آیتم مالی پیپینگ؛ هیجان دریافت پول در یک چشم به هم زدن
خلق تجربهای خوب برای مشتریان در فرایند خرید آنلاین، به معیارهای مختلفی وابسته است؛ طراحی تجربه کاربری (UX)، طراحی رابط کاربری (UI)، سرعت در فرایند خرید و پرداخت، ایجاد حس امنیت و اطمینان در مشتری و… از مهمترین ملاکهایی هستند که تاثیر به سزایی در تجربهی خرید مشتری دارند. مطمئن باشید اگر تجربهی خوبی برای مشتری خود خلق کنید، آن مشتری مجدد به سایت شما باز میگردد و احتمالا سایت شما را به بقیه هم معرفی میکند.
در خریدهای آنلاین، مشتریان دوست دارند با سرعت بالا و بدون هرگونه اتلاف وقت، سفارش خود را ثبت نمایند؛ بنابراین صاحبان فروشگاههای اینترنتی که در بستر سایت یا شبکههای اجتماعی فعالیت میکنند باید به دنبال روشی برای پاسخگویی به این نیاز مشتریان خود باشند؛ پرداختیار پیپینگ با ارائهی سرویس آیتم مالی، نیل به این هدف ارزشمند را برای صاحبان فروشگاههای اینترنتی تسهیل کرده است. در ادامه به مهمترین امکانات و ویژگیهای سرویس آیتم مالی پیپینگ میپردازیم.
ساخت آیتم مالی به تعداد نامحدود
شما به عنوان صاحب یک فروشگاه آنلاین که در بستر شبکههای اجتماعی یا بر روی وبسایت خود فعالیت میکنید، میتوانید برای هر یک از محصولات خود یک آیتم مالی بسازید. آیتم مالی در واقع حاوی اطلاعات مختلف آن محصول مانند نام، قیمت، بارکد، میزان موجودی در انبار و … است. شما میتوانید به تعداد نامحدود و برای هر یک از اجناس موجود در فروشگاه آنلاین یا فیزیکی خود، آیتم مالی بسازید.
لینک پرداخت برای هر آیتم مالی
لینک پرداخت پیپینگ، راهکار سریعی برای خدمات پرداخت فروشگاههای آنلاین بر بستر شبکههای اجتماعی فراهم کرده است. اگر صاحب یک فروشگاه در شبکههای اجتماعی هستید، به راحتی برای هر یک از آیتمهای خود لینک پرداخت جداگانه بسازید و آن را در شبکههای اجتماعی به اشتراک گذارید. افراد با کلیک بر روی این لینک به درگاه پرداخت پرسرعت و مورد تایید بانک مرکزی منتقل میشوند و مبلغ خاصی را به حساب شما واریز میکنند.
خرید با استفاده از QR Code
همانطور که اشاره کردیم سرعت در پرداخت آنلاین برای خلق تجربهای مطلوب بسیار مهم است. یکی از بهترین راهها برای افزایش سرعت پرداخت، استفاده از QR Code است. مشتریان تنها با اسکن کد QR به درگاه بانکی منتقل میشوند و عملیات پرداخت را به اتمام میرسانند.
ارسال پیامک و ایمیلهای شخصیسازیشده
مشتریان پس از تکمیل فرایند خرید از طریق لینک پرداخت یا QR Code، ایمیل و پیامکی دریافت میکنند که موفقیتآمیز بودن تراکنش را به آنها نشان میدهد. این ایمیل و پیامک به طور کاملا خودکار و به وسیلهی راهکار یکپارچهی مدیریت پرداخت پیپینگ ارسال میگردد. کاربران برای استفاده از سرویس ارسال پیامک، کافی است حساب پیپینگ خود را به حساب کاوهنگار متصل نمایند؛ همچنین برای ارسال خودکار ایمیل، میتوانند حساب میلرلایت را با حساب پیپینگ خود یکپارچه کنند.
تعریف کد تخفیف برای آیتم مالی
ارائهی کد تخفیف به مشتریان از جذابترین روشهای وفادارسازی مشتریان قبلی یا جذب مشتریان جدید است. با استفاده از راهکار یکپارچهی پرداخت پیپینگ، به راحتی میتوانید برای آیتمهای فروشگاه آنلاین خود کد تخفیف به صورت درصدی یا مبلغی خاص تعریف کنید.
گروهبندی آیتمها با تگگذاری
فرض کنید صاحب یک فروشگاه آنلاین موبایل هستید. ممکن است در این فروشگاه، مثلا ۲۰۰۰ آیتم مختلف داشته باشید. برای منظم کردن و سروسامان دادن به آیتمها، میتوانید با استفاده از تگگذاری، آیتمها را در گروههای مختلفی قرار دهید. در مثال ذکرشده، صاحب یک فروشگاه آنلاین موبایل، میتواند تمام گلسهای خود را با تگ «گلس» در یک گروه قرار دهد یا تمام کاورهای موبایل را با تگ «کاور» در یک گروه جای دهد؛ یا میتواند محصولات برندهای مختلف را با تگگذاری دلخواه در گروههای مختلفی قرار دهد.
گزارشگیری حرفهای
کسبوکاری که به فکر آنالیز، بررسی میزان رشد و حسابرسی خود نباشد، دیر یا زود شکست میخورد. با سیستم گزارشگیری پیپینگ، ساده اما کاملاً دقیق از وضعیت فاکتورها و دریافتیها در هر زمان و با هر مضمونی مطلع شوید. امکان گزارشگیری و گرفتن خروجی PDF از پرداختها در بازههای زمانی دلخواه نیز وجود دارد.
برای استفاده از تمام امکانات سرویس آیتم مالی پیپینگ، پس از ثبتنام، وارد داشبورد خود شوید و با مراجعه به بخش آیتم مالی، آیتمهای مد نظر خود را بسازید. از این طریق میتوانید در کمترین زمان ممکن، یک فروشگاه اینترنتی بسازید و با استفاده از راهکار پرداخت امن و پرسرعت پیپینگ، فرایند فروش محصولات را با موفقیت به نقطهی پایانی برسانید.
ارسال نظر