آموزش ساخت درگاه پرداخت پیپینگ
چطور در پیپینگ ثبتنام کرده و درگاه پرداختمان را دریافت کنیم؟
1. ثبتنام اولیه
ابتدا روی این لینک کلیک کنید تا به صفحه ثبتنام منتقل شوید. در صفحهی پیش رو، نوع کاربریتان را انتخاب کنید. چنانچه درگاه پرداخت را برای شرکت ثبتشده دریافت میکنید، گزینه حقوقی را انتخاب کرده و در غیر این صورت فرایند را به صورت حقیقی ادامه دهید.
نام کاربری، رمز عبور، شماره همراه (و شناسه ملی شرکت برای حساب حقوقی) را وارد کنید و گزینه ثبتنام را بزنید.
نکته: اطلاعات مالک شماره موبایل ثبتشده، باید حتما با اطلاعات فردی ثبتشده در سایت منطبق باشد.
در ادامه پیامکی برای شماره موبایلی که وارد کردهاید، ارسال میشود تا شمارهتان را تایید کنید. سپس پیام زیر را دریافت خواهید کرد و با انتخاب گزینه «ورود» میتوانید به پنل کاربری خود وارد شوید.
2. ورود به پنل کاربری و تکمیل اطلاعات
پنل کاربری شما در پیپینگ، مانند تصویر زیر است.
حالا باید اطلاعات فردی، محلی، کسبوکار و حساب بانکی خود را ثبت کنید تا کارشناسان پشتیبانی پیپینگ فرایند احراز هویت و فعالسازی درگاه پرداخت را انجام دهند. این اطلاعات نزد پیپینگ محفوظ میماند و پرداختکنندگان شما نمیتوانند به آنها دسترسی داشته باشند.
اطلاعات فردی مورد نیاز:
- نام و نام خانوادگی
- نام پدر
- کد ملی
- شماره شناسنامه
- ایمیل
- تاریخ تولد
- تصویر شناسنامه و کارت ملی
- تصویر پروفایل (اختیاری)
اطلاعات محلی مورد نیاز:
- شهر و استان
- آدرس
- کد پستی (منطبق با آدرس ثبت شده)
- تلفن ثابت (منطبق با آدرس ثبت شده)
اطلاعات کسبوکاری مورد نیاز:
- نام کسبوکار
- آدرس وبسایت (منطبق با اطلاعات وارد شده هنگام دریافت اینماد)
- کد مالیاتی (آموزش مرحله به مرحله دریافت کد رهگیری مالیاتی)
- توضیحات (به منظور احراز هویت و تایید ترمینال توسط پیپینگ)
در انتها اگر کسبوکارتان را به صورت رسمی ثبت کردهاید، گزینه مربوطه را فعال کنید تا بخشی از فرم که مربوط به وارد کردن شناسه ملی، شماره و تاریخ ثبت و کد اقتصادی است، برایتان نمایش داده شود. چنانچه این اطلاعات را تکمیل نکنید، ترمینال شما به صورت حقوقی فعال نخواهد شد.
اطلاعات بانکی مورد نیاز:
- شماره شبای حسابی که با اطلاعات حقیقی/حقوقی ثبتنامکننده تطابق داشته باشد. (برای واریز مبالغ دریافتی از درگاه)
3. بررسی اطلاعات و احراز هویت
ثبتنام شما کامل شد. تیم پشتیبانی ما سریعا اطلاعات شما را بررسی میکنند. در صورت تکمیل بودن اطلاعات و اطمینان از صحت آنها، درخواست دریافت ترمینال شما به سامانه شاپرک ابلاغ میگردد. تایید شاپرک حدود 1 الی 12 ساعت زمان میبرد. به محض تایید ترمینالِ، مرحله چهارم در پنل کاربریتان هم با تیک سبز رنگ نمایش داده میشود. سپس میتوانید درگاه پرداخت خود را به وبسایت متصل کرده و یا از لینک اختصاصی و QR کدی که به شما تعلق دارد، برای دریافت وجه استفاده نمایید.
راهنمای ارتقای پنل و دریافت درگاه اختصاصی با نام و لوگوی شرکت
پس از اتمام فرایند بالا، درگاه پرداخت شما روی پنل پایه (رایگان) پیپینگ فعال میشود و در صفحه پرداخت شاپرک، نام و نشان پیپینگ نمایش داده میشود. اگر میخواهید نام و لوگوی شرکت خودتان را در صفحه پرداخت به کاربران نمایش دهید و کارمزد کمتری هم بپردازید، میتوانید پنل خودتان را ارتقا دهید.
با ارتقای پنل از مشاوره مالیاتی رایگان و اختصاصی، پنل پیامکی، نرمافزار فروشگاهی و قابلیت تسهیم تراکنش هم بهرهمند میشوید.
به این منظور، کافی است از منوی بالای پنل کاربریتان، گزینه «حساب کاربری» و سپس بخش «تعرفهها» را انتخاب کنید.
بعد از ارتقای پنل، «لوگو»، «آدرس سایت» و «نام فروشگاه» خودتان را در گروه تلگرامی اختصاصی ارسال کنید تا کارشناسان پیپینگ تنظیمات مربوطه در صفحه شاپرک را برایتان اعمال کنند.
اگر به اطلاعات بیشتر نیاز دارید و یا این مطلب تمام سوالاتتان را پاسخ نداد، از طریق چتبات سایت، با ما در ارتباط باشید.
ارسال نظر