درگاه پرداخت اختصاصی پی‌ پینگ
در الکامپ امسال، پی‌پینگ را متفاوت ببینید

در الکامپ امسال، پی‌پینگ را متفاوت ببینید

تیم محتوایی پی‌پینگ در اخبار پی‌پینگ ۱۴۰۲/۰۹/۲۲

بنا بر رسم هر ساله، امسال نیز با فرارسیدن تابستان و نزدیک شدن به نمایشگاه الکامپ، گرمای جنب‌وجوش فعالان حوزه‌ی تکنولوژی و اقتصاد دیجیتال، بیشتر از همیشه حس می‌شود.

بیست‌ و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک، ۲۷ الی ۳۰ تیرماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد. شرکت پرداخت‌یار پی‌پینگ، برای ارتباط هرچه نزدیک‌تر با گران‌بهاترین سرمایه‌های هر کسب‌وکار که همان مشتریان هستند، پرشورتر از سال‌های پیش در الکامپ ۲۵ حاضر خواهد بود و خبر‌ها و اتفاقات جدیدی را رقم خواهد زد.  

شرکت ماناتدبیر آواتک با نام تجاری پی‌پینگ به عنوان پرداخت‌یار بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، در طول ۴ سال فعالیت خود در حوزه‌ی فینتک، همواره سعی در ارائه‌ی خدماتی قابل اعتماد و همگام با نیاز مشتری داشته است. در الکامپ ۲۵ با شعار “آینده بهتر، سعی داریم تا از طریق ارتباط مستقیم با مشتریان و علاقه‌مندان به این حوزه، آخرین دستاوردهای خود را در معرض نمایش قرار دهیم.

در بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ، میزبان و مشتاق گفت‌وگو با شما در سالن ۱۰ نمایشگاه بین المللی تهران هستیم. با مراجعه به غرفه پی‌پینگ می‌توانید با سرویس‌های جدیدی مانند فاکتور زمان‌بندی‌شده، سرویس سازمانی، سرویس oAuth2 و دیگر سرویس‌های پی‌پینگ آشنا شوید و علاوه بر آن از تخفیفی که به طور ویژه برای نمایشگاه الکامپ درنظر گرفته‌ایم بهره‌مند شوید.

مطالب پیشنهادی


ارسال نظر

نام
نام خود را وارد کنید
ایمیل
ایمیل خود را وارد کنید