درگاه پرداخت اختصاصی پی‌ پینگ
ماژول درگاه پرداخت پرستاشاپ پی‌پینگ

ماژول درگاه پرداخت پرستاشاپ پی‌پینگ (پلاگین پرداخت امن پرستاشاپ)

تیم محتوایی پی‌پینگ در سرویس‌های پی‌پینگ ۱۳۹۹/۰۲/۲۵

اگر قصد راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی دارید، راهکارهای مختلفی پیش روی شماست. برای مثال می‌توانید صفر تا صد فروشگاه خود را برنامه‌نویسی کنید؛ این روش علاوه بر هزینه‌های سنگین، وقت زیادی از شما می‌گیرد. راه دیگر استفاده از پلاگین‌های فروشگاه‌سازی مانند ووکامرس، EDD و … است که بر روی سیستم‌های مدیریت محتوا مانند وردپرس پیاده‌سازی می‌شوند. راه سوم نیز استفاده از فروشگاه‌سازهاست که سیستمی کاملا مجزا و مستقل برای ایجاد و مدیریت فروشگاه در اختیار شما قرار می‌دهند. در این مقاله پس از آشنایی با سیستم قدرتمند فروشگاه‌ساز پرستاشاپ، درگاه پرداخت پرستاشاپ پی‌پینگ را معرفی خواهیم کرد.

فروشگاه ساز پرستاشاپ

فروشگاه‌ساز پرستاشاپ چیست؟

پرستاشاپ یک نرم‌افزار ۱۰۰ درصد رایگان و متن‌باز فروشگاه‌ساز است. بیش از ۲۷۰,۰۰۰ فروشگاه اینترنتی مختلف در ۱۹۵ کشور دنیا از این سیستم استفاده می‌کنند. این نرم‌افزار به گونه‌ای طراحی شده که انواع کسب‌وکارها، از فروشگاه‌های کالای فیزیکی تا فروشگاه‌های دانلود محصولات مجازی می توانند از آن استفاده کنند.

قابلیت‌های اصلی فروشگاه‌ساز پرستاشاپ

مهم‌ترین ویژگی‌های این نرم‌افزار فروشگاه‌سازی پرستاشاپ عبارتند از:

  • پرستاشاپ ۱۰۰ درصد رایگان است و هیچ کارمزدی از شما دریافت نمی‌کند.
  • پرستاشاپ یک نرم‌افزار متن‌باز (Open Source) است که حدود ۱۰۰۰ داوطلب به طور عام‌المنفعه به بهبود آن مشغولند.
  • درگاه پرداخت پرستاشاپ به راحتی فعال می‌شود و از واحدهای پولی متنوع پشتیبانی می‌کند.
  • پرستاشاپ ساختار SEO استانداردی دارد.
  • وجود ماژول‌ها و پلاگین‌های مختلف که امکانات متعددی را به فروشگاه شما اضافه می‌کند.
  • پرستاشاپ پنل مدیریتی بسیار حرفه‌ای و کاملی دارد.
  • سیستم حسابداری، مدیریت مشتریان و انبارداری کاملی در اختیار شما قرار می‌دهد.
  • امکان تعریف گروه‌بندی‌های مختلف و محصولات به تعداد نامحدود وجود دارد.
  • در سیستم مدیریت مشتریان پرستاشاپ، امکان گروه‌بندی مشتریان و در نظر گرفتن کد تخفیف خاص هر گروه وجود دارد.

تفاوت پلاگین‌ ووکامرس با فروشگاه‌ساز پرستاشاپ

هنگامی که قصد راه‌اندازی فروشگاه آنلاینی را داشته باشید، این مسئله به وجود می‌آید که از چه راهی استفاده کنید؟ پلاگین‌هایی مانند ووکامرس یا فروشگاه‌سازهایی مانند پرستاشاپ؟ اگر به قابلیت‌های مناسبی دسترسی داشته باشید، ساخت و مدیریت یک فروشگاه آنلاین بسیار آسان خواهد بود. هر دو پلتفرم ووکامرس و پرستاشاپ، امکانات پایه‌ای یک فروشگاه اینترنتی را در اختیار شما قرار می‌دهند؛ اما هر یک از آن‌ها نیز قابلیت‌های مختص خود را دارند که آن‌ها را از رقبای خود متمایز می‌کند. مهم‌ترین تفاوت‌های ووکامرس و پرستاشاپ عبارتند از:

  • ووکامرس به عنوان یک پلاگین بر روی وردپرس نصب می‌شود؛ اما پرستاشاپ یک نرم‌افزار مستقل با داشبوردی جداگانه و اختصاصی است.
  • نصب هر دو پلتفرم ووکامرس و پرستاشاپ به آسانی صورت می‌گیرد. البته در صورتی که در حال حاضر سایت وردپرسی دارید و با محیط آن آشنا هستید، احتمالا برای نصب ووکامرس، کار راحت‌تری خواهید داشت.
  • هر پلتفرم تجارت الکترونیکی، امکانات مدیریتی مختلفی را در اختیار شما قرار می‌دهد. پرستاشاپ پکیج کاملی از امکانات مدیریتی، از نصب پروتکل امنیتی SSL تا گزارش‌گیری از فعالیت مشتریان، در اختیار شما قرار می‌دهد. ووکامرس نیز به لطف سیستم مدیریت محتوای محبوب وردپرس، امکانات و قالب‌های قابل سفارشی‌سازی متعددی در اختیار شما قرار می‌دهد.
  • اگر از هاست مناسبی استفاده کنید و قواعد بهینه‌سازی را رعایت کرده باشید، هر دو پلتفرم ووکامرس و پرستاشاپ عملکرد و سرعت مقبولی دارند.
  • پرستاشاپ داشبورد بسیار خوبی دارد که تجربه‌ی مطلوبی را برای شما رقم خواهد زد. از طرفی مهم‌ترین نقطه‌ی قوت ووکامرس نیز یکپارچگی با وردپرس و استفاده از امکانات آن است.

پلاگین یا ماژول درگاه پرداخت پرستاشاپ

شما به عنوان صاحب یک فروشگاه اینترنتی، هزینه‌های زیادی را در بخش‌ مارکتینگ و ساخت lead متحمل می‌شوید. همچنین برای نگه داشتن مشتری و رساندن او تا مرحله‌ی پرداخت، بودجه‌ی جداگانه‌ای صرف می‌کنید. اگر در این مرحله، ماژول درگاه پرداخت شما با مشکل روبرو شود یا یک روال پیچیده‌ی پرداخت، مشتری را از خرید منصرف کند، تمام زحمات و پول‌های شما بر باد می‌رود.

وجود یک درگاه پرداخت پرستاشاپ امن و مورد اعتماد، اطمینان خاطری دلگرم‌کننده برای مشتری به وجود می‌آورد و به این ترتیب فرایند خرید تکمیل می‌شود. برای اتصال فروشگاه خود به درگاه پرداخت باید از ماژول‌های درگاه پرداخت استفاده کنید.

درگاه پرداخت پرستاشاپ پی‌پینگ

ما در پی‌پینگ، همواره سعی داریم متناسب با نیاز کاربران، در سریع‌ترین زمان ممکن، ماژول‌های پرداخت امن و معتبری توسعه دهیم. سعی ما همواره بر این بوده که تجربه‌ی دلنشینی از پرداخت برای مشتریان خلق کنیم. ماژول درگاه پرداخت پرستاشاپ پی‌پینگ، پلاگین پرداختی است که به راحتی بر روی فروشگاه‌ساز پرستاشاپ نصب می‌شود و راهکار جامع پرداختی پی‌پینگ را در اختیار صاحبان فروشگاه‌های پرستاشاپی قرار می‌دهد. برای آشنایی با روند نصب پلاگین درگاه پرداخت پرستاشاپ به راهنمای پی‌پینگ مراجعه کنید یا با پشتیبانی پی‌پینگ در تماس باشید.

 

مطالب پیشنهادی


ارسال نظر

نام
نام خود را وارد کنید
ایمیل
ایمیل خود را وارد کنید