درگاه پرداخت اختصاصی پی‌ پینگ
درگاه پرداخت نوین

نحوه دریافت درگاه پرداخت نوین آرین

سارا رنجبران در درگاه پرداخت ۱۴۰۲/۰۹/۲۹

شرکت پرداخت نوین آرین، یکی از 12 شرکت ارائه‌کننده درگاه پرداخت مستقیم است که به‌عنوان زیرمجموعه‌ی بانک اقتصاد نوین فعالیت می‌کند. در این مطلب می‌خواهیم نگاهی اجمالی به فعالیت‌های این شرکت داشته باشیم و نحوه دریافت درگاه پرداخت نوین آرین را مرور کنیم.


معرفی اجمالی شرکت پرداخت نوین آرین

این شرکت در ابتدای سال 1385 توسط بانک اقتصاد نوین تأسیس شد تا خدمات پرداخت الکترونیک را برای مشتریان بانک فراهم کند.


خدمات و محصولات شرکت پرداخت نوین

  • ارائه پایانه فروش نوین (POS)
  • ارائه درگاه پرداخت (IPG)
  • ارائه دستگاه خودپرداز (ATM)
  • ارائه کیوسک خدماتی نوین
  • ارائه پایانه فروش به خارج از ایران
  • اپلیکیشن سان
  • نوین مال (سیستم مدیریت کسب‌وکار مخصوص خرده‌فروشی‌ها)

طبق روال همیشگی، از توضیح سایر خدمات صرف‌نظر می‌کنیم و صرفاً درباره‌ی درگاه پرداخت نوین صحبت می‌کنیم. برای اطلاعات بیشتر در خصوص سایر خدمات این شرکت، می‌توانید به این صفحه مراجعه کنید.


مزایا و معایب درگاه پرداخت اینترنتی

همان‌طور که در مقاله‌ی بهترین درگاه پرداخت مستقیم گفتیم، سهم شرکت نوین از خدمات درگاه پرداخت، خیلی محدود است و این psp (از مجموع 12 psp ایرانی) رتبه‌ی 10 را دارد.

خدمات شرکت پرداخت نوین تقریباً مشابه خدمات درگاه پرداخت سایر pspها هستند و نمی‌شود گفت که این درگاه، مزایا و معایب چشمگیری نسبت به سایرین دارد.


 مدارک لازم برای درخواست درگاه پرداخت نوین

  • داشتن یک وب‌سایت فعال و رسمی در حوزه‌ی فروش کالا/خدمات
  • داشتن اینماد
  • داشتن کد رهگیری مالیاتی
  • داشتن حساب بانکی در یکی از بانک‌های عضو شتاب
  • نداشتن منع فعالیت در نظام بانکی کشور
  • مدارک هویتی (کارت ملی و شناسنامه تمامی سهام‌داران)
  • داشتن پروانه کسب (برای اشخاص حقوقی)
  • کپی آگهی تأسیس در روزنامه‌های رسمی و آگهی آخرین تغییرات (برای اشخاص حقوقی)


نحوه دریافت درگاه پرداخت نوین

روی این لینک کلیک کنید تا به صفحه‌ی ثبت‌نام وارد شوید:

دزیافت درگاه پرداخت نوین آرین


اطلاعات هویتی پذیرنده، اطلاعات حساب بانکی، وب‌سایت و مسئول فنی سایت را وارد کنید و سپس دکمه‌ی ثبت درخواست را بزنید.

آشنایی با درگاه پرداخت بانک اقتصاد نوین


کارشناسان شرکت پرداخت نوین آرین پس از بررسی اطلاعات با شما تماس می‌گیرند تا روند را ادامه بدهید و درگاهتان را دریافت کنید.


دریافت آنی و همزمان 6 درگاه بانکی با قابلیت سوییچینگ هوشمند (بدون اختلال و قطعی درگاه)


بسیار خب، برویم سراغ سوالات پرتکرار در خصوص درگاه بانک نوین:

چطور درگاه بانکی نوین را به وب‌سایت خودمان وصل کنیم؟

این کار از طریق افزونه‌ها و کدهایی انجام می‌شود که توسط شرکت در اختیارتان قرار خواهد گرفت.


آدرس و شماره تماس پشتیبانی درگاه اینترنتی نوین

تهران، سعادت‌آباد، خیابان علامه جنوبی، کوچه ٢۴ غربی، پلاک ٢١

شماره تماس 02148320

شماره پشتیبانی 02148006

کد پستی 1997979984


مدت زمان لازم برای دریافت درگاه پرداخت بانک اقتصاد نوین چقدر است؟

متأسفانه اطلاعاتی در وب‌سایت مجموعه وجود نداشت. ما هم شخصی را پیدا نکردیم که قبلاً از این psp درگاه پرداخت دریافت کرده باشد و در این خصوص اطلاعاتی نداریم. اما مدت زمان معمول برای فعال‌سازی درگاه پرداخت pspها، معمولاً بین 1 الی 14 روز کاری است.


هزینه‌ی دریافت درگاه نوین چقدر است؟

هیچ‌کدام از Pspها هزینه‌ای برای فعال‌سازی درگاه از شما دریافت نمی‌کنند.


کارمزد درگاه پرداخت اینترنتی نوین آرین چقدر است؟

بر اساس مصوبه بانک مرکزی، از تاریخ 4 تیر ماه 1402، تمامی درگاه‌های پرداخت مستقیم از سیستم کارمزدی زیر استفاده می‌کنند:

برای تراکنش‌های کمتر از 6/000/000 ریال، مبلغ 1/200 ریال به عنوان کارمزد از حساب پذیرنده کسر می‌شود. برای تراکنش‌های با مبلغ بالاتر هم نرخ 0/0002 تراکنش (تا سقف 40/000 ریال) به عنوان کارمزد در نظر گرفته شده است.


آیا درگاه پرداخت نوین امن است؟

بله. این درگاه تحت‌نظر بانک مرکزی و شاپرک فعالیت می‌کند و امنیت کامل دارد.


نحوه‌ی پیگیری و پشتیبانی چگونه است؟

پشتیبانی درگاه نوین به صورت تلفنی، 24 ساعته و از طریق شماره تلفن 02148006 انجام می‌شود.


مطالب پیشنهادی


نظرات کاربران


نادرخدابخش

۰۲/۱۰/۲۱ ۱۹:۴۳

یک کارت خوان از طریق دیوار خریدم به علت تغییر شغل بعد یک سال کد مالیاتی من تغییر داده شد .فروشنده تا به حال بعد بیست روز نتوانسته آن را فعال کند . نماینده تبریز در شریعتی هم پاسخ گو نشد.چیکتر کنم؟

    سارا رنجبران

    ۰۲/۱۰/۲۱ ۲۲:۰۲

    سلام
    وقتتون بخیر
    فقط پشتیبانی دستگاه کارتخوان می‌تونه کد مالیاتی قبلی رو ابطال کنه و کد مالیاتی جدید رو به دستگاه وصل کنه. یعنی باید با پشتیبانی شرکت ارائه دهنده دستگاه (که فکر کنم از نوین آرین گرفتید) در تماس باشید.

کاظم

۰۲/۱۱/۱۲ ۲۳:۱۳

باسلام یه کارت خوان از طریق دیوار خریداری کردم..لیست تراکنش و میزنم مینویسه رمز ترمینال مسدودشده است ..لطفا کمک کنیدتو استان ایلام کجا ببرمش ..شرکت پرداخت نوین آرین هست ..دیشب کارت کشیدم امروز بحساب واریز نشده ..چگونه لیست تراکنش وفعال کنم
.

    سارا رنجبران

    ۰۲/۱۱/۱۵ ۱۰:۵۱

    سلام
    وقت بخیر
    اگر دستگاه کارتخوان برای پرداخت نوین آرین هستش، هم می‌تونید حضوری ببرید هم با شماره پشتیبانی‌شون تماس بگیرید تا راهنمایی‌تون کنن.
    اگر هم برای شرکت دیگه‌ای هستش، باید از طریق همون شرکت اقدام کنید. حتی اگه شعبه ندارن، با شماره پشتیبانی‌شون تماس بگیرید.

روح اله درستی

۰۲/۱۱/۲۹ ۱۰:۴۰

اکثریت کارت هارا قبول نمی کند

کمال

۰۲/۱۲/۰۸ ۱۴:۲۹

کارت خوان خطای ۵۷ داره، راه حل؟

    سارا رنجبران

    ۰۲/۱۲/۰۸ ۱۷:۰۲

    سلام
    این خطا رو به عنوان «تراکنش غیر مجاز» می‌شناسن. مشکل از دستگاه پوز شما نیست، از کارت مشتریه.
    مثلا ممکنه سقف تراکنش رد شده باشه، یا کارت مسدود یا منقضی شده باشه و غیره.

امیرحسین

۰۲/۱۲/۰۹ ۲۰:۰۹

سلام
من چند روزه دستگاهم یه سری بانک ها رو قبول نمیکنه خطای تراکنش نا معتبر میداد
امروز کلا روی ارسال تراکنش گیر میکنه و روی دستگاه نوشته اصلاحیه
باید چیکار کرد!؟
تماس هم گرفتیم ولی چیزی از پشتیبانی برای دستگاه متوجه نشدیم

    سارا رنجبران

    ۰۲/۱۲/۱۲ ۱۸:۲۳

    سلام
    وقت بخیر
    مشکل «تراکنش نامعتبر» از دستگاه شما نیست. این مشکل مستقیم به بانک مبدا و کارت مشتری برمیگرده
    درخصوص اصلاحیه هم بهتره یک بار دستگاه رو ری‌استارت کنید. احتمالا دچار باگ شده و با این کار درست میشه.

رضا

۰۲/۱۲/۱۳ ۱۱:۳۵

سلام وقت بخیر دیروز جمع کل خرید ۲۴۰۰۰۰۰بوده اما صبح برامون ۱۰۰۰۰۰۰ میلیون واریز شده پشتیبانی هم خطش اشغال کاملا از کجا پیگیری کنیم

    سارا رنجبران

    ۰۲/۱۲/۱۳ ۱۷:۱۱

    سلام
    وقت بخیر
    بجز ارتباط با پشتیبانی درگاه پرداخت، راه دیگه‌ای وجود نداره متاسفانه

حسین بلوچ

۰۲/۱۲/۲۱ ۲۰:۴۳

سلام چگونه دستگاه را برای خرید کالا برگ فعال کنم برای شرکت پرداخت نوین هست

    سارا رنجبران

    ۰۲/۱۲/۲۸ ۱۳:۰۶

    سلام
    با پشتیبانی پرداخت نوین تماس بگیرید.

مهرشاد سرداری

۰۳/۰۱/۰۴ ۱۱:۲۶

با سلام وخسته نباشید بنده در تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ از یه فروشگاه خرید کردم در ساعت ۱۴:۲۷و۱۴:۲۸دقیقه دفع اول که کارت کشید گفت زده ناموفق بار دوم که کشید گفت الان درسته ولی متاسفانه دو بار از حسابم کم شده و طرف زیر بار نمیره
چند بارم با پشتیبانی تماس گرفتم ولی نتیجه نگرفتم

    سارا رنجبران

    ۰۳/۰۱/۰۴ ۱۲:۰۰

    سلام
    وقت بخیر
    اگر مبلغ به حسابتون برنگشته، می‌تونید با میز امداد شتاب تماس بگیرید تا وضعیت دقیق تراکنش رو بهتون بگن
    شماره تماس: ۲۹۹۱۱
    فقط باید شماره پیگیری رو داشته باشید.
    اگر میز امداد شتاب تایید کرد که مبلغ به حساب شخص واریز شده، می‌تونید از اون شخص شکایت کنید تا مرجع قضایی پیگیری کنن.

ارسال نظر

نام
نام خود را وارد کنید
ایمیل
ایمیل خود را وارد کنید