درگاه پرداخت اختصاصی پی‌ پینگ
افزایش ضریب امنیت اکانت پی‌پینگ با راه‌اندازی پسورد دو مرحله‌ای

افزایش ضریب امنیت اکانت پی‌پینگ با راه‌اندازی پسورد دو مرحله‌ای

تیم محتوایی پی‌پینگ در سرویس‌های پی‌پینگ ۱۴۰۲/۰۸/۰۸

قابلیت ثبت رمز دو مرحله‌ای (2FA) گوگل که به‌تازگی در پی‌پینگ راه‌اندازی شده، ضریب امنیت انتقال وجه شما را به میزان چشم‌گیری افزایش می‌دهد.
با این قابلیت جدید شما در دو مرحله به اکانت خود دسترسی خواهید داشت و این به معنای اطمینان خاطر بیشتر در انتقالات و ضریب ایمنی بیشتر خواهد بود.
فرقی نمی‌کند اکانت شما شخصی یا تجاری باشد همه می‌توانند از این قابلیت جدید پی‌پینگ استفاده کنند.

شیوه راه‌اندازی رمز دو مرحله‌ای (2FA) گوگل

برای راه‌اندازی این سرویس جدید کافی است از قسمت تنظیمات وارد پروفایل خودتان شوید و در بخش امنیت رمز دو مرحله‌ای خود را فعال کنید.

با فعال‌سازی اکانت دو مرحله‌ای یک صفحه جدید در مقابل شما گشوده خواهد شد که بارکدی بر روی آن درج‌شده در این مرحله لازم است نرم افزار Google Authenticator را در تلفن همراه خود نصب کنید و بارگزاری بارکد رمز دوم خود را به صورت اختصاصی و با هر بار لاگین در سایت دریافت کنید تا از این پس با خیال آسوده‌تری انتقال وجوه خود را انجام دهید.
با هر بار لاگین کد شش رقمی به تلفن همراه‌تان وارد می شود که باید آن را در قسمت کد فعال‌سازی وارد کنید.

درصورتی‌که به هر دلیل تلفن همراه خود را گم کردید می‌توانید با پشتیبانی پی‌پینگ تماس بگیرید تا به شما در بازیابی اکانتتان کمک کنند. در اختیار داشتن backup code هم می‌تواند به شما در بازیابی اطلاعاتتان کمک کند.

Google Authenticator چیست؟

اپلیکیشنی است که با کمک تلفن همراه هوشمند امنیت اکانت شما در سایت‌های مختلف را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد و مشکلات امنیتی احتمالی را برطرف خواهد کرد.
شیوه کار Google Authenticator به این صورت است که با تولید کدهای تصدیق اصالت مرحله دوم دسترسی هر فردی به غیر از شما را به اکانتتان غیر ممکن می‌کند.
به این ترتیب که وقتی شما با نام کاربری و رمز عبورتان وارد اکانت خود شدید یک کادر دیگر مشاهده خواهید کرد که می‌بایست کدی که از طریق Google Authenticator دریافت کرده‌اید را در آن وارد کنید. این کد تنها ۳۰ ثانیه اعتبار دارد و در صورتی که در این مدت از آن استفاده نکنید باید رمز دوم جدیدی را دریافت کنید.

مطالب پیشنهادی


ارسال نظر

نام
نام خود را وارد کنید
ایمیل
ایمیل خود را وارد کنید