درگاه پرداخت اختصاصی پی‌ پینگ
بهترین کالا برای فروش اینترنتی

بهترین کالا برای فروش اینترنتی

تیم محتوایی پی‌پینگ در کسب و کار ۱۴۰۰/۰۸/۱۱

بیشتر فروشگاه های اینترنتی با شکست مواجه می شوند، چرا که نمی توانند بهترین کالا را برای فروش اینترنتی را پیدا کنند. با وجود محصولات زیادی که در حال حاضر در بازار موجود است، پیدا کردن محصولاتی که بتوانند فروش خوبی داشته باشند قطعا کار آسانی نخواهد بود.

رسیدن به سطح فروش بالا به این دلیل که فروشگاه های اینترنتی زیادی در حال رقابت با یکدیگر هستند و همه تقریبا از یک استراتژی پیروی می کنند خیلی مشکل تر خواهد بود.

در چنین شرایطی آیا می دانید از طریق فروختن چه محصولاتی می توانید به سود بیشتر برسید؟ منحصر به فرد باشید، هوشیار بمانید و همیشه در حال آزمایش کردن باشید. پس اجازه دهید در ادامه شما را فهرستی از بهترین محصولات برای فروش آنلاین آشنا کنیم.

بهترین کالا های فروش اینترنتی چه ویژگی هایی دارند؟

شاید در مورد انتخاب کالاهایی که باید به صورت آنلاین بفروشید گیج شده باشید. اما متداول ترین استراتژی برای پیدا کردن محصولات پرطرفدار استفاده از فروشگاه های اینترنتی معروف خارجی و ایرانی است.

شما در واقع با انتخاب محصولات ترند و پرطرفدار تبلیغات را شروع می کنید و از آن جایی که این محصولات قبلا ثابت کرده اند در بستر اینترنت فروش خوبی دارند، پس شما نیز می توانید از فروش آن ها نتیجه بگیرید.

اما فکر نکنید که تنها با انجام همین کار می توانید به فروش برسید، بلکه باید تلاش و زمان زیادی را صرف این کار کنید تا در نهایت پی ببرید چه محصولاتی واقعا پتانسیل فروش خوبی دارند و مقطعی نیستند.

شاید بد نباشد که با همدیگر نگاهی به ویژگی های بهترین کالا ها برای فروش اینترنتی در سال 2021 بیاندازیم:

منحصر به فرد و چشم نواز

مطمئن شوید محصولی که برای فروش انتخاب کرده اید خاص باشد. نباید خیلی از آن موجود باشد یا در فروشگاه های محلی نیز به فروش برسد.

پیدا کردنشان آسان نیست

اگر محصول خاص باشد، مردم قطعا به دنبال پیدا کردن آن هستند، یعنی برای آن محصول متقاضی زیاد است. بسیاری از فروشگاه های اینترنتی معرفی این قبیل از محصولات را شروع می کنند و اکنون نوبت شما است که بازاریابی را آغاز کنید.

قیمت در دسترس نیست: اطمینان حاصل کنید که مصرف کنندگان نمی توانند قیمت واقعی محصول را پیدا کنند.

انتخاب بهترین قیمت برای فروش اینترنتی کالا ها

همیشه یک بازه قیمتی برای بیشتر افراد جامعه قابل هضم است، به این معنی که آن ها به راحتی می توانند این مبلغ را بپردازند. حال اگر قیمت از چیزی که آن ها فکر می کنند بدون هیچ دلیلی بالاتر باشد دچار تردید می شوند و شروع می کنند از خودشان سوالاتی را مانند آیا ارزش خرید دارد یا نه بپرسند.

در نهایت قیمت را در فروشگاه های مختلف مقایسه می کنند و از فروشگاهی که قیمت کمتر دارد محصولی را خریداری می کنند.

اکنون که با ویژگی های برتر محصولات پرطرفدار برای فروش آشنا شدید در ادامه فهرستی از محصولاتی را آورده ایم که در سال 2021 فروش خوبی در بستر اینترنت داشته اند.

برای مطالعه درمورد بهترین کسب و کارهای اینترنتی روی این لینک کلیک کنید.

بهترین کالا ها برای فروش اینترنتی

1- پروژکتور قابل حمل

 پروژکتور قابل حمل از بهترین بهترین کالا ها برای فروش ایننترنتی

پروژکتورهای قابل حمل کار را برای مردم آسان کرده است تا بدون نیاز به حمل صفحه نمایش بزرگ، فیلم یا هر چیزی را روی صفحه بزرگتر تماشا کنند. تنها چیزی که نیاز است یک دیوار خالی است تا بتوان فیلم مورد علاقه خود را به راحتی روی صفحه نمایش 120 اینچ پخش کرد.

2- اسپیکرهای بلوتوثی

اسپیکرهای بلوتوثی طی چند سال گذشته بیشتر مورد استقبال گرفته اند و چندین شرکت محصولات را با کیفیت بالا و همچنین فناوری های جدید تولید می کنند. به راحتی می توانید اسپیکرهای با کیفیت را برای فروش آنلاین انتخاب کنید.

تقاضا نیز برای اسپیکرها در سال 2016 روند افزایشی داشت و بعد از آن طی مرور زمان ثابت ماند. در نهایت بعد از چند سال با معرفی فناوری های جدید و پیشرفته توسط برندهای مختلف این روند مجددا افزایشی شده است.

3- ساعت هوشمند

ساعت های هوشمند امروزه بسیار در مرکز توجه قرار دارند و شرکت های بزرگی مانند سامسونگ و اپل نیز انواع مختلفی از ساعت ها را با قابلیت های متنوع تولید می کنند.

با این حال لازم نیست گزینه های خیلی گران قیمت را برای فروش انتخاب کنید و به راحتی می توانید با انتخاب گزینه های ارزان تر، اما کیفیت مناسب به فروش برسید.

تقاضا برای ساعت های هوشمند در سراسر جهان به طور مداوم در حال افزایش است و همچنان خواهد بود. بدون تردید همه نمی توانند یک ساعت هوشمند از برندهای برتر خریداری کنند و در این میان شکاف هایی در بازار ایجاد می شود که افراد باهوش می توانند از آن ها استفاده کنند.

4- نگهدارنده های کتاب

علاقه مندان به کتاب می توانند با نگهدارنده های کتاب که جلو یا پشت کتاب قرار می گیرد قفسه های خود را مرتب کنند و حتی در مواردی سبب زیبایی قفسه ها نیز می شود.

روند استفاده از این محصول نیز مرتب در حال افزایش است و در طول این سال ها به طور چشمگیری رشد خود را حفظ کرده است. بدون شک با گذشت زمان باز هم این روند را در سطح جهانی ادامه خواهد داد.

5- خردکن سبزیجات

از آن جایی که امروزه بیشتر افراد غذاها را خودشان درست می کنند، تقاضا برای خردن سبزیجات افزایش قابل توجهی داشته است. خردکن های قابل حمل بسیار محبوب هستند و از نظر قیمتی نیز خیلی در سطح نرمالی قرار دارند و همین ویژگی ارزش فروش آن ها را زیاد می کند.

6- ماساژور گردن

ماساژورهای گردن یکی از مفیدترین ابزارهای مراقبت از خود هستند و محبوبیت زیادی نیز پیدا کرده اند. از آن جایی که مردم امروزه بیشتر دورکاری می کنند و مجبور هستند در تمام طول روز پای میز کار خود بنشینند از ماساژورها برای دقایقی آرامش داشتن استقبال می کنند.

تقاضا برای خرید ماساژور گردن روند افزایشی دارد و با گذشت زمان نیز افزایش بیشتری پیدا می کند. زیرا تعداد افرادی که خرید محصولات مراقبت از خود را در برنامه شان قرار می دهند در حال افزایش است.

7- شوینده صورت

استفاده از شوینده های صورت برای تمیز نگه داشتن پوست ضروری است. مردم امروزه به دنبال پاک کننده های قیمت مناسب هستند، بنابراین فرصتی عالی است که این مدل از محصولات مراقبتی را با قیمت مناسب تهیه و با سود خود به فروش برسانید.

روند تقاضا برای شوینده های صورت به طور مداوم در حال افزایش است و در آینده نیز این روند حفظ خوهد شد. این فرصت عالی برای افرادی است که دنبال بهترین محصولات برای فروش اینترنتی هستند.

تقاضا برای پاک کننده های صورت به طور مداوم افزایش یافته است. این روند از پایین به بالا افزایش یافته است و با گذشت زمان این روند ادامه خواهد یافت. توجه به بهترین برند های این کالا برای فروش اینترنتی نقطه شروع عالی برای کارآفرینان است.

8 – پشتی طبی صندلی

از آن جایی که امروزه دورکاری رواج پیدا کرده است، تقاضا برای پشتی های طبی نیز افزایش چشمگیری داشته است. این پشتی ها در اشکال و اندازه های مختلفی وجود هستند و سود قابل توجهی نیز برای فروشنده دارند.

تاثیر ایپدمی ویروس کرونا را بر افزایش پشتی های طبی نباید نادیده گرفت. تقاضا نیز همچنان برای خرید این محصول در حال افزایش است و این روند صعودی ادامه خواهد داشت.

9- مخلوط کن قابل حمل

مخلوط کن قابل حمل، از بهترین کالا ها برای فروش اینترنتی

افراد در سال 2021 بیشتر به فکر تناسب اندام افتاده اند و یکی از محصولات کاربردی برای آن ها مخلوط کن قابل حمل است. چرا که برای رسیدن به وزن دلخواه باید رژیم غذایی سالم را جایگزین عادت های بد غذایی کرد.

از مواردی که در طول رژیم توصیه می شود خوردن اسموتی های مختلف است که با این مخلوط کن ها تنها در عرض چند دقیقه آماده می شوند.

فقط سعی کنید مدل هایی را برای فروش انتخاب کنید که اصل باشتد. روند تقاضا نیز برای این محصول به مرور افزایش یافته است و همچنان روند صعودی دارد.

10- لاک ناخن

لاک ها مدت زمان زیادی است که در بازار موجود هستند و زنان و دختران جوان علاقه زیادی به استفاده از لاک و طراحی اشکال مختلف روی ناخن های خود دارند. بنابراین لاک ها یکی دیگر از بهترین کالا ها برای فروش اینترنتی هستند.

عبارت لاک ناخن بیشتر در طی یک سال اخیر جستجو شده است که نشان می دهد مورد توجه عموم قرار گرفته است و روند افزایشی تقاضا خود را ادامه می دهد.

11- شارژرهای بی سیم

شارژهای بی سیم گوشی گزینه دیگر از لوازم جانبی گوشی های هوشمند هستند، چون مردم دیگر از شارژرهای معمولی سیم دار خسته شده اند.

بهتر است فروش شارژرهای بی سیم را آغاز کنید و می توانید آن ها را مستقیما از تولیدکنندگان بخرید. شارژرهای بی سیم گوشی یکی از گزینه های مورد علاقه مردم در سراسر جهان است. ما می توانیم با خیال راحت پیش بینی کنیم که تقاضا روند افزایشی دارد و همچنان ادامه می یابد.

12- لنزهای گوشی

لنزهای گوشی برای گرفتن عکس های باکیفیت تر مورد استفاده قرار می گیرند. این محصول با تنظیم های متعددی در دسترس است.

زمانی که محصول را برای فروش به فروشگاه اینترنتی خود وارد کردید ببینید که مردم بیشتر به دنبال کدام مدل هستند. لنزهای گوشی از چند سال گذشته در بازار بوده اند و همچنان جز محصولات پرفروش هستند.

لنزها در بازار گوشی های همراه شهرت پیدا کرده اند چرا که می توانند بزرگنمایی عکس های گرفته شده را دو برابر کنند و به عکاسان اجازه می دهند فقط با فشردن یک دکمه عکس چشم نوازی بگیرند.

فناوری پشت دوربین های گوشی فراتر از انتظار ما است. با پیشرفت بیشتر در زمینه گوشی ها، تقاضا نیز برای لنزهای گوشی برای گرفتن عکس های بیشتر و درست کردن کلیپ افزایش پیدا می کند. زیرا دیگر امروزه بیشتر عکاسان نیز از گوشی موبایل برای گرفتن عکس استفاده می کنند.

13- نگهدارنده گوشی برای خودرو

هیچ کسی نمی تواند منکر تاثیر تکنولوژی بر زندگی شود. قبلا برای پیدا کردن آدرس باید از دیگران راهنمایی می گرفتیم اما امروزه گوشی هوشمند آدرس را به ما نشان می دهد.

اما چگونه می توان از گوشی هوشمند در خودرو برای جستجوی جهت استفاده کرد؟ در چنین شرایطی نگهدارنده های گوشی همراه در خودرو کاربرد مثبت خود را ثابت می کنند. این محصول از لوازم جانبی مهم برای خودروها به شمار می رود و چند سالی است که در بازار به فروش می رسد.

روند تقاضا برای این نگهدارنده ها در حال حاضر بسیار زیاد است و در سال های آینده نیز به همین شکل باقی خواهند ماند.

14- مداد ابرو ضد آب

همه خانم ها از این موضوع متنفر هستند که بعد از شستن صورت آرایششان خراب شود، اما خوشبختانه راه های زیادی برای حل این مشکل به وجود آمده است. مداد ابرو ضد آب می تواند این مشکل را حل کند.

روند تقاضا برای مداد ابروهای ضد آب روند ثابت و بالایی دارد و انتظار می رود در آینده این روند به سمت افزایشی شدن پیش برود.

15- کفش های قابل تنفس مخصوص دویدن

کفش های قابل تنفس مخصوص دویدن از بهترین کالا ها برای فروش اینترنتی

ورزشکاران در حال حاضر به دنبال کفش هایی هستند که از پارچه هایی تهیه شده باشد که هوا را عبور می دهند، زیرا علاوه بر دوام زیاد پای فرد را در حرکت اذیت نمی کنند. این مدل از کفش ها برای افرادی که به تازگی دویدن را شروع کرده اند بسیار مناسب هستند.

این کفش ها از مواد ارگانیک ساخته شده اند به همین دلیل تقاضا برای آن ها نیز زیاد است. از طرف دیگر خراب نمی شوند، بنابراین تا هر وقت که دوست داشته باشید می توانید از آن ها استفاده کنید.

شما می توانید بعضی از محصولات را در همان وهله اول خریداری نکنید، بلکه فقط به کاربران خود بگویید برای این محصولات ثبت سفارش انجام می دهید تا ببینید چقدر تقاضا دارد.

به طور کلی مردم بیشتر به سمت خرید کفش هایی با قابلیت عبور هوا و همچنین سبک کشیده می شوند. از آن جایی که راحتی اولویت اصلی افراد است، بنابراین از این نوع کفش ها می توان برای استفاده روزمره بهره برد.

16- برس مو قابل حمل برقی

برس های موی قابل حمل، اما این بار برقی غوغای زیادی در اینترنت به پا کرده است. دستگاهی بسیار سبک برای افرادی که می خواهند حس آرامش ماساژ را در هر مکان و زمانی تجربه کنند.

این برس گردش خون را در ناحیه سر تقویت، خستگی را برطرف و مغز و هوش را تقویت می کند همچنین روی بهبود کیفیت خواب تاثیر مثبتی می گذارد. برای افرادی که مشکل هایی از قبیل ریزش مو و سرگیجه دارند انتخاب مناسبی خواهد بود.

به طرز قابل محسوسی جستجو و تقاضا برای برس موهای قابل حمل برقی در حال افزایش است به این معنی که می توان به عنوان کالایی برای فروش اینترنتی روی آن سرمایه گذاری کرد.

17- پتوهای مخملی

به پاییز و زمستان داریم نزدیک می شویم و وقت خوبی است که برای خواب راحت پتو بخرید. هنگامی که برای بازاریابی فصل را مورد هدف قرار می دهید و می خواهید متناسب با فصل محصولات فروشگاه اینترنتی خود را تکمیل کنید، سرمایه گذاری روی این پتوها برای رسیدن به فروش فوری انتخاب مناسبی خواهد بود.

18- پالتوهای زمستانی

فصل زمستان مترادف با استایل و راحتی است. زنان در این فصل عاشق پوشیدن کت ها و پالتوهای زمستانی هستند. اگر فروشگاه اینترنتی مد و لباس دارید و می خواهید کالای منحصر به فردی برای افزایش فروش در طول فصل داشته باشید، انتخاب کت های زمستانی بهترین کالا برای فروش اینترنتی خواهد بود.

این کت ها از پارچه هایی با کیفیت بالا و مقاوم تولید می شوند و یک گزینه عالی برای کمد لباس در فصل زمستان هستند. امروزه طرح ها و مدل های متنوعی از کت ها در حال تولید است، بنابراین با انتخاب مدل های شیک و زیبا توجه کاربر را به سمت فروشگاه اینترنتی خود جلب کنید.

کت های زمستانی از روندی قابل پیش بینی پیروی می کنند و کاملا بدیهی است که در طول ماه های زمستان این محصول با افزایش تقاضا روبرو خواهد شد. این محصول را جزو محصولات خود قرار دهید و سعی کنید تا زمانی که امکان دارد تعداد زیادی از آن ها را بفروشید.

19- دستکش های کاربردی برای صفحه لمسی گوشی

یکی دیگر از گزینه های محبوب برای زمستان برای خلاص شدن از سرمازدگی، بی حسی و یخ زدگی انگشتان خرید دستکش است. اما دستکش هایی که برای صفحه های لمسی گوشی طراحی شده اند بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند.

در فصل زمستان بزرگ ترین مشکل این است که نمی توانید همزمان از دستکش و گوشی همراه استفاده کنید، زیرا صفحه لمسی گوشی با دستکش معمولی جواب نمی دهد. خوشبختانه تکنولوژی جدید ساخت دستکش های برای صفحه لمسی این مشکل را حل کرده است.

20- شلوار ضد آب

شلوار ضد آب از بهترین کالا ها برای فروش اینترنتی

آیا تا به حال در مورد شلوارهای ضد آب چیزی شنیده اید؟ شلوار ضد آب در واقع یکی دیگر از محصولات پرطرفدار برای فروش در فصل زمستان و همچنین کوهنوردان است. فرصت خوبی است تا از این موقعیت استفاده کنید و فروش آن ها را آغاز کنید.

به یاد داشته باشید کاپشن های ضد آب به راحتی پیدا می شوند و بین عموم مردم جا افتاده اند. اما پیدا کردن شلوار ضد آب آسان نیست و همین موضوع به خوبی موقعیت خوب برای فروش این محصول را نشان می دهد.

شلوارهای ضد آب در 5 سال گذشته خیلی مورد استقبال قرار گرفته اند و با پیش بینی روندی که برای آن می شود این روند همچنان در حال صعود خواهد بود.

21- جا کارتی

جاکارتی ها یا کیف پول های سبک مینیمالیست در حال حاضر خیلی محبوب هستند. فرقی نمی کند بخواهید پول نقد یا کارت بانکی به همراه داشته باشید، به هر حال خرید این محصول مفید خواهد بود. همچنین می توانید سکه و رسیدهای کوچک کاغذی را نیز در آن جای دهید.

روندی که استفاده از این کیف پول ها دارد یک حرکت بالا و پایین دارد. اما همیشه در یک حد معقول بوده است، به این معنی که همیشه خریدار برای آن وجود دارد.

 

مطالب پیشنهادی


ارسال نظر

نام
نام خود را وارد کنید
ایمیل
ایمیل خود را وارد کنید