درگاه پرداخت اختصاصی پی‌ پینگ
حضور پی پینگ در نمایشگاه الکامپ 1402

پی‌پینگ در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲

محسن فاضل پور در اخبار پی‌پینگ ۱۴۰۲/۰۳/۳۱

نمایشگاه‌ها همواره به‌عنوان یک فرصت بالقوه برای کسب‌وکارها به‌منظور معرفی جدیدترین محصولات و دستاوردهای خود و همچنین برقراری یک رابطه دوستانه با مشتریان و مخاطبان هدف خود هستند. حضور در نمایشگاه برای مخاطبان نیز اهمیت زیادی دارد از این بابت که افراد می‌توانند با کسب‌وکارها و برندهای محبوب خود از نزدیک ملاقات کنند و همچنین با سایر کسب‌وکارها و برندها آشنا شوند یا تصمیم بگیرند که از محصولات و خدمات آنها استفاده کنند.
الکامپ، یکی از نمایشگاه‌های قدیمی حوزه فناوری اطلاعات است که توسط نظام‌صنفی رایانه‌ای کشور برگزار می‌شود. این نمایشگاه، قرار است امسال پس از وقفه‌ای ۴ ساله از ۴ تا ۷ تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شود. بسیاری از شرکت‌های ایرانی فعال در حوزه آی‌تی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت تا بتوانند از نزدیک با بازدیدکنندگان تعامل داشته باشند و آخرین دستاوردهای خود را به آنها معرفی کنند.
پی‌پینگ نیز در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲ میزبان شما خواهد بود؛ بنابراین اگر قصد بازدید از این نمایشگاه را دارید، خوشحال خواهیم شد اگر به غرفه ما در این نمایشگاه سری بزنید تا با هم گپ و گفتی دوستانه داشته باشیم و شما همراهان عزیز خود را از نزدیک ملاقات کنیم.
مکان: محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران – سالن ۸ و ۹
زمان: ۴ تا ۷ تیر ماه از ساعت هشت صبح الی سه بعد از ظهر
مشتاقانه منتظر دیدار شما هستیم.

مطالب پیشنهادی


نظرات کاربران


رضا شیخ

۰۲/۰۴/۱۰ ۰۱:۴۰

تیم‌خوبی دارید موفق باشید

    سارا رنجبران

    ۰۲/۰۴/۱۰ ۰۹:۳۷

    سلام
    میزبانی از شما باعث افتخارمون بود.
    و خوشحالیم که از فعالیت تیم پی‌پینگ رضایت دارید. ما همیشه به تیم خوبمون می‌بالیم 🙂

ارسال نظر

نام
نام خود را وارد کنید
ایمیل
ایمیل خود را وارد کنید