درگاه پرداخت اختصاصی پی‌ پینگ
۱۵ مزیت فاکتور آنلاین برای فریلنسر ایرانی (بخش دوم)

۱۵ مزیت فاکتور آنلاین برای فریلنسر ایرانی (بخش دوم)

تیم محتوایی پی‌پینگ در کسب و کار ۱۳۹۹/۰۲/۲۵

در گزارش قبل با برخی از مزایای فاکتور آنلاین برای فریلنسرها آشنا شدید در این گزارش شما را با سایر مزایای فاکتور آنلاین آشنا خواهیم کرد.
یک فریلنسر لازم است از تمامی امکانات موجود جهت پیشرفت قابلیت‌هایش استفاده کند، فاکتور آنلاین می‌تواند یکی از همین امکانات باشد که به موفقیت شما کمک کند. برخی از مزایای استفاده از فاکتور آنلاین برای یک فریلنسر عبارت است از:

۸. امنیت بیشتر

در بسیاری مواقع آزاد کار مجبور می‌شود مدیریت مالی کارهای خودش را به دیگران واگذار کند، از آنجا که آزادکاری بسیار شخصی و تخصصی است خیلی سخت است شخصی را پیدا کنید که بتوانید به او اعتماد کرده و جزئیات حساب‌های شخصی و قراردادهایتان را با او به اشتراک بگذارید.
استفاده از فاکتور آنلاین در اغلب مواقع شما را از خدمات افراد دیگر بی‌نیاز کرده و امنیت بیشتری را در نگهداشت حساب‌های مالی در اختیار شما‌‌ می‌گذارد، چراکه تمامی اطلاعات با ارزش شما در محیط وب ذخیره‌‌ می‌شود و در کمال امنیت حفظ‌‌ می‌شود.

۹. افزایش تمرکز

وقتی فریلنسر ایرانی خیالش از بابت فرآیند فاکتورها و صدور فاکتور آنلاین راحت باشد قدرت تمرکزش افزایش یافته و‌‌ می‌تواند با تمرکز بهتر پروژه‌های خود را به انجام برساند این در بلند مدت به افزایش کیفیت اجرای پروژه‌ها، افزایش مشتریان و در نهایت درآمد بیشتر منجر خواهد شد.
بنابراین شما با هزینه اندکی که بابت اشتراک فاکتور آنلاین‌‌ می‌پردازید‌‌ می‌توانید درآمد خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید.
فراموش نکنید تمرکز یکی از نکات کلیدی برای افزایش امکان موفقیت در هرکاری به شمار‌‌ می‌آید، این قابلیت را دست کم نگیرید.

۱۰. ساده سازی محاسبات پیچیده

فریلنسر ایرانی قرار نیست در همه حوزه‌ها متخصص باشد، بلکه باید در رشته‌ای که فعالیت‌‌ می‌کند نهایت توانمندی را داشته باشد تا بتواند نیاز مشتری را برآورده سازد.
انجام محاسبات پیچیده ریاضی کار فریلنسر نیست همین ترس گیر افتادن در محاسبات پیچیده مالی و ترس ناتوانی در انجام صحیح آن باعث‌‌ می‌شود بسیاری از فریلنسرها از گسترش کار خود بترسند. فاکتور آنلاین با ساده سازی محاسبات پیچیده به شما کمک‌‌ می‌کند به راحت‌‍‌ترین شکل ممکن از پس مدیریت مالی کارهابرآیید و با خیالی آسوده به کارهای خود بپردازید.
به عنوان مثال‌‌ پی‌پینگ با ارائه قابلیت‌های مختلف و تنوع پرداخت همه کارهای حوزه مالی شما را ساده سازی کرده است.

۱۱. بلاک کردن پرداخت

جلب اعتماد مشتری برای فریلنسر‌ها بسیار حیاتی و در عین حال دشوار است فاکتور آنلاین‌‌ پی‌پینگ قابلیت بلاک کردن وجه را برای کارفرمایان فراهم آورده تا بتواند به اعتماد سازی بین مشتری و کارفرما کمک کند.
کارفرما‌‌ می‌تواند وجه را بلاک کرده و پس از حصول اطمینان از کیفیت پروژه دریافتی و رضایتمندی پرداخت نماید.

۱۲. پیش پرداخت

برای هر فرد فریلنسر حتما یک پروژه پیش آمده که پس از اتمام، هزینه‌‍اش پرداخت نشده و شخص آزاد کار نتوانسته است دستمزد کارش را دریافت کند.
قابلیت پیش پرداخت در فاکتور آنلاین کمک‌‌ می‌کند از جدیت سفارش کارفرما و قصد پرداخت او اطمینان حاصل کنید.
فریلنسر‌‌ می‌تواند در قبال پذیرش پروژه پیش پرداخت دریافت کند و به این ترتیب با خیال آسوده و تمرکز بهتری کار کند.

۱۳. پرداخت ماه به ماه

گاهی قرارداد‌های شما به عنوان فریلنسر پرداخت چند مرحله‌ای و ماهیانه دارد، در صورتیکه از قابلیت‌های فاکتور آنلاین استفاده کنید‌‌ می‌توانید به صورت اتوماتیک و سر موعد‌های قرارداد فاکتور خود را ارسال کنید و در خواست دریافت وجه داشته باشید.
به این ترتیب کار شما ساده‍‌تر شده و‌‌ می‌توانید از دریافت سر موقع مبالغ خود اطمینان حاصل کنید.

۱۴. فاکتور رسمی

برای پروژه‌های شرکتی و شفافیت در امور مالیاتی گاهی کارفرما از فریلنسر‌‌ می‌خواهد فاکتور رسمی صادر کند این در حالیست که صدور فاکتور رسمی برای بسیاری از آزاد کار‌ها یک کار بسیار سخت و گاها غیر ممکن‌‌ می‌نماید که به عنوان شخص فاکتور رسمی صادر کنند.
استفاده از خدمات فاکتور آنلاین به شما این امکان را‌‌ می‌دهد تا هر گاه لازم بود فاکتور رسمی صادر کنید.

۱۵. داشتن حکم قرار داد از نظر حقوقی

در مواقعی که بین فریلنسر و کارفرما اختلافی بروز‌‌ می‌کند نبود قرارداد مکتوب‌‌ می‌تواند بسیار مشکل آفرین باشد. فاکتور آنلاین و صدور آن‌‌ می‌تواند از نظر حقوقی در حکم قرارداد باشد و شما‌‌ می‌توانید در مراجع حقوقی به سیستم فاکتور آنلاین خود استناد کنید.

پی پینگ تمام این امکانات را برای شما فراهم آورده تا بتوانید به عنوان یک فریلنسر با خیال راحت و بدون مشکل به ارائه خدمات بپردازید. تنها کافی است سیستم فاکتور آنلاین پی‌پینگ را خریداری کنید.

 

مطالب پیشنهادی


ارسال نظر

نام
نام خود را وارد کنید
ایمیل
ایمیل خود را وارد کنید