درگاه پرداخت اختصاصی پی‌ پینگ
کوله پشتی۹۸؛ کوله باری از امیدواری، تلاش و دستیابی به اهداف

کوله‌پشتی ۹۸؛ کوله باری از امیدواری، تلاش و دستیابی به اهداف

تیم محتوایی پی‌پینگ در اخبار پی‌پینگ ۱۴۰۱/۰۷/۰۴

در پایان هر سال ستون روزنامه‌ها پر می‌شود از عبارت در سالی که گذشت. اما داستان پی‌پینگ کمی متفاوت است. پی‌پینگ همه‌چیزش را می‌گذارد توی کوله‌پشتی معروفش و می‌دود به سمت سال آینده؛ چه شیرین و چه تلخ …

 

خانه جدید پی‌پینگ

پی‌پینگ فروردین ۹۷ را با انتقال به خانه‌های جدیدش آغاز کرد. دفتری در میرداماد تهران و دفتری در کوثر مشهد. اینکه می‌گویند در برخی از ساختمان‌ها انرژی عجیبی وجود دارد انگار که درباره دفتر ما صحبت می‌کنند.

فاکتور آنلاین به‌صورت محدود رونمایی شد.

سرویس فاکتور آنلاین در اردیبهشت ۹۷ بصورت تستی در داشبورد برخی کاربران تجاری فعال شد. فاکتور آنلاین پی‌پینگ با قابلیت‌ صدور فاکتور زمان‌بندی و پرداخت‌های دوره‌ای مشکلات بسیاری از سرویس‌ها و گروه‌ها را برای دریافت پول حل کرد.                                                                       

همیشه با قدرت و صبور هستیم

کمی بعد از حضور پی‌پینگ در فین‌استارز ۲۰۱۸ و شروع کمپین رمضان پی‎‌پینگ، پی‌پینگ به‌دلیل تخلف یک کاربر فیلتر شد! اما پس بررسی‌های بیشتر مراجع ذیصلاح نهایتاً پس از ۳۲ روز رفع فیلتر شدیم.

اما این اتفاقی نبود که از حرکت بایستیم بلکه با شرکت در بیست‌وچهارمین نمایشگاه الکامپ و رونمایی رسمی فاکتور آنلاین با انگیزه بیشتری تابستان ۹۷ را سپری کردیم.

سرویس فاکتور آنلاین با اتصال به دستگاه POS ، PC Pos، mPos دامنه کاربران این سرویس را افزایش داد. خدمات دهندگان در محل و کسب‌وکارهای فروشگاهی بزرگترین گروه کاربران این قابلیت جدید شدند.

در بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ منتظر شما هستیم

 

کام پی‌پینگ از تحریم تلخ است

داستان تحریم‌ها گرچه تکراری است اما به کسب‌وکار ما بسیار صدمه زد و می زند. متاسفانه برخی از سرویس‌ها مسدود شد و با بسیاری از سرویس‌دهندگان خوب خارجی بالاجبار خداحافظی کردیم. فارغ از هزینه زیاد برای جایگزینی و اختلال در روند توسعه پی‌پینگ به جرات می‌توان گفت که هنوز جایگزین مناسبی برای برخی از آنها پیدا نکرده‌ایم.

 

از تابستان گرم تا مهر مهربان

از  زیرساخت جدید رونمایی کردیم

پی‌پینگ روزهای گرم تابستان ۹۷ را با انجام مراحل پایانی تغییر زیرساخت سایت و سرویس خود گذراند و در مهرماه ۹۷ قوی‌تر از همیشه، سرویس جدید را با ارائه APIهای متنوع، پلاگین‌های بیشتر و APP دسکتاپ فاکتور آنلاین در اختیار عموم کاربران قرار دادیم.

 

تیم پی پینگ

 

پرداخت یار شدیم!

مهربانی مهر همچنان ادامه داشت و بالاخره پس از ۳ سال تلاش مداوم و حضور در جلسات بانک مرکزی، سرانجام قرارداد پرداخت یار را با شاپرک امضا کردیم و پی‌پینگ پرداخت یار بانک مرکزی شد. این اتفاق شروعی جدید از فصل خدمت‌رسانی و توسعه فضای فین‌تک ایران برای ماست.

 

تیم پی‌پینگ

 

جشن تولدی متفاوت

پی‌پینگ این پسر باهوش سه ساله امسال تولد متفاوتی را نیز تجربه کرد. جشنی در کنار خانواده ۱۳۰ هزار کاربره پی‌پینگ که آبان ۹۷ را برایمان رنگارنگ کرد.

 

تولد ۳ سالگی پی‌پینگ

 

پی‌پینگ دانش بنیان شد

در طی ۳ سال گذشته تلاش کردیم که روند دریافت و پرداخت پول را برای تمام کاربران آسان کنیم و با ایجاد راه‌حل‌های مالی نو کمکی برای توسعه کسب‌وکارهای داخلی باشیم. دریافت عنوان شرکت دانش بنیان به پی‌پینگ از طرف معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در دی ماه ۹۷ به ما انگیزه بیشتری داد تا سرویس‌های مالی پی‌پینگ را در مسیر سیاست‌های شرکت‌های دانش بنیان گسترش دهیم.

 

زمستان پرکار

پوسته جدید پی‌پینگ

همزمان با رونمایی زیرساخت جدید سرویس پی‌پینگ، نسخه اولیه سایت با رابط کاربری جدید  نیز رونمایی شد اما این نسخه نیاز به تغییرات بیشتری داشت بنابراین پس از مدت کوتاهی سایت با شکل و شمایل جدید در بهمن‌ماه در اختیار کاربران قرار گرفت.

در نسخه جدید تمرکز ما ارائه راه‌حل‌های مدیریت مالی به کسب‌وکارها و گروه‌های هدف است. چرا که به تجربه دیده‎‌ایم مشکلات پیش آمده در مدیریت مالی، روند رشد یک کسب‌وکار را بسیار کند و گاهاً متوقف می‌کند.

 

تسویه خودکار روزانه و درگاه پرداخت اختصاصی

اگر یکی از کاربران درگاه‌های واسط پرداخت باشید، قطعاً می‌دانید که مدت زمان تسویه و میزان کارمزد ۲ نکته مهم برای انتخاب پرداخت یار از طرف کاربران است. علاوه بر آن بسیاری از کاربران تجاری دوست دارند لوگو و نام کسب‌وکار خود در درگاه پرداخت باشد.

در بهمن ۹۷ این قابلیت را در اختیار کاربران پی‌پینگ قرار دادیم. تمام کاربران می‌توانند با استفاده از پلن ۱۲ ماهه بدون کسر کارمزد، با تسویه حساب خودکار روزانه و درگاه پرداخت اختصاصی از تمام خدمات پی‌پینگ استفاده کنند.

 

الگوریتم هوشمند پی‌پینگ؛ ۳۰ میلیارد ریال کلاهبرداری ناموفق

 

۲ سالی می‌شود که ما بر داده‌کاوی و بررسی رفتار کاربران متمرکز شده‌ایم. کام بسیاری از کلاهبرداران را تلخ و گزارش‌های دقیقی برای پلیس فتا ارسال کرده‌ایم اما در بهمن ۹۷ به‌صورت رسمی خبر الگوریتم جامع تشخیص کلاهبرداران اینترنتی را منتشر کردیم.

با الگوریتم‌های هوشمند پی‌پینگ تا به امروز توانسته‌ایم از ۳۰ میلیارد ریال کلاهبرداری و تشکیل ۳۲۰ پرونده در مراجع قضایی جلوگیری کنیم. بر این باوریم که توسعه امن فین‌تک در ایران وظیفه ماست.

 

ما این روزها با کمپین عیدیت با پی‌پینگ به استقبال بهار رفته‌ایم. کمپنی متفاوت برای حمایت از کسب‌وکارها و خوشحالی خانواده بزرگ پی‌پینگ. دوست داشتیم که نتایج تمرین یکسالۀ امیدواری، سخت‌کوشی، هوشمندی و شاد بودن تیم پی‌پینگ را در این کمپین با دیگران تقسیم کنیم.

 

بهارتان روشن. نوروز ۹۸ مبارک!

مطالب پیشنهادی


نظرات کاربران


دانشجوی همیشگی مدیریت

۹۸/۰۱/۲۳ ۱۱:۰۴

با آرزوی موفقیت روزافزون

ارسال نظر

نام
نام خود را وارد کنید
ایمیل
ایمیل خود را وارد کنید