درگاه پرداخت اختصاصی پی‌ پینگ
درگاه پرداخت آپ

نحوه دریافت درگاه آسان پرداخت (آپ) | آشنایی با شرکت آسان پرداخت پرشین

سارا رنجبران در درگاه پرداخت ۱۴۰۲/۰۹/۲۹

برویم سراغ معرفی هفتمین درگاه پرداخت مستقیم ایرانی؛ درگاه پرداخت آپ (شرکت آسان پرداخت پرشین)


توجه: چنانچه در اپلیکیشن آپ با خطا مواجه شده‌اید و یا پرداختتان در این اپلیکیشن ناموفق بوده است، فقط با پشتیبانی آپ به شماره‌ی 02183333 تماس بگیرید یا به اینستاگرام آپ به آیدی @asanpardakht پیام دهید.
برای آشنایی با روش پیگیری تراکنش‌های ناموفق هم از مطلب راهنمای پیگیری تراکنش با شماره پیگیری استفاده کنید.


معرفی اجمالی شرکت آسان پرداخت پرشین (آپ)

شرکت آسان پرداخت پرشین در سال 1388 تاسیس شد. خدمات این شرکت عمدتا روی گسترش و تسهیل سیستم‌های پرداخت الکترونیکی متمرکز هستند. در حال حاضر این شرکت ۴۷ دفتر و نمایندگی‌ در ایران دارد و یکی از بزرگ‌ترین pspهای ایرانی محسوب می‌شود.


خدمات و محصولات شرکت آپ

  • عابر بانک همراه
  • سرویس پرداخت مستقیم
  • پایانه فروش (POS)
  • درگاه پرداخت اینترنتی (IPG)
  • اپلیکیشن آپ
  • کیف پول آپ
  • کلوپ آپ
  • ماژول پرداخت درون برنامه‌ای (SDK)
  • کد *733

طبق روال همیشگی، از توضیح سایر خدمات شرکت آپ صرف‌نظر می‌کنیم و صرفا درباره‌ی درگاه پرداخت آپ صحبت می‌کنیم. برای اطلاعات بیشتر در خصوص سایر خدمات این شرکت، می‌توانید به این صفحه مراجعه کنید.


مزایا و معایب درگاه پرداخت اینترنتی آپ

می‌شود گفت که شرکت آپ، یکی از نوین‌ترین pspهای ایرانی است. این شرکت همیشه تلاش می‌کند خدمات به‌روز و کاملی را به مشتری‌هایش ارائه دهد و پیشتاز باشد.

اما یک نکته وجود دارد. همانطور که در مقاله‌ی بهترین درگاه پرداخت مستقیم دیدیم، عمده‌ی فعالیت‌های شرکت آپ روی نرم‌افزار آپ و دستگاه‌های کارتخوان متمرکز هستند.

با این وجود، درگاه اینترنتی آپ – نسبت به سایر pspها – خدماتی مانند امکان تعریف چند شماره شبا و تسهیم وجوه و سیستم گزارش‌دهی نسبتا قابل قبولی را ارائه می‌کند. اما همچنان خبری از ارائه خدمات به افراد/شرکت‌های بدون وب‌سایت نیست.


 مدارک لازم برای درخواست درگاه آپ

  • داشتن اینماد
  • داشتن کد رهگیری مالیاتی
  • داشتن مجوز کسب‌وکار
  • داشتن یک وب‌سایت فعال و رسمی در زمینه‌ی فروش کالا/خدمات
  • رعایت قوانین تجارت الکترونیک جمهوری اسلامی ایران
  • یک حساب فعال در یکی از بانک‌های توسعه صادرات، کشاورزی، گردشگری، رسالت، سپه، کارآفرین، دی، مهر ایران، شهر، توسعه تعاون، صادرات، پست بانک، پاسارگارد، خاورمیانه و سینا


مدارک لازم برای اشخاص حقیقی

  • کارت ملی
  • شناسنامه
  • تاییدیه کدپسـتی یا قبض تلفن
  • اجاره نامه یا سند مالکیت


مدارک لازم برای اشخاص حقوقی

  • کارت ملی و شناسنامه‌ی مدیرعامل و صاحبان امضا
  • تصویر آگهی تاسیس در روزنامه رسمی و آخرین تغییرات
  • تاییدیه کدپستی یا قبض تلفن
  • اساسنامه شرکت
  • اجاره نامه یا سند مالکیت


نحوه دریافت درگاه پرداخت آپ

به این صفحه مراجعه کنید و روی گزینه‌ی «ثبت‌نام» کلیک نمایید.

دریافت درگاه آسان پرداخت

در صفحه‌ای که باز می‌شود، باید اطلاعات لازم را پر کنید و تایید نهایی را بزنید تا درخواستتان ثبت شود. پس از بررسی اولیه اطلاعات شما توسط کارشناسان شرکت آسان پرداخت پرشین ، تماسی از سمت آپ دریافت خواهید کرد. کارشناسی که با شما تماس می‌گیرد، پس از پرسیدن چند سوال در خصوص زمینه فعالیت و مجوزهای شما، لیستی از مدارک لازم را در اختیارتان قرار می‌دهد.

سپس می‌توانید مدارک خود را از طریق ایمیل یا پست برای مرحله‌ی احراز هویت ارسال کنید. حدود 14-7 روز کاری طول می‌کشد تا کد پذیرنده‌ خودتان را دریافت کنید.


چطور درگاه آسان پرداخت را به وب‌سایت خودمان وصل کنیم؟

این کار از طریق افزونه‌ها (پلاگین) صورت می‌گیرد. اطلاعات مربوط به پلاگین‌ها و یا کدنویسی‌های لازم، توسط شرکت آپ در اختیارتان قرار می‌گیرد. می‌توانید این پلاگین‌ها را از وب‌سایت‌هایی مانند ژاکت هم تهیه کنید.


دریافت آنی و همزمان 6 درگاه بانکی با قابلیت سوییچینگ هوشمند (بدون اختلال و قطعی درگاه)


آدرس و شماره تماس پشتیبانی درگاه اینترنتی آپ چیست؟

پشتیبانی پذیرندگان درگاه پرداخت آپ، از طریق شماره تماس زیر انجام می‌شود:

02183333

لیست نمایندگی‌ها و شعبه‌های شرکت آسان پرداخت پرشین را می‌توانید در این صفحه مشاهده کنید. اطلاعات دفتر مرکزی و روش‌های ارتباطی هم به شرح زیر است:

خیابان ولیعصر ، پائین‌تر از چهارراه پارک‌وی، کوچه مهناز، شماره ٨ ساختمان آسان پرداخت پرشین.

info@asanpardakht.ir


برویم سراغ سوالات پر تکرار در خصوص درگاه پرداخت آپ


مدت زمان لازم برای دریافت درگاه پرداخت آپ چقدر است؟

مدت زمان لازم، در وب‌سایت رسمی آپ ذکر نشده. پرس‌وجو کردیم و زمان دقیقی هم پیدا نشد. به صورت کلی، در نظر بگیرید که این فرایند معمولا بین 7 الی 14 روز کاری طول می‌کشد.


هزینه‌ی دریافت درگاه آسان پرداخت چقدر است؟

درگاه پرداخت آپ را می‌توانید رایگان دریافت کنید.


کارمزد درگاه پرداخت اینترنتی آپ چقدر است؟

بر اساس مصوبه بانک مرکزی، از تاریخ 4 تیر ماه 1402، تمامی درگاه‌های پرداخت مستقیم از سیستم کارمزدی زیر استفاده می‌کنند:

برای تراکنش‌های کمتر از 6/000/000 ریال، مبلغ 1/200 ریال به عنوان کارمزد از حساب پذیرنده کسر می‌شود. برای تراکنش‌های با مبلغ بالاتر هم نرخ 0/0002 تراکنش (تا سقف 40/000 ریال) به عنوان کارمزد در نظر گرفته شده است.


تسویه‌حساب درگاه آپ به چه صورت است؟

تسویه‌حساب به صورت اتوماتیک و در سیکل پایا انجام می‌شود. در روزهای تعطیل هم تسویه انجام نشده و پرداخت به اولین روز کاری بعد از تعطیلات موکل می‌شود.


آیا درگاه پرداخت آپ امن است؟

بله. این درگاه تحت‌نظر بانک مرکزی و شاپرک فعالیت می‌کند و امنیت کامل دارد. تمامی اطلاعات هویتی و بانکی شما هم رمزنگاری می‌شوند و جای هیچ نگرانی‌ای نیست.


نحوه‌ی پیگیری و پشتیبانی درگاه اینترنتی شرکت آپ چگونه است؟

پشتیبانی تلفنی به صورت 24 ساعته و از طریق شماره تلفن 02183333 انجام می‌شود.


مطالب پیشنهادی


ارسال نظر

نام
نام خود را وارد کنید
ایمیل
ایمیل خود را وارد کنید