی‌پینگ برای نرم افزار فروشگاهی

امکانات ویژۀ نرم افزار فروشگاهی پی‌پینگ که به منظور استفاده در فروشگاه‌ها طراحی شده است، قابلیت اتصال دستگاه‌های جانبی فروشگاه به این نرم افزار و یکپارچه‌سازی آن‌ها با نرم افزار است. این امکان باعث می‌شود شما یک مجموعۀ یکپارچه داشته باشید و نرم افزارهای جداگانه برای هر دستگاه حذف می‌شوند.

پوز فروشگاهی

اگر می‌خواهید از تراکنش‌هایی که با دستگاه پوز صورت می‌گیرد گزارش کاملی داشته باشید، می‌توانید از پوز فروشگاهی (pcpos) پی‌پینگ استفاده کنید و با اتصال آن به نرم افزار فروشگاهی تمام تراکنش‌های انجام شده را در نرم افزار مشاهده کنید و گزارش بگیرید. هم‌چنین بعد از صدور فاکتور، می‌توانید علاوه بر روش‌های پرداخت نقدی و آنلاین، از طریق پوز متصل به نرم افزار مبلغ مورد نظر را فقط با کشیدن کارت پرداخت کنید.

 

دستگاه بارکد خوان

فروشگاه‌هایی مانند لباس‌فروشی‌ها و سوپرمارکت‌ها که از دستگاه بارکد خوان استفاده می‌کنند و محصولاتشان دارای بارکد است، می‌توانند دستگاه خود را به نرم افزار پی‌پینگ متصل کنند. از بارکد خوان هنگام ایجاد آیتم محصولات‌ در نرم‌افزار و هم‌چنین هنگام صدور فاکتور می‌توانید استفاده کنید.

 

ترازوی دیجیتال

دستگاه دیگری که می‌توانید به نرم افزار اضافه کنید، ترازو است. فروشگاه‌هایی که بر اساس وزن محصولاتشان را می‌فروشند، مثل فروشگاه‌های گوشت و فرآورد‌ه‌های گوشتی، میوه‌فروشی‌ها و … که از ترازو استفاده می‌کنند می‌‌توانند دستگاه خود را به نرم افزار متصل کنند و به راحتی اطلاعات ترازو را در نرم افزار و فاکتور صادر شده مشاهده کنند.

 

دستگاه فیش پرینت

فروشگاه‌هایی که دستگاه فیش پرینت دارند می‌توانند در صورت نیاز با اتصال دستگاه خود به نرم افزار، فاکتور صادر شده را پرینت بگیرند. همچنین می‌توانند تعیین کنند که سفارش بیرون‌بر است یا حضوری.

 

استند فروشگاهی

کسب و کارهایی مثل فست‌ فود و رستوران یا کافی شاپ که محصولاتشان را در قالب منو به مشتری ارائه می‌دهند و استند فروشگاهی دارند، می‌توانند دستگاه را به نرم افزار پی‌پینگ متصل کنند. نرم افزار فروشگاهی این امکان را به فروشنده می‌دهد که فقط آیتم‌های تعریف شده در نرم افزار را برای مشتری نمایش دهد و مشتری بتواند محصولات مورد نظر خودش را انتخاب کند و بر اساس آیتم‌های انتخاب شده فاکتور صادر و پرداخت کنند.

 

یکپارچگی با نرم افزارهای دیگر

نرم افزار فروشگاهی پی‌پینگ هم‌چنین قابلیت یکپارچگی با نرم‌افزارهای دیگر را دارد و می‌توانید برای دریافت خدمات بیشتر از این نرم‌افزارها استفاده کنید.

 

پلاگین woo commerce VIP

ووکامرس VIP یک سیستم فروشگاه‌ساز رایگان تحت وردپرس است. با استفاده از پلاگین پرداخت پی‌پینگ که برای این سیستم توسعه داده شده، می‌توانید پرداخت‌های فروشگاه اینترنتیتان را با نرم افزار پی‌پینگ مدیریت کنید.

 

کیف پول پرداخت

مشتری‌های شما می‌توانند فاکتورهای صادر شده توسط نرم افزار پی‌پینگ را علاوه بر روش‌های پرداخت دیگر با استفاده از کیف پول‌های طرف قرارداد با پی‌پینگ پرداخت کنید. 

باشگاه مشتریان

با اتصال نرم افزار به باشگاه مشتریان، رابطه تاثیرگذاری را با مشتریان خود ایجاد کنید و وفاداری آنها را نسبت به فروشگاه خود افزایش دهید.

قابل استفاده برای تمامی سیستم عامل‌ها

نرم افزار فروشگاهی پی‌پینگ در پلتفرم‌های مختلف، بر روی کامپیوترهای شخصی (Windows, macOS, Linux) با ساده‌ترین و بعضاً کم‌ترین مشخصات فنی، قابل نصب و استفاده است.

 

سرویس سازمانی پی‌پینگ

نرم افزار فروشگاهی پی‌پینگ هم‌چنین قابلیت اتصال به سرویس سازمانی را دارد و شما می‌توانید با استفاده از این سرویس، شعبات و زیر مجموعه‌های خود را مدیریت کنید.

برای آشنایی بهتر با امکانات این نرم افزار و دانلود آن می‌توانید راهنمای نرم افزار فروشگاهی را مطالعه کنید.

مطالب پیشنهادی


ارسال نظر

نام
نام خود را وارد کنید
ایمیل
ایمیل خود را وارد کنید