درگاه پرداخت اختصاصی پی‌ پینگ
کوله پشتی ۹۷، کوله بار جنجالی از فیلتر شدن تا ارتقای محصول

کوله پشتی ۹۷، کوله بار جنجالی از فیلتر شدن تا ارتقای محصول

تیم محتوایی پی‌پینگ در اخبار پی‌پینگ ۱۳۹۹/۰۲/۲۵

وقتی صحبت از نوروز و سال نو می‌شود همه به یاد عیدی، بهار و فصل نو می‌افتند ما یاد فیلتر و فیلتر شدن!

۳۱ فروردین‌ماه بود که بعد از یک حضور موفق در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه فیلتر شدیم.

تجربه سخت و غریبی بود که کوله‌پشتی ۹۷ پی‌پینگ را پربارتر از سال‌های قبل کرد.

قطع دسترسی و ساختن راه‌های جدید

سخت‌ترین لحظه در یک کسب‌وکار زمانیه که شما بعد از کلی تلاش و برقراری ارتباط با مشتریان به‌یک‌باره ارتباط خودتان را با همه مشتری‌ها از دست بدید. این تجربه سخت درس‌های زیادی برای ما به همراه داشت که دوست داریم در این نوشتار آن‌ها رو با شما به اشتراک بگذاریم.

اعتماد و همراهی مشتری

بزرگ‌ترین دستاوردی که فیلتر شدن برای ما داشت آگاهی از وجود مشتریانی است که تا هفته‌ها بعد از فیلتر شدن پیگیر کار ما بودند و باوجود مشکلات پیش‌آمده از ما حمایت کردند.

پی‌پینگی‌ها تمام تلاش خودشان رو بکار بردن که به مشتری‌ها قول بدن تمام حساب‌های مالی و گردش‌ها بدون مشکل انجام می شه و در عین ناباوری با همراهی و همدلی بسیاری مواجه شدیم که تلاش می‌کنیم در سال جدید پاسخ این اعتمادها رو بدیم و به‌عنوان ارزشمندترین دارایی خودمان این اعتماد و همدلی رو در کوله‌پشتی ۹۷ همراه خواهیم بود.

تلاش و پیگیری مداوم

دومین دارایی بزرگی که از سال ۹۶ با خودمان به سال ۹۷ می‌بریم تلاش و پیگیری است که باعث شد با کمکش رفع فیلتر بشیم و کسب‌وکار نوپای خودمان رو با چنگ و دندان حفظ کنیم.

در سال جدید سعی می‌کنیم باهمت و تلاش هرچه بیشتر این تلاش و پیگیری رو ادامه بدیم تا بتونیم بهترین خدمات رو به مشتریان عزیزمان بدیم.

درست در زمان فیلتر شدن بود که تیم تحقیق و توسعه محصولات جدیدی رو پایه‌گذاری کردن و تلاش کردیم راهی برای ارائه بهتر خدمات و محصولات پیدا کنیم. با تکیه به اعتمادی که به کارمان داشتیم سیستم نظارتی و ساختاری جدیدی را شکل دادیم که امیدواریم در سال ۹۷ بیش از گذشته به ارتقای خدمات ما منجر شود.

یک جفت کفش فولادی

بعد از پشت سر گذاشتن موانع مختلفی مثل مشکل در حوزه درگاه پرداخت، به سدی به نام رگولاتوری، مرکز توسعه تجارت الکترونیک و عدم وجود قوانین مدون در حوزه فین‌تک کفش‌های فولادی خودمان رو به سال ۹۷ می‌بریم تا در کنار سایر رقبا و رفقا در حوزه فین تک تلاش کنیم این دسته از خدمات مالی رو به مردم کشور بشناسانیم و دولت مردا رو به تدوین قوانین مدون در این حوزه تشویق کنیم.

خوشبختانه با پیگیری‌های زیاد برخی از مشکلات با کمک بانک مرکزی حل شده و در سال آینده به صورت رسمی شاپرک از طریق سند پرداخت یاری اعلام خواهد کرد.

سیستم فاکتور آنلاین

در سال ۹۷ امیدواریم با ارائه خدمات جدید پی‌پینگ مثل سرویس فاکتور آنلاین که مدت‌هاست مشتری‌ها کمبود اون رو احساس می کنن و از ما می‌خواستن براش راهکاری پیدا کنیم بتونیم گامی در جهت رفع نیازهای مشترکان تجاری خودمان برداریم.

سیستم فاکتور آنلاین پی‌پینگ به طور رسمی درسال ۹۷ رونمایی می‌شود، کسانی که علاقه مند باشند هم اکنون با ارسال درخواست از طریق ایمیل یا چت آنلاین می‌توانند این سیستم را تست کنند.

پی‌پینگ و مسئولیت‌های اجتماعی

ما امیدواریم در کوله‌پشتی ۹۷ مسئولیت‌های اجتماعی خودمان رو به همراه داشته باشیم و همونطور که در سال ۹۶ سعی کردیم با همکاری خیریه‌های مختلف به وظیفه اجتماعی خودمان عمل کنیم در جریان حادثه غم انگیز زلزله کرمانشاه کاربرای پی‌پینگ مبلغ قابل توجهی از طریق پی‌پینگ به هموطنانشون کمک کردن. به‌عنوان نسل جوان این سرزمین در مسیر کمک‌رسانی به مردم قدم‌های محکمی برداریم و البته در این مسیر در کنار ایمان به مهارت‌های خودمان به یاری خدا هم امید داریم.

تا یار چه خواهد و میلش به چه باشد!

کارگروهی

تیم پی‌پینگ در چندین استان کشور مستقرشده و با همدلی، همراهی و همفکری افسانه ناتوانی ایرانی‌ها به انجام کار گروهی را پشت سر گذاشته. دل‌های ما از راه دور به هم نزدیکِ و تلاش می‌کنیم با تکیه‌ بر تعهد، دانش فنی و مهارت‌های تک‌تک اعضای گروه سال جدید رو به بهترین سال فعالیت تیم پی‌پینگ تبدیل کنیم.

همه اعضای قدیم و جدید تیم باور داریم که با تلاش و همفکری می تونیم به اهدافی که در سال ۹۷ برای خودمان ترسیم کردیم دست پیدا کنیم.

آنچه با خودمان به سال ۹۷ نخواهیم برد

ما اعضای تیم پی‌پینگ متعهد می‌شویم در سال ۹۷ هیچ اثر و نشانه‌ای از بی‌مهری‌هایی که در سال ۹۶ تجربه کردیم به سال جدید نبریم و تنها به یاد داشته باشیم که مشکلات برطرف شد و حضور ما بعد از تلاش‌های زیاد به رسمیت شناخته شد.

پیگیر خبرهای پی‌پینگ در سال ۹۷ باشید.

 

مطالب پیشنهادی


ارسال نظر

نام
نام خود را وارد کنید
ایمیل
ایمیل خود را وارد کنید