درگاه پرداخت اختصاصی پی‌ پینگ
افزونه فرم تماس 7 - contact form 7 plugin

افزونه فرم تماس ۷ فارسی پی‌پینگ | نحوه دانلود افزونه Contact Form 7 فارسی

تیم محتوایی پی‌پینگ در سرویس‌های پی‌پینگ ۱۴۰۰/۰۲/۲۶

ساخت یک وبسایت با امکانات متعدد و بی‌نظیر، دیگر مانند گذشته فرایندی وقت‌گیر و پرهزینه نیست. سرویس‌های مدیریت محتوایی مانند وردپرس، امکانی فراهم کرده‌اند تا عموم مردم بتوانند با داشتن دانشی محدود، سایتی اختصاصی برای خود تاسیس نمایند. با استفاده از وردپرس می‌توان انواع وبسایت‌ها، با کارایی و اهداف مختلف را به وجود آورد. به منظور اضافه کردن امکانات خاص به هسته اصلی وردپرس، افزونه‌های متعددی به صورت رایگان توسعه و عرضه شده‌اند. هر یک از این افزونه‌ها، قابلیتی خاص به سایت وردپرسی اضافه می‌کنند. از مهم‌ترین نیازهای صاحبان وبسایت، ایجاد فرم‌هایی اختصاصی با اهداف مختلف است. افزونه‌های متعددی برای ساخت فرم در وردپرس وجود دارند؛ در ادامه به معرفی یکی از معروف‌ترین افزونه‌های ساخت فرم به نام فرم تماس 7 فارسی (افزونه Contact Form 7 فارسی) می‌پردازیم. پرداخت‌یار پی‌پینگ با ارائه افزونه رایگان فرم تماس 7، تلاش نموده تا روند اتصال فرم‌های مختلف به درگاه امن بانکی را تسهیل کند.

افزونه فرم تماس 7 چیست؟

این افزونه، یکی از محبوب‌ترین و قدیمی‌ترین فرم‌سازهای موجود در مخزن وردپرس است. کاربرد اصلی این فرم‌ساز، ساخت فرم‌های تماس با ماست؛ اما قابلیت‌های افزونه فرم تماس 7 به همین جا ختم نمی‌شود و کاربردهای متعدد دیگری نیز دارد. Contact Form 7 به صورت کاملا رایگان ارائه شده است و برای استفاده از آن، نیاز به هیچ‌گونه هزینه‌ای نیست. افزونه فرم تماس 7، تا کنون بیش از 5 میلیون بار از مخزن وردپرس نصب شده است که نشانگر محبوبیت فراوان آن است. برخی از موارد استفاده از این فرم عبارتند از:

  • ساخت انواع فرم‌های تماس با ما
  • ساخت فرم‌های ارائه‌ی مشاوره به افراد
  • ساخت فرم‌های حمایت مالی
  • ساخت فرم‌های فروش محصولات دیجیتالی (با قابلیت برگشت دادن لینک دانلود)
  • و …

افزونه فرم تماس 7 فارسی

افزونه Contact Form 7 به صورت کاملا فارسی‌سازی شده است. شما می‌توانید از تمامی امکانات این افزونه به زبان فارسی استفاده کنید و به راحتی فرم‌های چند مرحله‌ای ایجاد نمایید. همچنین برای اتصال فرم‌های ساخته‌شده توسط افزونه فرم تماس 7 فارسی به شبکه بانکی کشور، می‌توانید از افزونه پرداخت پی‌پینگ برای فرم تماس 7 استفاده کنید.

قابلیت‌های افزونه Contact Form 7 فارسی

این افزونه قابلیت‌های متعددی دارد؛ برخی از این قابلیت‌ها عبارتند از:

  • راحتی و سرعت در استفاده
  • برخورداری از تکنولوژی Ajax در فرم‌ها
  • امکان ایجاد فیلدهای مختلف و از پیش آماده
  • پشتیبانی از ریکپچا برای جلوگیری از فعالیت‌های رباتی
  • قابلیت شخصی‌سازی پیام‌های ارسالی به کاربر

پرداخت‌یار پی‌پینگ و ارائه افزونه‌های متنوع پرداخت

شرکت پی‌پینگ، به عنوان پرداخت‌یار رسمی بانک مرکزی، راهکاری یکپارچه برای برطرف کردن نیازهای پرداختی کسب‌وکارها ارائه کرده است. راهکار یکپارچه پرداخت پی‌پینگ قابلیت استفاده بر روی پلتفرم‌های مختلف مانند دسکتاپ، اندروید، iOS و وب‌اپلیکیشن را داراست. همچنین، برای پاسخگویی به تمام نیازهای کاربران، افزونه‌ها و ماژول‌های متعددی برای سیستم‌های مدیریت محتوا و فروشگاه‌ساز ارائه شده است. افزونه پرداخت فرم تماس 7، از جمله محصولاتی است که پی‌پینگ به شکل کاملا رایگان، به تمامی کاربران خود ارائه می‌کند.

استفاده از درگاه پرداخت پی‌‌پینگ و اتصال آن به افزونه Contact Form 7، علاوه بر فراهم نمودن درگاه پرداختی امن و هوشمند، سرویس‌‌های متنوعی را نیز در اختیار شما قرار می‌‌دهد. برخی از این سرویس‌‌ها عبارتند از: سرویس فاکتور آنلاین، گزارش‌‌گیری حرفه‌‌ای، سرویس مدیریت مشتریان و ….

نصب افزونه Conatct Form 7

برای نصب این پلاگین، از قسمت افزونه‌های وردپرس بر روی گزینه «افزودن» کلیک نمایید؛ با سرچ عبارت «contact form 7» می‌توانید این افزونه را بیابید. پس از نصب و فعال‌سازی، این افزونه به منوی داشبورد مدیریتی سایت شما اضافه می‌شود. برای آموزش کامل نصب و فعالسازی درگاه پرداخت این افزونه به راهنمای پی‌پینگ برای فرم تماس 7 مراجعه کنید.

دانلود افزونه Contact Form 7 پی‌پینگ

در این مقاله سعی شد تا به طور خلاصه، این افزونه فارسی معرفی گردد. برای آشنایی بیش‌تر با نحوه اتصال درگاه پرداخت به افزونه Contact Form 7، به راهنمای پی‌پینگ مراجعه نمایید. همچنین، برای اطلاع از پلن‌های مختلف و ثبت‌نام، به صفحه‌ی تعرفه درگاه پرداخت پی‌پینگ مراجعه نمایید.

مطالب پیشنهادی


ارسال نظر

نام
نام خود را وارد کنید
ایمیل
ایمیل خود را وارد کنید