درگاه پرداخت اختصاصی پی‌ پینگ
نحوه دریافت نماد اعتماد الکترونیک پی‌پینگ

نحوه دریافت نماد اعتماد الکترونیک پی‌پینگ

تیم محتوایی پی‌پینگ در سرویس‌های پی‌پینگ ۱۴۰۱/۰۲/۱۹

هنگامی که تصمیم می‌گیرید از یک فروشگاه اینترنتی خرید کنید، چطور به آن اعتماد می‌کنید؟ هرچه باشد شما برای خریدُ، مبلغی پرداخت می‌کنید و یا حتی برای ثبت‌نام در سایت، اطلاعات شخصی خود، آدرس محل زندگی و… را در اختیار سایت قرار می‌دهید. این جزییات فرآیند اعتماد را سخت می‌کند اما در این میان، نمادی به نام نماد اعتماد الکترونیک برای جلب اعتماد شما و حل این مشکلات ایجاد شده است. امروزه با گسترش روزافزون خدمات الکترونیکی، ایجاد اعتماد و اطمینان در میان کاربران از اهمیت زیادی برخوردار شده است.

یک خریدار در صورتی از یک فروشگاه اینترنتی خرید می‌کند که هنگام بروز هر مشکلی امکان مراجعه به صاحب کسب‌وکار را داشته باشد، اطلاعات کالا و خدمات در سایت صحیح و کامل بیان شده باشد، خدمات پس از فروش و شرایط مرجوعی کالا به‌صورت واضح ارائه شود و اطلاعات شخصی مشتریان حفظ شود. در یک کلام، سایت موردنظر باید مورد تایید یک موسسه یا مرکز مورد اعتماد باشد تا خیالتان از بابت تمام موارد بالا راحت شود.

در صورتی‌که اعتبار یک فروشگاه اینترنتی توسط سازمان یا موسسه دیگری مورد بررسی و تایید قرار بگیرد، خریدار احساس اعتماد و امنیت بیشتری خواهد داشت. در ایران هم نماد اعتماد الکترونیک با هدف تعیین چهارچوب برای کسب‌وکارهای اینترنتی، احراز هویت و صلاحیت آن‌ها نقش موثری ایفا می‌کند. این نماد از آسیب‌های احتمالی جلوگیری کرده و از حقوق مصرف‌کنندگان حمایت می‌کند. حالا احتمالا می‌پرسید چگونه نماد اعتماد الکترونیک را به سایت خود اضافه کنیم. در این مطلب نحوه اضافه کردن نماد اعتماد پی‌پینگ به سایت را به‌صورت گام‌به‌گام به شما آموزش خواهیم داد تا به‌راحتی محیطی امن برای خرید کالا و خدمات برای مشتریان خود فراهم کنید.

آموزش گام به گام نحوه اضافه کردن نماد اعتماد الکترونیک پی‌پینگ

 

 

دریافت نماد اعتماد الکترونیک پی‌پینگ برای سایت کار بسیار آسانی است و زمان زیادی از شما نمی‌گیرد، فقط کافی است مراحل زیر را با دقت دنبال کنید. قبل از شروع توضیحات باید توجه داشته باشید که نماد اعتماد الکترونیک درصورتی به شما تعلق می‌گیرد که توکن تاییدشده برای وب سایت خود داشته باشید.

  1. جهت اضافه کردن نماد اعتماد پی‌پینگ به سایت خود، ابتدا از منوی بالای صفحه، گزینه درگاه پرداخت را انتخاب کرده و سپس برای دسترسی به نماد اعتماد، بر روی دکمه نماد اعتماد که در بالای صفحه، سمت چپ قرار دارد، کلیک کنید.
  2. دسترسی به نماد اعتماد از راه دیگری هم امکان‌پذیر است. شما می‌توانید به جای مرحله یک، با کلیک بر روی دکمه پلاگین‌ها در بالا سمت راست، سرویس‌های پی‌پینگ را انتخاب کرده و بعد از میان گزینه‌های پیش‌رو به گزینه نماد اعتماد دست پیدا کنید.
  3. با انتخاب هر کدام از روش‌های بالا، در نهایت صفحه جدیدی برای شما باز می‌شود که از طریق آن می‌توانید نماد اعتماد پی‌پینگ را به سایت خود اضافه کنید. در این قسمت، برای اضافه کردن نماد، کافی است تگ اسپم را کپی کرده و در داخل سایت وردپرس خود جایگذاری کنید.
  4. برای جایگذاری تگ اسپم در سایت وردپرس، ابتدا وارد پیشخوان سایت خود شده و از داخل منوی اصلی و قسمت نمایش، وارد زیرمنوی ابزارک‌ها شوید.
  5. در صفحه ابزارک‌ها، محل پاورقی را انتخاب کرده و بروی گزینه + کلیک کنید.
  6. با کلیک بر روی علامت +، بخش کوچکی باز می‌شود که پس از انتخاب گزینه مرور کردن همه، لیست کاملی برای شما به نمایش درمی‌آید. در این مرحله از بین گزینه‌های موجود در لیست، HTML سفارشی را انتخاب کنید.
  7. محل جدیدی در قسمت پاورقی ایجاد می‌شود که شما باید تگ اسپم کپی‌شده خود را در محل نوشتن HTML وارد کنید.
  8. دوباره به صفحه سایت پی‌پینگ که قبلا تگ اسپم را از آن کپی کرده بودید برگردید. با استفاده از این بخش در سایت پی‌پینگ، می‌توانید تم و اندازه دلخواه خود را برای نماد اعتماد در سایت انتخاب کنید. تم شامل دو گزینه روشن یا تیره و اندازه شامل سه گزینه بزرگ، متوسط و کوچک است.
  9. پس از انتخاب رنگ و اندازه دلخواه، کد اسکریپت را کپی و در نهایت زیر تگ اسپم در سایت وردپرس وارد کنید.
  10. در پایان با کلیک بر روی دکمه بروزرسانی در قسمت بالا سمت چپ، سایتتان را بروزرسانی کنید. پس از بروزرسانی، سایت خود را باز کرده تا نماد اعتماد پی‌پینگ را در آن مشاهده کنید.

نحوه بررسی اعتبار نماد اعتماد پی‌پینگ در سایت

مراجعه‌کنندگان سایت شما می‌توانند با یک کلیک ساده بر روی نماد اعتماد الکترونیک پی‌پینگ، از فعال و مورد تایید بودن حساب شما اطمینان حاصل کنند. زمانی‌که بازدیدکننده روی نماد اعتماد کلیک می‌کند، صفحه کوچکی باز می‌‍‌‌شود که شامل اطلاعاتی از جمله نام پذیرنده، تاریخ ثبت نماد و آدرس اینترنتی است و تاییدیه حساب کاربری را اعلام می‌کند.

 

مطالب پیشنهادی


ارسال نظر

نام
نام خود را وارد کنید
ایمیل
ایمیل خود را وارد کنید