درگاه پرداخت اختصاصی پی‌ پینگ
خدمات در محل

چطور یک شرکت ارائه خدمات در محل موفق راه اندازی کنیم؟

محمدمهدی باریده در کسب و کار ۱۴۰۰/۰۳/۱۹

برای شما مفید خواهد بود، کدام تجهیزات را باید خریداری کنید شرکت‌های مختلف ارائه خدمات در محل طی سال‌های اخیر رشد زیادی داشته‌اند، شرکت‌های مختلف خدمات در محل سرویس‌های متنوعی مثل نظافت در محل، خشکشویی سیار، قالیشویی، تعمیرات، کارواش در محل و … را ارائه می‌کنند.

راه اندازی شرکت‌های خدمات در محل از آن کسب و کارهایی است که نیاز به سرمایه چندانی ندارد.

شرکت خدمات در محل زودبازده است و راه اندازی آن نیاز به تحصیلات بسیار بالایی ندارد اما رقابت در این بازار بسیار زیاد است و برای موفقیت در بازار خدمات در محل باید سرویس دهی بسیار بالایی داشته باشید.
دراین گزارش شما را با راهکارهایی که به موفقیت راه اندازی شرکت خدمات در محل می انجامد اشاره می‌کنیم:

تحقیق و مکان‌یابی

در مورد زمینه‌های مختلف ارائه خدمات در محل تحقیق کرده و مشخص کنید تمایل دارید در چه زمینه ای به ارائه خدمات بپردازید.

پس از تعیین زمینه فعالیت شرکت مکان یابی از اهمیت بالایی برخوردار است. باید منطقه و محله‌ای را انتخاب کنید که پتانسیل بالایی برای استفاده از خدمات شما داشته باشد و مشتریان بالقوه شما در آن محدوده استقرار یافته باشند، به این ترتیب خدمت رسانی شما راحت‌تر خواهد بود و هزینه‌های شما هم کاسته می‌شود.

بودجه بندی و خرید تجهیزات برای خدمات در محل

اگرچه راه اندازی شرکت خدمات در محل به سرمایه خیلی زیادی احتیاج ندارد اما بودجه بندی در این کسب و کار بسیار مهم است. شما باید تعیین کنید بودجه محدود خود را در چه زمینه‌هایی استفاده کنید و همچنین از میان تجهیزات متنوع موجود در بازار کدامیک را می‌توان اجاره کرد و خرید کدام را می‌توان به زمان دیگری موکول کرد.

سرویس دهی مناسب و جذب مشتری

همانطور که پیشتر اشاره کردیم جذابیت‌های این بازار سبب شده روز به روز برتعداد طرفداران خدمات در محل افزوده شده و شرکت‌های فعال در این زمینه بیشتر شوند.

به همین دلیل رقابت در بین شرکت‌های خدمات در محل بسیار بالاست و برای موفق شدن باید بسیار قوی وارد بازار شوید و با ارائه خدمات متعدد و متنوع رضایت حداکثری مشتریان را کسب کنید و سهم خود را در بازار افزایش دهید.

تنوع در پرداخت

تنوع در راه‌های پرداخت برای مشتریان بسیار مهم خواهد بود، هرچه قدر پرداخت‌ها راحت‌تر باشد درصد رضایت مشتریان هم افزایش خواهد یافت.

پی‌پینگ با ارائه فاکتور آنلاین به کمک شرکت‌های خدمات در محل آمده تا دیگر نیازی نباشد دستمزد کارگران و تکنسین‌ها را نقدا واریز کنید. زمانیکه از خدمات فاکتورآنلاین پی‌پینگ استفاده کنید می‌توانید امکانات زیادی به مشتریان ارائه کنید و کارهای خود را هم ساده‌تر کنید.
فاکتور آنلاین پی‌پینگ به صورت برخط در اختیار مشتری قرار می‌گیرد و در لحظه می‌تواند هزینه خدمات را به صورت آنلاین از طریق تلفن همراه، وب سایت و یا حتی دستگاه موبایل پوز پرداخت کند.

استفاده از خدمات فاکتور آنلاین پی‌پینگ برای مدیریت شرکت‌های خدمات در محل، کارکنان و مصرف کنندگان این خدمات بسیار مفید خواهد بود.

جذب نیروی مناسب

جذب نیروی انسانی یکی از معضلات راه اندازی شرکت خدماتی است. شما در کار خود باید بسیار حساس و دقیق باشید چراکه نیروهای شما به دل منازل و محل کار مردم خواهند رفت و باید علاوه برمهارت، قابل اطمینان و اعتماد باشند.

استفاده از سرویس فاکتور آنلاین کمک می‌کند نیاز به پرداخت وجه نقد به کارکنان شرکت‌های خدماتی به صفربرسد و از این رو می‌توان با خیال آسوده‌تری به جذب نیرو پرداخت.

تنوع خدمات در محل

خدمات ارائه شده در شرکت خدمات در محل باید از تنوع بالایی برخوردار باشد و به تمام نیازهای مشتریان پاسخ دهید. مشتری هنگام استفاده از خدمات در محل باید آسودگی و سرعت را تجربه کند و این امر میسر نمی‌شود به جز استفاده از خدمات متنوع که پاسخگوی نیازهای مشتریان باشد.

با استفاده از بسته‌های خدماتی متنوع می‌توانید تعداد زیادی از مشتریان را جذب کنید و از خدمات آن‌ها نهایت استفاده را ببرید.

استفاده از تکنولوژی‌های روز

مدیر یک شرکت باید از قوانین و مقررات این حوزه اطلاع کافی داشته باشد همچنین از تکنولوژی‌های موجود جهت ارائه خدمات مناسب نهایت بهره را ببرد.

سیستم فاکتور آنلاین یکی از تکنولوژی‌هایی است که می‌تواند کیفیت خدمات شما را متحول کند و موفقیت شما را تضمین کند.

پی‌پینگ با ارائه سیستم فاکتور آنلاین کمک می‌کند میزان نقد شوندگی فاکتورهای خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید همچنین بلافاصله با کمک ایمیل، پیام کوتاه و راه‌های ارتباطی آنلاین فاکتور مشتری را به دست او برسانید.
به این ترتیب رسیدگی به واریزها بسیار ساده تر خواهد شد و مشتری می‌تواند در لحظه و از منزل خود به راحتی هزینه خدمات شما را به صورت آنلاین بپردازد.

کسب و کار خدمات در محل این روزها از رونق بسیار بالایی برخوردار است و حضور آگاهانه در این بازار می‌تواند بسیار سودآور باشد به شرط اینکه در این خصوص به میزان لازم تحقیق و بررسی به عمل آورید و با تاسیس آگاهانه و قانونی یک شرکت خدماتی به ارائه سرویس به مشتریان مشغول شوید.

حوزه کار خدمات در محل بسیار گسترده است و از این رو لازم است زمینه کار خود را مشخص کنید.

مطالب پیشنهادی


نظرات کاربران


مهدی

۰۲/۱۲/۰۹ ۰۰:۴۱

سلام.شرکت خدماتی موفق تو ایران نمی‌شود راه اندازی کرد بیست سال شرکت خدماتی دارم فقط تا زمانی موفق بود که سیم کارت اعتباری نبود از وقتی که سیم کارت اعتباری آمد کار شرکت های خدماتی خراب شد هرکاربری که فرستادیم مشتری شماره کارگر گرفت دیگه به شرکت زنگ نزد کار دزدی شروع شد کارگر خراب کردن

    سارا رنجبران

    ۰۲/۱۲/۱۲ ۱۸:۱۶

    سلام
    متاسفیم که چنین تجربه‌ای داشتید. شاید سایت‌هایی مثل آچاره و دیوار بتونن برای پیشرفت کسب‌وکارتون مفید باشن.

ارسال نظر

نام
نام خود را وارد کنید
ایمیل
ایمیل خود را وارد کنید