درگاه پرداخت اختصاصی پی‌ پینگ
تولد ۳ سالگی پی‌پینگ

پی‌پینگ ۳ ساله شد!

تیم محتوایی پی‌پینگ در اخبار پی‌پینگ ۱۳۹۹/۰۲/۲۵

امروز فقط تولد پی‌پینگ نیست!

امروز اولین روز چهارسالگی پی‌پینگ است. خوشحال هستیم که کیک تولد سه‌سالگی پی‌پینگ با اعتماد بیش از ۱۳۰ هزار کاربر شیرین شده و لبخند رضایتشان، مهمانی کوچک ما را درخشان کرده است.
داستان سه‌ساله‌شدن پی‌پینگ، شبیه سه‌ساله‌شدن پسر شیطان و باهوشی است که جسارتش همه را به تکاپو انداخت و حالا که می‌خواهد شمع‌های سه‌سالگی را فوت کند، برق چشمانش موفقیت‌های بزرگی را خبر می‌دهد.
وقتی ماجرای به‌دنیا‌آمدن پی‌پینگ را نگاه می‌کنیم، او را بیشتر کنجکاو‌، ریسک‌پذیر، باشهامت و البته مهربان می‌بینیم. احتمالاً می‌گویید کدام پدر و مادری است که از بچه‌اش تعریف نکند.


پی‌پینگ راه نرفت، دوید!

پی‌پینگ با ایدۀ نرم‌افزار مدیریت صندوق‌های خانگی به آواتک آمده بود، اما از آن گذر کرد، اندکی در ایستگاه شبکۀ اجتماعی قرض‌الحسنه تأمل کرد، سپس در مدت بسیار کوتاهی، برای ایجاد تجربۀ خوشایند پرداخت تلاش کرد و به اولین سرویس پرداخت فرد‌به‌فرد در ایران تبدیل شد.
هنوز دو هفته از به‌دنیاآمدن پی‌پینگ نگذشته بود که عضویت ۷۰۰ کاربر با بیش از ۲۰۰ تراکنش، ما را به وجد آورد. لبخند اولین موفقیت، صورت پی‌پینگ را زیباتر و ما را مصمم‌تر کرد.

بنیان گذاران پی‌پینگ

بنیان گذاران پی‌پینگ

با افزایش جذب کاربران و افزودن قابلیت‌های جدید برای کسب‌وکارها در بستر شبکه‌های اجتماعی و توسعۀ سرویس پرداخت و دریافت پول، نوبت آن بود که برای مسیرهای سخت دیگر خود را مهیا کنیم.

پی‌پینگ استارتاپ حوزۀ فین‌تکی بود که در ایران سه سال پیش، مقوله‌ای ناشناخته و گاهی پر ایراد تلقی می‌شد. طبیعی بود که خراش‌هایی را متحمل شویم؛ اما به پشتوانۀ اعتماد کاربران و با همراهی فعالان حوزۀ فین‌تک سخت کوشیدیم تا نهادهای تصمیم‌گیر را با فین‌تک آشتی دهیم.


پی‌پینگ عنوان پرداخت‌یاری گرفت

خوشحال هستیم که این ‌روزها عنوان پرداخت‌یاری را از بانک مرکزی دریافت کرده‌ایم، با شاپرک قرارداد بسته‌ایم و به‌صورت رسمی در صنعت پرداخت کشور فعالیت می‌کنیم.

پی‌پینگ برای تسهیل پرداخت‌های الکترونیک و در چارچوب سند تدوینی از سوی بانک مرکزی و براساس قرارداد منعقده با شرکت‌های ارائه‌دهندۀ خدمات پرداخت (PSP) و شاپرک، می‌تواند انواع خدمات پرداخت را برای پذیرندگان خود در فضایی کاملاً امن و پایدار انجام دهد و سپس به شبکۀ شاپرک ارسال کند.

فصل جدید پی‌پینگ با مهر تأیید بانک مرکزی بر امنیت، سلامت و کیفیت سرویس‌های ما تحت عنوان پرداخت‌یار آغاز شده است.

تیم پی‌پینگ

تیم پی‌پینگ


خداحافظ استارتاپ، سلام شرکت پی‌پینگ

روزهای سپری‌شده در آواتک و فینوا را هنوز به یاد داریم. میزهای کوچک چهارنفره، همکاران پارت تایم یا دورکار، جلسات فشرده، شب‌بیداری‌ها، لبخندها و حتی خستگی‌ها. امروز در جشن تولد سه‌سالگی در کنار بخش کوچکی از دوستداران و تیم پرتلاش پی‌پینگ، نتیجۀ هزاران ساعت کار مستمر، تلاش و امیدواری را جشن گرفته‌ایم.

به خود می‌بالیم که با سرمایۀ اعتماد بیش از ۱۳۰ هزار کاربر و حمایت سرمایه‌گذاران با ارزش‌گذاری ۱۰ میلیاردی، به یکی از شرکت‌های فعال در حوزۀ پرداخت تبدیل شده‌ایم.
ما هنوز با همان انرژی و هوشمندی روزهای ابتدایی، با تیمی ۲۲ نفره برای ارتقای بیشتر سرویس پی‌پینگ و ارائۀ بهترین کیفیت خدمات می‌کوشیم.


پی‌پینگ قوی‌تر از همیشه

پی‌پینگ این روزها فقط یک ارائه‌دهندۀ سرویس‌های پرداخت آنلاین نیست، بلکه مجموعه‌ای از سرویس‌ها و راهکارهای جامع متناسب با نیازهای کاربران و کسب‌وکارهاست. از میانۀ دو‌سالگی شروع به به‌روزرسانی، طراحی تغییرات و پیاده‌سازی زیرساختی قوی و چابک کردیم.

در شش ماه گذشته تیم فنی پی‌پینگ، فاز تغییرات و پیاده‌سازی پلتفرمی کاملاً متفاوت را برای ارائۀ راهکارهای مالی به کاربران انجام داد. خرسندیم که در مهرماه امسال از سرویس فاکتور آنلاین، به‌همراه اپلیکیشن‌های موبایل و دسکتاپ بر روی تمامی سیستم ‌عامل‌ها با قابلیت اتصال به دستگاه‌های mPOS و PCPOS و API تمام سرویس‌های پی‌پینگ بر روی استاندارد oAuth2.0 رونمایی کردیم.

محصول جدید پی‌پینگ تجربۀ لذت‌بخش مدیریت مالی و فروش را برای کاربران، سازمانها، نهادهای دولتی و تمام کسب‌وکارهای کوچک تا بزرگ فراهم آورده است.


تجربۀ حس ناب مسئولیت اجتماعی

در این سه سال، پی‌پینگ به همان اندازه که جسور و پرتلاش بود، مهربان و مسئولیت‌پذیر نیز بود. کوشیدیم تا با ایجاد سرویس یکپارچۀ مالی، همیار مؤسسات خیریه و هیئت‌های مذهبی باشیم.
توانستیم با ارائۀ راهکارهای مالی، کمپین‌های مؤسسات خیریه را رونق دهیم و امروز در جشن تولد سه‌سالگی به بیش از ۵۵۰ مؤسسۀ خیریه و هئیت مذهبی خدمات ارائه کنیم.

پی‌پینگ امروز با آرزوی تبدیل‌شدن به بزرگترین شرکت خصوصی ارائه دهنده خدمات و سرویس پرداخت در ایران شمع تولدش را فوت کرد. هر روز اعتماد کاربران به پی‌پینگ را جشن می‌گیریم و برای حفظ این سرمایه سخت می‌کوشیم. به جشن تولد ما خوش آمدید.

مطالب پیشنهادی


نظرات کاربران


فرزاد حقیقت

۹۷/۰۸/۲۷ ۱۷:۰۶

تبریک می گم تولد پی پینگ رو به تیم واقعا خستگی ناپذیرش که هیچ وقت امیدشون رو از دست ندادن

حامد سلیمی

۹۷/۰۸/۲۸ ۱۱:۱۸

تولدتون مبارک باشه. .سپاس از بودن شما.

ارسال نظر

نام
نام خود را وارد کنید
ایمیل
ایمیل خود را وارد کنید