درگاه پرداخت اختصاصی پی‌ پینگ

آغاز فصل جدیدی از تغییرات پی‌پینگ؛ با مدیریت عامل جناب آقای احمدرضا منصوری

تیم محتوایی پی‌پینگ در اخبار پی‌پینگ ۱۴۰۲/۰۹/۲۲

شرکت مانا تدبیر آواتک با نام تجاری پی‌پینگ، به عنوان پرداخت‌یار رسمی بانک مرکزی، از سال ۱۳۹۴ فعالیت خود را در حوزه پرداخت الکترونیک آغاز کرده است. پی‌پینگ از ابتدای فعالیت خود کرده است با ایجاد موج جدیدی از تغییرات در زمینه پرداخت الکترونیک، تغییرات مثبتی در راستای تغییر پارادایم‌های پرداخت ایجاد کند.

پی‌پینگ با ارائه سرویس پرداخت فرد به فرد به عنوان اولین سرویس ارائه شده تا به امروز که به صورت تخصصی تمرکز بر روی سرویس دهی به کسب و کار‌های متوسط و بزرگ داشته، رشد مشتریان خود را به عنوان یک رکن اساسی در جهت رشد خود در نظر داشته است.

سرویس دهی مناسب به همراه ایجاد رضایت در خدمات متنوع حوزه پرداخت آنلاین با پشتیبانی مناسب یکی از کلیدی ترین اهداف پی‌پینگ در چند سال اخیر بوده است. تیم سه نفره پی‌پینگ که از سال ۱۳۹۴ مشغول به فعالیت بوده، تا به امروز تبدیل به یک شرکت بالغ شده است .

از انتهای سال گذشته ( ۹۸ ) با توجه به لزوم تغییر رویکرد پی‌پینگ از یک کسب و کار متوسط به یک مجموعه بزرگ و همچنین در جهت رشد سریعتر سازمان، تصمیم به تغییر در ساختار سازمانی پی‌پینگ گرفته شد.

از این رو برای ایجاد سازمانی پایدار و اصلاح و تقویت ساختار سازمانی به صورت تخصصی، تصمیم بر پیوستن افرادی متخصص به تیم پی‌پینگ و تغییر در تیم مدیریتی اصلی ایجاد شد. در ایامی که کرونا با ما عجین شده است، پی‌پینگ تمام تلاش خود را کرده است تا علاوه بر سرویس دهی مناسب در حوزه پرداخت، ساختار خود را برای خیز برداشتن جهت دستیابی به بازار‌های جدید با مدیریت جدید ادامه دهد.

از ابتدای خردادماه سال ۹۹، آقای سعید مشهدی به عنوان هم بنیانگذار و مدیرعامل پی‌پینگ، سمت خود را به آقای احمد رضا منصوری  واگذار کرده‌اند و به عنوان مدیر فنی پی‌پینگ، به صورت تخصصی‌تر، راهبری تیم فنی را عهده دار خواهند شد.

آقای منصوری، مدیرعامل جدید پی‌پینگ، مدیر شتابدهنده، مدیرعامل شرکت ‌های فناوری، قائم مقام مدیر عامل و مدیریت ارشد محصول شرکت‌های فناوری و فینتکی را در کارنامه چندین ساله فعالیت خود، عهده دار بوده‌اند .

پرداخت‌یار پی‌پینگ در تلاش است تا سرویس‌‌های مناسب و پایداری در حوزه پرداخت برای طیف وسیعی از کسب و کارها ایجاد کند. همچنین ارتقای سطح چابکی تیم پی‌پینگ، تسریع در مسیر تحقق چشم اندازها و توسعه و تکمیل زنجیره ارزش در حوزه خدمات پرداخت به عنوان اصلی ترین اهداف بلند مدت تیم پی‌پینگ بوده است.

در انتها ضمن تشکر از زحمات جناب آقای سعید مشهدی در سمت مدیرعامل، امیدواریم روزهای موفق دیگری با حضور جناب آقای احمدرضا منصوری در انتظار شرکت پی‌پینگ باشد.

مطالب پیشنهادی


ارسال نظر

نام
نام خود را وارد کنید
ایمیل
ایمیل خود را وارد کنید