درگاه پرداخت اختصاصی پی‌ پینگ
با همراهی شما از سد فیلترینگ گذشتیم!

با همراهی شما از سد فیلترینگ گذشتیم

تیم محتوایی پی‌پینگ در اخبار پی‌پینگ ۱۳۹۹/۰۲/۲۵

پی‌پینگ برای همه

32 روز از فیلترینگ پی‌پینگ گذشت، دقیقا به تعداد تیم‌های شرکت کننده در جام جهانی !

اما باز هم برگشتیم و چه روزی بهتر از امروز، مصادف با غرور آفرینی بچه‌های تیم ملی در مسابقات جام جهانی که نشان دادند ایرانی‌ هیچ‌ وقت دست از رویاپردازی برنمی‌دارد و برای رسیدن به آرزویش از جان و دل مایه می‌گذارد و در نهایت هم به آن‌ها می‌رسد.

خوشبختانه با پیگیری‌های شبانه روزی، مشکل فیلترینگ که به واسطه تخلف یکی از کاربران ایجاد شده بود، رفع شد و این بار توانمندتر از پیش آمده‌ایم تا در تمامی پرداخت‌ها همراه شما دوستان عزیز باشیم. بر این باوریم که اعتماد کاربران پی‌پینگ و موفقیت کسب‌وکار آنها، سرمایه اصلی ماست بنابراین از ابتدای شکل‌گیری پی‌پینگ تا به امروز، تلاش کرده‌ایم تا راه‌کارها و خدمات مالی و بانکی نوین را براساس نیاز و منافع کاربران خود طراحی و پیاده سازی کنیم. در همین راستا، از این زمان استفاده کردیم و سرویس‌های حال حاضر خود را بهبود بخشیدم. همچنین در آینده‌ای نزدیک سرویس‌های جدید تست شده نیز به خدمات فعلی ما اضافه خواهند شد تا پاسخگوی نیازهای مالی و بانکی شما همراهان همیشگی ما باشند.

سرویس‌های دریافت و پرداخت پول، سیستم فاکتور آنلاین و اپلیکیشن موبایلی فاکتور، راه‌حل‌های پرداخت برای سازمان‌ها، پرداخت‌های دوره‌ای، API ویژه برنامه‌نویسان و راه‌حل‌های مالی برای فروشگاه‌ها برخی از خدمات پی‌پینگ است.

سرویس فاکتور آنلاین پی‌پینگ

فاکتور تنها یک رسید ساده که قیمت کل در انتهای آن نوشته می‌شود، نیست! بلکه سندی است که جزئیات فروش، خرید و تسویه حساب شما با مشتری را نشان می‌دهد. هر چقدر این سند حرفه‌ای‌تر و کامل‌تر باشد، قطعاً نام تجاری شما نیز ماندگارتر خواهد شد. سرویس فاکتور آنلاین پی‌پینگ ضمن صدور فاکتور آنلاین و ارسال آن از طریق پیامک و ایمیل برای کاربران، این قابلیت را دارد که با ارائه لینک پرداخت، مبلغ فاکتور را با چند کلیک از مشتری دریافت کرده و به حساب فروشنده واریز کند. برای پیگیری راه‌اندازی فاکتور آنلاین خود، با بخش پشتیبانی ما تماس بگیرید.

 

مطالب پیشنهادی


نظرات کاربران


مسیح طبایی

۹۷/۰۴/۰۵ ۲۲:۴۶

درود و شب بخیر ,
به امید آنکه #فین_تک قانونمند شود و ما فین تکی ها در سایه امنیت و بدون دغدغه فیلترینگ کار خود را ادامه دهیم !
#فین_تک_قانونمند

موفق و نیکوبخت باشید !

سارا

۹۷/۰۴/۰۸ ۱۷:۳۸

سلام جرا برا وردپرس و.. اتصا سایت سیستم های ندارید؟

    گروه محتوایی پی‌پینگ

    ۹۷/۰۷/۱۱ ۱۲:۰۷

    تو نسخه جدید اضافه شده.

ارسال نظر

نام
نام خود را وارد کنید
ایمیل
ایمیل خود را وارد کنید