امکان استفاده از درگاه پرداخت پیپینگ در قالبهای فروشگاهی سازیتو
با ظهور تکنولوژی های جدید، راهاندازی یک فروشگاه اینترنتی بدون احتیاج به دانش برنامهنویسی دیگر امری محال یا دشوار نیست. دیگر لازم نیست برای ساخت فروشگاه آنلاین مبالغ غیرمنطقی به شرکتهای طراحی وبسایت پرداخت کنید و تنها کافیست یکی از پلتفرمهای فروشگاه ساز را انتخاب کنید و مابقی زمان خود را صرف بهبود و مدیریت محصولات، فرایندهای بازاریابی، لجستیک و … بکنید.
از میان فروشگاه سازهایی که در حال حاضر در ایران در حال فعالیت هستند، سازیتو یک فروشگاه ساز حرفهای و کامل است که هر سه حالت فروشگاه کالای فیزیکی، فروشگاه فایل و فروشگاه خدمات را پوشش میدهد. پنل مدیریتی پیشرفته سازیتو با رابط کاربری ساده و جذابش اضافه کردن محصولات و آپلود تصاویر را بسیار ساده کرده است. این پلتفرم دارای قالبهای متنوع و جذابی است که کاملا قابل ویرایش هستند و میتوانید آنها را شخصیسازی کنید.
همچنین با شروع همکاری پیپینگ و سازیتو به آسانی میتوانید فروشگاه آنلاین خود را به درگاه پرداخت پیپینگ متصل کنید و پرداختهای آنلاین و آفلاین را به صورت یکپارچه و جامع در پنل پیپینگ خود مدیریت کنید.
فروشگاههایی که توسط پلتفرم سازیتو ساخته میشوند به طور اتوماتیک برای موتورهای جستجو بهینه شدهاند و با قرار دادن محتوای مناسب برای محصولات، وبسایت فروشگاه در گوگل پس از مدت زمان اندکی در رتبههای بالا نمایش داد خواهد شد. همچنین در این پلتفرم قادر هستید انواع کدهای مربوط به تحلیل دادههای وبسایت را در فروشگاه خود قرار دهید و فرایندهای بازایابی را بصورت حرفهای آغاز کنید.
نکته قابل توجهی که سازیتو را از سایر فروشگاهها متمایز میکند، رایگان بودن آن است. در واقع در این پلتفرم شما میتوانید بدون پرداخت هرگونه وجهی فروشگاه خود را بطور کامل بسازید و فروش را آغاز کنید. سازیتو تنها در هر سفارش ۴ درصد کارمزد تا سقف ۳۰ هزار تومان از شما دریافت خواهد کرد.
اگر میخواهید امکاناتی همچون درگاه پرداخت شخصی، ایجاد کد تخفیف، وبلاگ شخصی، جستجو و فیلتر، تعریف مدیر با سطح دسترسی، ارسال پیامک هنگام ثبت سفارش و … را داشته باشید، میتوانید از نسخه حرفهای سازیتو استفاده کنید که در اینصورت با پرداخت مبلغ اولیه دیگر برای هر سفارش کارمزد پرداخت نخواهید کرد.
یک فروشگاهساز خوب چه ویژگیهایی باید داشته باشد؟
۱- پنل مدیریتی و امکانات پایه
مهمترین بخش هر فروشگاه اینترنتی، پنل مدیریتی آن است. شما میتوانید با استفاده از این پنل محصولات خود را به وبسایت اضافه کنید و تصویر، ویدئو و ویژگیهای هر محصول را آپلود کنید. همچنین میتوانید قالب فروشگاه و مسائل مالی، انبارداری و ارسال را از این طریق مدیریت کنید.
۲- قابلیت پشتیبانی از انواع محصولات
ممکن است شما قصد داشته باشید در وبسایت خود محصولات دیجیتال مانند فایل و موسیقی و یا خدمات مانند خدمات قالیشویی را ارائه دهید. نکته مهم اینست که آیا فروشگاه ساز مدنظر شما این مدل از فروش را پشتیبانی میکند یا خیر. بطور مثال برخی از فروشگاه سازها، فروشگاه ساز فایل نیستند.
۳- بهینه بودن برای موتورهای جستجو (SEO)
یکی از بهترین کانالهایی که میتواند ترافیک با کیفیتی از کاربران را به سمت فروشگاه شما هدایت کند، موتورهای جستجو هستند. بطور کلی اگر میخواهید در رتبههای بالای جستجوی گوگل ظاهر شوید، دو فاکتور را باید رعایت کنید. اول اینکه ساختار کد وبسایت شما باید مطابق با دستورالعملهای گوگل باشد و از نظر سرعت و زمان بارگذاری وضعیت مناسبی داشته باشد و دوم اینکه باید در توضیحات محصولات و سایر صفحات مانند وبلاگ، محتوای متنی، تصویری و ویدئویی مناسبی به مخاطب ارائه کنید. در نتیجه باید از فروشگاه سازی استفاده کنید که برای موتورهای جستجو بهینه شده باشد.
۴- ویرایش پوسته یا قالب
رابط کاربری فروشگاه تاثیر زیادی بر جلب اعتماد مشتری و فرآیند خرید مشتریان دارد. فروشگاه ساز میبایست تنوع قالب مناسبی در اختیار شما قرار دهد تا بتوانید بر اساس نوع محصول بهترین قالب را انتخاب کنید. همچنین باید این امکان را داشته باشد که بتوانید قالب مورد نظرتان را در پنل مدیریتی ویرایش کنید و به شکل دلخواه درآورید.
۵- امکانات مناسب برای تحلیل وبسایت
فروشگاه شما باید این قابلیت را داشته باشد که به ابزارهای تحلیلی متصل شود و یا در پنل مدیریتی خود این امکان را داشته باشد که بتوانید میزان ترافیک ورودی از منابع مختلف را مشاهده کنید و نرخ تبدیل آنها را مشاهده کنید. از جمله این ابزارها میتوان به Google Analytics و Google Search Console اشاره کرد.
برای مشاهده کامل امکانات نسخه رایگان و حرفهای به وبسایت سازیتو مراجعه کنید.
ارسال نظر