درگاه پرداخت اختصاصی پی‌ پینگ
پیامک های بانکی

پیامک های بانکی، تکنولوژی پابرجا و خدمات سریع

تیم محتوایی پی‌پینگ در فین تک ۱۴۰۰/۰۳/۰۲

اولین پیامکی را که ارسال کردم، هیچ‌وقت فراموش نمی‌کنم. هیجان رسیدن پیام خودم به یک نفر و چند دقیقه بعد، گرفتن جواب او که نشان می‌داد ارتباطی که با پیامک ها بین ما برقرار شده است. شاید اگر بگویم که قلبم کمی تند می‌زد، اغراق نکرده باشم. این میان پیامک های بانکی به بخش مهمی تبدیل شدند.

بدون شک پیامک‌ها آغازگر ارتباطات نوشتاری در عصر گوشی‌های همراه هستند.

پیامک‌ها، که در روزهای اول هم به دلیل نداشتن زبان فارسی بر روی گوشی‌ها آن‌ها را به زبان «فینگلیش» تایپ می‌کردیم، چندین کار را برای ما انجام می‌دهند.

خصوصی‌سازی و امنیت

جایی که نمی‌خواستیم پشت تلفن و با صدای بلند با کسی صحبت کنیم، از این راه بی سر و صدا حرف‌هایمان را به گوش آن‌ها می‌رساندیم، بدون کوچک‌ترین زحمت یا دغدغه‌ای از این که شخص دیگری حرف ما را بخواند.

مختصرسازی و صرفه‌جویی در زمان

دیگر برای هر کار بزرگ و کوچکی به بقیه زنگ نمی‌زدیم و منتظر برقراری تماس نمی‌ماندیم. با چند کلمه کوتاه در قالب یک پیامک سریع پیام خود را می‌رساندیم و از هدر شدن وقت جلوگیری می‌کردیم.

تبلیغات

یکی از اثرات مثبت پیامک‌ها، تغییر شیوه تبلیغات بود. دیگر تبلیغات مثل سابق فقط از تلویزیون پخش نمی‌شد و کم‌ کم به گوشی‌های همراه نیز وارد شدند. هدف تبلیغات از گروهی به شخصی تغییر کرد و همه این اتفاقات مدیون پدیده‌ای به نام پیامک یا اس.ام.اس بود.

انقلابی در ارائه خدمات مالی و بانکی

با راه‌اندازی اولین سرویس‌ پیامک ویژه هر بانک (به قولی اس.ام.اس بانک)، صف‌های انتظار برای پرداخت یا انجام بقیه امورات مالی در بانک ها ریزش چشمگیری داشت. دیگر با وارد کردن چند دستور ساده در گوشی به حساب دیگران پول واریز می‌کردیم، موجودی حساب می‌گرفتیم یا شارژ می‌خریدیم.

به مانند هر وسیله ارتباطی دیگری، با مرور زمان و پیشرفت تکنولوژی، کاربری پیامک ها نیز تغییر کرد و در این دوره زمانه کمتر آن‌ها را بر روی صفحه گوشی‌های هوشمند می‌بینیم ولی این مساله ارزش آن‌ها را نه کم، بلکه شاید بیشتر نیز می‌کند. پیامک ها هنوز هم به عنوان یک راه‌حل جایگزین برای اپلیکیشن‌های پیام‌رسان (شبکه‌های اجتماعی) و برخی اوقات هم در کنار آن‌ها در ارائه خدمات استفاده می‌شوند، به خصوص زمانی که اینترنت قطع باشد. پیامک های تایید تراکنش، ثبت درخواست در یک دوره یا تایید سفارش یا خرید همچنان هم نقش یک مرجع رسمی را برای بسیاری از افراد دارد که فعالیت آن‌ها را تایید می‌کند.

خدمات پیامکی پی پینگ برای مشتریان

برای ما در پی‌پینگ هم پیامک ها جایگاه بسیار مهمی دارند و به همین دلیل از آن‌ها در سرویس‌های پیشرفته خود استفاده می‌کنیم. اگر پس از ثبت‌‌نام در پی‌پینگ به صفحه میزکار خود وارد شوید، با گزینه‌ای به نام سرویس‌های پیشرفته روبرو خواهید شد. با کلیک بر روی این گزینه سرویس ارسال پیامک کاوه نگار بر روی نمایشگر شما نشان داده می‌شود. در واقع، سرویس‌های پیشرفته پی‌پینگ نیز با خدمات وب سرویس پیام کوتاه شرکت کاوه نگار ادغام شده‌اند تا در بخش‌هایی مانند ساخت آیتم‌ مالی «کادر تنظیم پیامک به کاربران» به وجود بیاید. در این کادر شما می‌توانید پیغام شخصی خود را بعد از دریافت پول، برای فرد پرداخت‌کننده ارسال نمایید.

به طور مثال، برای یک دوره آموزشی یک آیتم مالی (لینک ثابت پرداخت) ساخته‌اید اما می‌خواهید جهت یادآوری مجدد، پس از دریافت مبلغ، آدرس و زمان دوره را از طریق پیامک به متقاضی ارسال کنید یا از او تشکر نمایید ؛ شما می‌توانید در کادر تنظیم پیامک به کاربران اطلاعات مورد نظر را آماده کرده تا پس از پرداخت، به وی نمایش داده شوند.

به کمک پیامک های دوست داشتنی بانکی، خدمات نوین مالی خود را با یک تکنولوژی قدیمی‌تر، کامل کرده‌ایم تا بهترین پاسخ را به نیازهای شما همراهان همیشگی پی‌پینگ داده باشیم. برای آشنایی بیشتر با این سرویس و مطالعه راهنما به صفحه آموزش اتصال به سرویس پیامک کاوه‌ نگار در سایت پی‌پینگ مراجعه کرده و با فعال کردن این بخش و ارسال پیامک پرداخت‌کنندگان از آن‌ها تشکر کرده و یا با یک عبارت کوتاه، آن‌ها را خوشحال کنید.

  • با کلیک بر روی لینک زیر، در ۳ دقیقه در پی‌پینگ ثبت نام کنید تا درگاه شخصی خودتان را داشته باشید. بعد از این مرحله، سرویس‌ها بلافاصله در دسترس شما خواهند بود.
    www.payping.ir

مطالب پیشنهادی


ارسال نظر

نام
نام خود را وارد کنید
ایمیل
ایمیل خود را وارد کنید