درگاه پرداخت اختصاصی پی‌ پینگ
راه های کسب درآمد با گوشی بدون نیاز به سرمایه اولیه و معرفی مهارت های مورد نیاز آن

راه های کسب درآمد با گوشی

تیم محتوایی پی‌پینگ در کسب و کار ۱۴۰۰/۰۴/۲۸

همان طور که می دانید تقریبا تمام افراد روزانه چندین ساعت از وقت خود را با موبایل می گذرانند. وقت گذرانی با تلفن همراه ربطی به سن و سال ندارد و تقریبا همه افراد پیر و جوان نیز برای استفاده از گوشی مشتاق هستند. بواسطه این که استفاده از گوشی بین عموم مردم رایج است، اما تنها افراد کمی هستند که از این فرصت استفاده می‌کنند و با یادگیری راه های کسب درآمد با گوشی، به درآمد می رسند.

کسب درآمد با گوشی برای افرادی مناسب است که روزانه چندین ساعت وقت خالی دارند. علاوه بر این علاقه در کسب درآمد از موبایل نیز تاثیر بسیار زیادی می گذارد.

در این مطلب قصد داریم تا درباره راه های کسب درآمد با گوشی صحبت کنیم. بنابراین تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

چرا از گوشی برای کسب درآمد کمک بگیریم؟

امروزه گوشی تلفن همراه یک وسیله رایج است و تقریبا تمام افراد از کودکان گرفته تا بزرگسالان از آن استفاده می کنند.

کارایی موبایل به قدری افزایش پیدا کرده است که مردم می توانند علاوه بر چت، تماس تصویری و گشت و گذار در شبکه های اجتماعی به مشاهده، خرید، آموزش و انجام کارهای دیگر با استفاده از گوشی بپردازند.

به همین دلیل کسب درآمد از گوشی یکی از راه های آسان پول در آوردن است، زیرا افراد برای بیشتر کارهای خود به گوشی نیاز دارند و قبل از انجام هر کاری ابتدا به سراغ تلفن همراه خود می روند.

امروزه تلفن های هوشمند به اندازه ای پیشرفت کرده اند که نیاز افراد به لپ تاپ و کامپیوتر را به حداقل می رسانند. در نتیجه کسب درآمد با گوشی نیازی به دیگر ابزارهای تخصصی ندارد.

برای کار با گوشی تنها به اینترنت نیاز است که اینترنت نیز در دسترس همه قرار دارد و بیشتر افراد برای انجام کارهای روزمره خود از اینترنت استفاده می کنند.

بنابراین کسب درآمد با گوشی یکی از راه های آسان کسب درآمد است و همه افراد می توانند از این روش به درآمدهای میلیونی برسند.

برای مثال فردی را تصور کنید که در یک روستای دور افتاده به کاری مشغول است. این فرد در ازای کاری که انجام می دهد درآمد کمی دارد و نمی تواند از عهده مخارج خود برآید.

حال اگر آن فرد در کار خود تخصص داشته باشد و تخصص خود را از طریق گوشی به دیگران آموزش دهد، می تواند به کسب درآمد برسد.

راه های کسب درآمد با گوشی به چه میزان سرمایه نیاز دارد؟

در مرحله اول برای شروع کار با موبایل بسیاری از افراد به این موضوع فکر می کنند که آیا کسب درآمد با موبایل به سرمایه خاصی نیاز دارد؟ این میزان سرمایه چقدر است؟

کار با موبایل نیاز به سرمایه خاصی ندارد و افراد فقط با در دست داشتن یک گوشی هوشمند و اتصال به اینترنت می توانند به درآمد برسند. برای کار با گوشی به وسایل و تجهیزات تخصصی نیازی نیست و بدون آن ها نیز می توان مشغول به کار شد.

افرادی که قصد دارند در دیگر حوزه های آنلاین مشغول به کار شوند به سرمایه اولیه کمی نیاز دارند، اما به طور کلی برای شروع کار منتظر سرمایه نباشید و کار خود را آغاز کنید. چرا که داشتن موبایل و اینترنت اصلی ترین سرمایه ممکن به حساب می آید.

برای کسب درآمد با گوشی به چه امکانات و مهارت هایی لازم است؟

همان‌طور که گفتیم تلفن همراه به خودی خود یک وسیله کامل است و به جز آن دیگر نیازی به تجهیزات تخصصی ندارید.

به عنوان مثال برای ضبط صدا نیازی نیست که میکروفون های گران قیمت بخرید، بلکه می توانید از میکروفون گوشی استفاده کرده و صدای مورد نظر را ضبط کنید.

برای گرفتن عکس نیز به دوربین های تخصصی و گران نیاز ندارید چرا که می توانید با استفاده از دوربین موبایل عکس ها و فیلم های با کیفیتی بگیرید.

افراد با توجه به نوع کاری که تمایل دارند در آن به درآمد برسند باید مهارت داشته باشند. به عنوان مثال فردی که می خواهد از طریق عکاسی به درآمد برسد باید در این حرفه به اندازه نیاز مهارت داشته باشد.

کسب در آمد از طریق اینستاگرام نیز به مهارت های ابتدایی مانند چگونگی افزایش فالوور، ساخت استوری، رفتن پست ها به اکسپلور، بازاریابی و غیره نیاز دارد.

ادمین تلگرام نیاز به مهارت خاصی ندارد و لازم نیست که فرد مهارت ویژه ای را یاد بگیرد. با این حال همه افرادی که قصد دارند از طریق تلفن همراه به کسب درآمد برسند باید بتوانند با برنامه های ویرایش عکس، ویدئو و انواع اپلیکیشن دیگر مخصوص موبایل، به خوبی کار کنند.

نرم افزارهای مورد نیاز راه های  کسب درآمد با گوشی

در بالا نیز اشاره کردیم برای شروع کار با تلفن همراه لازم است تا با چند برنامه ویرایش عکس و فیلم آشنایی داشته باشید. این نرم افزارها به شما کمک می کنند که بتوانید محتوای بهتر و با کیفیت تری بسازید.

با این که لازم نیست کار با اپلیکیشن های ویرایش فیلم و عکس را به صورت حرفه ای بلد باشید، ولی مهارت داشتن به طور تخصصی در یک یا دو تا از این برنامه ها کمک زیادی به شما خواهد کرد.

از جمله اپلیکیشن های ویرایش عکس می توان موارد زیر را نام برد.

  • Photo Editor Pro
  • PhotoDirector
  • PicsArt
  • متن نگار

اپلیکیشن های ویرایش ویدئو نیز عبارت هستند از:

  • InShot
  • VivaVideo
  • KineMaster
  • VideoShow
  • PowerDirector

از میان این نرم افزارها کار با InShot بسیار راحت است و نرم افزار PowerDirector نیز برای افرادی مناسب خواهد بود که نیاز به ویرایش تخصصی فیلم دارند.

شما همچنین می توانید با مطالعه مقاله معرفی سرویس های ایرانی برای شروع و توسعه‌ یک کسب وکار اینترنتی، از آنها برای توسعه کسب و کار خود استفاده نمایید.

راه های کسب درآمد با گوشی بدون سرمایه

در ادامه شما را با راه های کسب درآمد با گوشی آشنا می کنیم.

ساخت صفحات اینستا و فروش آن ها

بسیاری از افراد هستند که ترجیح می دهند برای شروع کسب و کار خود پیج هایی را بخرند که تعداد دنبال کننده آن ها بالا است.

این افراد به احتمال زیاد تخصص کافی در زمینه جذب افزایش فالوور ندارند. همچنین جذب فالوور زمان بر است و آن ها نمی توانند زمانی را برای این کار صرف کنند.

حال نوبت به شما می رسد که با صرف کردن زمان چند صفحه اینستاگرامی را مدیریت کنید و تعداد دنبال کننده های آن ها را افزایش دهید.

وقتی دنبال کننده های شما زیاد شدند، می توانید پیج را با قیمت خوبی به سایر افراد بفروشید. علاوه بر این می توانید صفحات با فالوورهای زیاد بخرید و آن ها را با قیمت های بیشتر به فروش برسانید.

در صورتی که شما در این کار تخصص و مهارت کافی داشته باشید، می توانید به سرعت به درآمدهای میلیونی دست پیدا کنید.

راه های کسب درآمد با گوشی توسط اینستاگرام

تولید محتوا در اینستاگرام

اگر دقت کرده باشید، متوجه می شوید که صفحات ساخته شده در اینستاگرام به غیر از صفحات شخصی، همگی در حال تولید محتوا هستند تا بتوانند فالوورهای قدیم خود را حفظ کنند و علاوه بر آن دنبال کننده های جدیدی نیز برای خود به دست آوردند.

این نوع از تولید محتوا معمولا زمان بر است و صاحبان پیج ها معمولا از عهده آن برنمی آیند. به همین دلیل این افراد به دنبال کسانی هستند تا بتوانند در تولید محتوا برای صفحات شان به آن ها کمک کنند.

محتوای این صفحات معمولا ویدئویی و تصویری است و به مهارت خاصی نیاز ندارد. به همین دلیل شما نیز می توانید با داشتن مهارت در برنامه هایی که قبل تر معرفی کردیم نیز به کار تولید محتوا در اینستاگرام مشغول شوید.

در صورتی که در این کار حرفه ای شده و توانایی بسیاری به دست آورید، همچنین خلاقیت بالایی نیز داشته باشید، می توانید به سرعت به درآمد میلیونی برسید.

تولید محتوای آموزشی و فروش آن ها

با کمی دقت می توان فهمید که حوزه آموزش از جمله حوزه های پول ساز در بحث کسب درآمد با گوشی است. همان طور که می دانید بسیاری از افراد با تولید محتوای آموزشی توانسته‌ اند تا به درآمدهای بسیار بالا دست پیدا کنند.

البته باید دقت داشته باشید که فعالیت در زمینه تولید محتوای آموزشی به مهارت و تخصص کافی نیاز دارد. به عنوان مثال فردی که به پرورش انواع گل و گیاه مشغول است، می تواند از نحوه پرورش، کاشت، گل دهی و مسائل مربوط به گیاهان، محتوای آموزشی تولید کند و در اختیار دیگران قرار دهد. در کنار این محتوای آموزشی نیز می تواند بذر گیاه، کود، انواع گل و گیاه نیز به فروش برساند.

در مثال دیگر می توان به افرادی اشاره کرد که تخصص کافی در زمینه شیرینی پزی دارند. این افراد می توانند با تهیه دوره های آموزشی شیرینی پزی و فروش آن ها کسب درآمد کنند.

ادمین اینستا و تلگرام

مدیر شدن در صفحات تلگرامی و اینستاگرامی یکی دیگر از روش های کسب درآمد با گوشی است. کار ادمین مدیریت این صفحات است. به طور مثال باید در دایرکت پاسخگوی افراد باشید، استوری بگذارید، کامنت گذاشته و جواب کامنت های دیگران را بدهید و پست بسازید و آن را در پیج قرار دهید.

بسیاری از افراد نیز هستند که زمان کافی برای مدیریت صفحات خود ندارند. به همین دلیل به دنبال افرادی می گردند تا بتوانند آن ها را ادمین این صفحات کنند و مدیریت پیج را به آن ها بسپارند.

در صورتی که بتوانید در ادمین شدن مهارت کافی به دست آورید، می توانید به طور هم زمان ادمین چند پیج شوید و از آن ها درآمدهای میلیونی به دست آورید.

افرادی که در این زمینه تخصص دارند، ولی نمی دانند که چگونه باید خود را به عنوان ادمین معرفی کنند، می توانند از طریق روش های زیر برای معرفی خود بهره ببرند.

  • ساخت یک صفحه اینستاگرامی و معرفی کردن خود به عنوان ادمین
  • ثبت نام در سایت پونیشا و ثبت درخواست برای پروژه هایی که تازه منتشر می شوند. در این روش صاحب پیج می تواند از بین درخواست های ثبت شده یک نفر را برای مدیر شدن در اینستاگرام و تلگرام خود انتخاب کند.

ساخت استوری اینستاگرام

استوری اینستاگرام مکانی است که روزانه 500 میلیون بازدید کننده دارد. به همین دلیل افراد زیادی در استوری اینستاگرام فعالیت می کنند.

در این بین کسانی هستند که با خلاقیت خود، استوری های زیبا و بسیار خلاقانه تولید کرده و به فروش می رسانند.

در صورتی که شما نیز مهارت و خلاقیت کافی دارید، می توانید برای صفحاتی که به استوری نیاز دارند، استوری طراحی کنید و آن ها را بفروشید.

ساخت استوری یکی از روش های پول ساز کسب درآمد است، چرا که می توانید به طور همزمان برای تعداد زیادی از درخواست کنندگان استوری بسازید و مبلغ آن را دریافت کنید.

درآمد از طریق عکاسی

این روش از کسب درآمد برای افرادی مناسب است که می توانند با استفاده از تلفن همراه ایده های عکاسی را آموزش دهند. علاوه بر این، افراد با گرفتن عکس های خلاقانه و فروش آن ها در سایت هایی از جمله Adobe Stock، Fotomoto و ShotterStock نیز می توانند به درآمد برسند.

راه های کسب درآمد با عکاسی گوشی

در آمد از طریق فروش محصولات

همانطور که می دانید فروش محصول یکی از رایج ترین روش های کسب درآمد با موبایل است. افرادی که صاحب مغازه هستند یا به تولید وسایل هنری و غیره مشغول اند می توانند با گذاشتن تصاویر و فیلم های متنوع از محصول خود، آن را به فروش برسانند.

برای این کار لازم است تا عکس های خوبی از محصول خود تهیه کنید و آن را برای فروش در صفحات خود قرار دهید.

علاوه بر فروش محصول، می توانید محصولات بقیه را بخرید و آن ها را با قیمت بیشتر بفروشید. به عنوان مثال شما می توانید یک خودرو بخرید و مقداری به وضعیت آن رسیدگی کنید، سپس آن را با قیمت بیشتر برای فروش در سایت هایی مثل شیپور و جاهای دیگر قرار دهید.

درآمد از تبلیغات

وقتی صفحات شما به حد نصاب فالوور برسد، می توانید از طریق قرار دادن تبلیغات درآمد داشته باشید. در این روش نیاز به تخصص خاصی نیست و فقط باید تعداد دنبال کننده های خود را افزایش دهید.

هر چه میزان دنبال کننده افزایش پیدا کند، مبلغ دریافتی برای تبلیغات نیز بیشتر می شود.

کسب درآمد از طریق بلاگری

برای کسب درآمد از طریق بلاگری ابتدا باید بدانید که بلاگر به چه کسی می گویند. بلاگرها افرادی هستند که در زمینه یک موضوع خاص تولید محتوا انجام می دهند و آن را در معرض دید سایر افراد قرار می دهند.

محتوای تولید شده توسط بلاگرها می تواند به صورت عکس، ویدئو و انواع دیگر باشد. بنابراین برای بلاگر شدن تنها به موبایل و اینترنت نیاز دارید.

به عنوان مثال می توان بلاگرهایی را معرفی کرد که در زمینه غذا فعالیت می کنند. این افراد به رستوران های مختلف رفته و در مورد غذا، طعم، ظاهر رستوران و مسائل مربوطه دیگر به تولید محتوا می پردازند.

برای بلاگر شدن ابتدا لازم است تا چندین بلاگر موفق را دنبال کنید و با نحوه کار این افراد آشنا شوید.

کسب درآمد از طریق آپارات

افراد می توانند با عضویت در سایت آپارات و دیدن ویدئوهای موجود در این سایت، به درآمد برسند. علاوه بر این با قرار دادن فیلم های آموزشی در آپارات نیز می توان پول درآورد.

کسب درآمد از طریق ارزهای دیجیتالی

افرادی که تمایل دارند تا از طریق تلفن همراه درآمد دلاری داشته باشند، می توانند از طریق ارزهای دیجیتالی به درآمد برسند. این افراد نیازمند اطلاعات و مهارت کافی در زمینه ارزهای دیجیتال هستند و باید به بررسی بازار ارزها بپردازند.

کسب درآمد از طریق پادکست

این روش برای افرادی است که صدای نسبتا خوبی دارند. برای ضبط پادکست نیازی به وسایل تخصصی نیست و می توان از ضبط صدای گوشی استفاده کرد. افراد می توانند با ضبط صدا درباره موضوعات آموزشی، فرهنگی، مذهبی و زمینه‌های مختلف دیگر به درآمد برسند.

اپلیکیشن های خارجی مخصوص راه های کسب درآمد با گوشی

برنامه ها و نرم افزارهای خارجی زیادی وجود دارند که با استفاده از آن ها می توان کسب درآمد کرد. از جمله این نرم افزارها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • پوش مارک: این برنامه شباهت زیادی به نرم افزار شیپور دارد. افراد با قرار دادن اجناس دست دوم خود در این اپلیکیشن می توانند آن ها را به فروش برسانند و به درآمد برسند.
    برای استفاده از این برنامه لازم است از نحوه ارسال بسته های پستی، نحوه واریز وجه و مسائل ضروری دیگر اطلاعات کافی داشته باشید.
  • ویگل: Viggle برنامه ای است که به کمک آن می توان به درآمد رسید. افراد برای کسب درآمد از این اپلیکیشن باید آن را نصب کنند و با تماشای برنامه های تلویزیونی، موسیقی و غیره در آن امتیاز بگیرند.
    این امتیازات در شرکت هایی از جمله استارباکس و Best buy قابل بازخرید هستند.
  • Esay Shift: ایزی شیفت برنامه ای است که در قبال بررسی محصولات مختلف به شما امتیاز می دهد. وقتی امتیازات شما زیاد شد می توانید از طریق پی پال درآمد خود را دریافت کنید.

سخن نهایی

امروزه استفاده از گوشی تلفن همراه بین تمام اقشار جامعه رواج پیدا کرده است و همه افراد پیر و جوان از آن استفاده می کنند.

از آن جایی که روزانه به تعداد کاربران اسمارت فون ها افزوده می شود، در نتیجه برنامه های کاربردی زیادی نیز ساخته می شوند تا افراد بتوانند به کمک آن ها به کسب درآمد بپردازند. به همین دلیل لازم است تا از فرصت استفاده کرده و هر چه سریع تر برای کسب درآمد با گوشی اقدام کنید.

در این مطلب سعی کردیم تا راه های کسب درآمد با گوشی را آموزش دهیم. امیدواریم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد و بتوانید از روش های گفته شده به بهترین شکل استفاده کنید و به درآمد میلیونی برسید.

مطالب پیشنهادی


نظرات کاربران


shayan

۰۰/۰۴/۲۸ ۱۰:۵۷

خیلی جالبه که میشه با همین یه گوشی که همه دارن این همه کار انجام داد که پول درآورد

ارسال نظر

نام
نام خود را وارد کنید
ایمیل
ایمیل خود را وارد کنید