درگاه پرداخت اختصاصی پی‌ پینگ
پی‌پینگ دانش بنیان شد

پی‌پینگ دانش بنیان شد

تیم محتوایی پی‌پینگ در اخبار پی‌پینگ ۱۴۰۱/۰۷/۰۴

خوشحالیم که به شما اعلام کنیم پس از ارزیابی‌های دقیق توسط داوران و ارزیابان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پی‌پینگ به جمع شرکت‌های دانش بنیان پیوست.

براساس این ارزیابی و به دلیل «دانش فنی مبتنی بر ایده و طرح داخلی»، پی‌پینگ عنوان شرکت دانش بنیان نوع دو را در حوزه فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دریافت کرد.

شرکت‌های دانش بنیان موسسات و شرکت‌های خصوصی و تعاونی هستند که بر گسترش علم و اقتصاد، ارائه طرح‌های نوآورانه و تجاری سازی نتایج تحقیقات علمی تمرکز دارند. این عنوان پس از بررسی و ارزیابی داوران کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت‌های دانش بنیان به سرویس‌ها و محصولات دانش بنیان اعطا می‌گردد.

پی‌پینگ در طول ۳ سال فعالیت مستمر در حوزه پرداخت و فین‌تک و به‌عنوان پرداخت یار بانک مرکزی، راه‌حل‌های نوآورانه مدیریت مالی، دریافت و پرداخت پول را به بیش از ۱۳۰ هزار کاربر و کسب‌وکار ارائه کرده است.

کسب عنوان دانش بنیان برای پی‌پینگ سرآغازی برای توسعه بیشتر سرویس‌های مالی پی‌پینگ در مسیر سیاست‌های شرکت‌های دانش بنیان است.

پی‌‎پینگ در بروزرسانی اخیر زیرساختی قوی را در اختیار کاربران قرار داد که با ارائه سرویس‌های فاکتور آنلاین، اپلیکیشن موبایلی تجاری و دستگاه Mpos، اپلیکیشن فاکتور دسکتاپ و دستگاه PCPos، وب سرویس پی‌پینگ (API)، پرداخت‌های زمان‌بندی شده، پرداخت‌های سهم‌بندی شده بخش زیادی از نیازمندی‌های پرداخت و مدیریت مالی اشخاص را پوشش می‌دهد.

دریافت عنوان شرکت دانش بنیان را به تمام کاربران پی‌پینگ تبریک می‌گوییم. بی‌شک حمایت و استفاده کاربران از سرویس‌های پی‌پینگ به توسعه طرح‌های نوآورانه و توسعه اقتصاد داخلی کمک خواهد کرد.

مطالب پیشنهادی


ارسال نظر

نام
نام خود را وارد کنید
ایمیل
ایمیل خود را وارد کنید