درگاه پرداخت اختصاصی پی‌ پینگ
فاکتور آنلاین پی پینگ

فاکتور آنلاین پی‌پینگ، راحت‌ترین راه صدور انواع فاکتور

تیم محتوایی پی‌پینگ در سرویس‌های پی‌پینگ ۱۴۰۲/۱۰/۲۷

صدور فاکتور برای مشتریان و شرکت‌ها به علل مختلفی مانند ضمانت، امکان ثبت رسمی، مشخص کردن مقدار فروش اجناس، مشخص کردن نیاز انبار، تبلیغات و … انجام می‌شود. با پیشرفت دنیای دیجیتال و استفاده از فاکتور آنلاین ، مشکلات صدور فاکتور، بسیار کم‌تر شده است.

حتی اگر کسب‌وکاری کوچک هستید و فقط اطلاع از صورت وضعیت پرداخت‌ها برای شما مهم است، باز هم فراموشی در ثبت یک رکورد فروش و یا رهگیری دریافت پول می‌تواند ساعت‌ها وقت شما را بگیرد. ما در پی‌پینگ، نه تنها تمام این مشکلات را برطرف کرده‌ایم، بلکه با فراهم نمودن امکاناتی نوین، فاکتور شما را معتبر‌تر می‌کنیم. پرداخت یار پی‌پینگ، زمان صدور فاکتور را حداقل نموده و ارسال آن را بدون هرگونه مشکل و به راحت‌ترین نحو، ممکن کرده است.

با استفاده از سیستم فاکتور آنلاین پی‌پینگ لازم نیست فاکتور کاغذی صادر کنید؛ بنابراین از شر اسکن فاکتور، فکس و ایمیل کردن رها می‌شوید. در کم‌تر از چند دقیقه می‌توانید فاکتور را آنلاین صادر کنید. ارسال فاکتور با استفاده از ایمیل و پیامک و دریافت پول به صورت خودکار از طریق سیستم پی‌پینگ انجام می‌شود.


امکانات فاکتور آنلاین پی‌پینگ

پرداخت آنلاین فاکتور در کم‌ترین زمان ممکن

وقت آن فرا رسیده که با روش‌های پرداخت سنتی فاکتور خداحافظی کنید! در فاکتور آنلاین پی‌پینگ، لینکی وجود دارد که کاربران را به صفحه‌ی درگاه بانکی هدایت می‌کند؛ بنابراین، مشتریان تنها با چند کلیک می‌توانند مبلغ را پرداخت کنند.


مدیریت مشتریان در سیستم یکپارچه پی‌پینگ

سیستم یکپارچه پی پینگ

در پی‌پینگ به راحتی می‌توانید، مشتریان خود را به صورت تکی یا گروهی تعریف و برای هر مشتری، نام، آدرس، شماره تماس و … را مشخص کنید. در هنگام صدور فاکتور آنلاین، تنها کافی است از میان مشتریان موجود و ثبت شده، مشتری خود را انتخاب نمایید. همچنین با اتصال حساب پی‌پینگی به باشگاه مشتریان خود، به شکل کاملا حرفه‌ای، رفتار مشتریان را ارزیابی و کنترل کرده و برای کمپین‌های فروش برنامه‌ریزی کنید.


کد تخفیف در فاکتور آنلاین

استفاده از کدهای تخفیف، یکی از راه‌های ترغیب مشتری برای خرید بیش‌تر و راضی نگه داشتن اوست. ما این امکان را با تعریف کد تخفیف به صورت مبلغی یا درصدی برای شما فراهم کرده‌ایم. کدهای تخفیف را می‌توانید برای هر آیتم مالی به صورت جداگانه و یا بر روی کل فاکتور اعمال کنید.


امکان اضافه کردن مالیات بر ارزش افزوده در فاکتور فروش

محاسبه‌ی مالیات بر ارزش افزوده در فاکتورهای کاغذی، کاری دشوار و دردسرساز است. با استفاده از فاکتور آنلاین پی‌پینگ و تعریف درصد مالیات، به راحتی مالیات بر ارزش افزوده  را بر فاکتور خود اعمال کنید. با استفاده از راهکار پی‌پینگ، می‌توانید برای هر آیتم، به دلخواه مالیات بر ارزش افزوده را اضافه کنید؛ با این کار، مالیات هر محصول به صورت خودکار در فاکتورها اعمال خواهد شد.


اعمال هزینه‌ی حمل‌ونقل در فاکتور آنلاین

این‌که هزینه حمل‌ونقل را از مشتری دریافت کنید یا نه، کاملا بستگی به سیاست‌های فروش و نوع تجارت شما دارد. ما این قابلیت را برای لحاظ در فاکتور آنلاین فروش در نظر گرفته‌ایم تا حق انتخاب‌ داشته باشید. در صورت نیاز، می‌توانید هزینه‌ی حمل‌ونقل برای خریدهای غیرحضوری را به صورت جداگانه به فاکتور اضافه کنید.


گزارش‌گیری حرفه‌ای از فاکتور فروش

همان‌طور که می‌دانید تهیه‌ی گزارش از فاکتورهای فروش یکی از اساسی‌ترین اصول هر کسب‌وکار برای ارزیابی موفق بودن پلن‌های فروش و بازاریابی است. مدیریت نقدینگی جز با اشراف بر فاکتورهای فروش حاصل نمی‌شود. رهگیری و گزارش‌گیری از صورت وضعیت فاکتورها از طریق یک دسته فاکتور کاغذی و یادداشت‌های کنار آن، کاری به غایت دشوار است. حتی اگر طبق شیوه‌های مرسوم و قدیمی، از اکسل برای مدیریت مالی استفاده می‌کنید، باید بدانید عدم ثبت یک رکورد پرداخت در فایل اکسل، مشکلات متعددی را به دنبال خواهد داشت.

پی‌پینگ، علاوه بر ثبت فاکتورهای آنلاین و پرداختی‌ها، به شما کمک می‌کند با مشخص کردن بازه‌ی زمانی دلخواه، انواع صورت وضعیت پرداخت را بررسی کنید و در چند ثانیه از وضعیت فاکتورها مطلع شوید. در سرویس پی‌پینگ، گزارش‌گیری دقیق از وضعیت فاکتورها، جست‌وجو از طریق نام مشتری و … امکان‌پذیر است. دریافت فایل PDF و اکسل گزارش‌ها و حتی مشاهده نموداری آن‌ها نیز از دیگر امکانات فاکتور آنلاین پی‌پینگ است.


فاکتور زمان‌بندی شده پی‌پینگ؛ ساده‌ترین راه دریافت پرداخت‌های دوره‌ای

فاکتور زمانبندی پی پینگ
فاکتور زمانبندی پی پینگ

کمک‌های دوره‌ای به خیریه‌ها، دریافت شارژ ساختمان، دریافت اقساط فروش کالا از مشتریان و انجام هر نوع تراکنش دیگری که افراد را ملزم به پرداخت دوره‌ای پول می‌کند، بسیار پر دردسر است. یادآوری و پیگیری پرداخت پول در چنین مواردی سخت و زمان‌بر است. استفاده از یک سیستم هوشمند با کاربری آسان بسیاری از مشکلات را حل می‌کند.

تصور کنید به‌ جای تماس‌های تلفنی برای پیگیری دریافت پول، پیامکی با لینک پرداخت برای طرف مقابل ارسال شود و از او خواسته شود که «مبلغ x تومان بابت حق شارژ ساختمان مهرماه واریز فرمایید». کار، خیلی راحت می‌شود. نه؟

در سیستم پی‌پینگ دقیقا چنین قابلیتی با عنوان فاکتور زمان‌بندی شده ارائه می‌گردد. در کم‌تر از چند دقیقه لیست مشتریان و کاربران را ثبت و فاکتور را برای دوره‌های زمانی دلخواه تنظیم کنید. سیستم به صورت خودکار، فاکتور هر دوره را به مشتری ارسال می‌کند.


صدور فاکتور آنلاین با اپلیکیشن موبایل یا نرم‌افزار دسکتاپ

با استفاده از پلتفرم یکپارچه پی‌پینگ، از راه‌های مختلفی می‌توانید فاکتور آنلاین صادر کنید. در صورتی که به رایانه دسترسی دارید، از نرم‌افزار فروشگاهی پی‌پینگ استفاده کنید؛ در غیر این‌صورت، در هر زمان و مکانی با اپلیکیشن پی‌پینگ، فاکتورهای خود را بسازید و برای مشتریان ارسال کنید.


PWA پی‌پینگ، بدون نصب، از اپلیکیشن پی‌پینگ استفاده کنید!

اگر می‌خواهید بدون نصب اپلیکیشن پی‌پینگ، از تمام امکانات آن بر روی تلفن همراه، تبلت یا رایانه شخصی‌تان بهره‌مند شوید، کافی است به سایت pwa.payping.ir مراجعه کنید. پس از آن در منوی مرورگر خود، گزینه‌ی Add to Homescreen را بزنید. از طریق میانبر ایجادشده در صفحه‌ی Home، می‌توانید به اپلیکیشن پی‌پینگ دسترسی داشته باشید. PWA پی‌پینگ، امکانی مفید برای استفاده از خدمات پی‌‌پینگ در سیستم‌‌عامل‌های مختلف به خصوص iOS است.


بی‌نهایت فاکتور آنلاین بسازید!
(با قابلیت پرداخت فوری و اقساطی)

مطالب پیشنهادی


ارسال نظر

نام
نام خود را وارد کنید
ایمیل
ایمیل خود را وارد کنید